۴۶۰۴۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عابدینی: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون گفت: به هیچ عنوان در فکر و مخیله کسی از اعضای هیات مدیره فدراسیون نمی گنجد که بگذاریم کی روش برود.

کاپ: امیر عابدینی درباره اتفاقاتی که سبب استعفای کی روش شده است، اظهار داشت: ما اصلا در مورد کی روش مشکل مالی نداریم. دولت از فدراسیون حمایت می کند و وزرت ورزش نیز کاملا حامی ما بوده است. دکتر روحانی هم عنایت خاصی به رشته های ورزشی داشته است. مجلس هم در مصوبه اخیر هم ۲۷ صدم درصد مالیات ارزش افزوده را به ورزش اختصاص دادند. این همدلی و وفاقی نمی گذارد ورزش دچار مشکل مالی شود. اما ما دغدغه هایی درباره سخت افزار داریم. در حال حاضر فدراسیون جدید خیلی برای برطرف کردن مشکل زمین تلاش می کند. ایکاش در دوران کفاشیان و دکتر گودرزی بیشتر به این مسایل می پردازیم. مطمئن هستم که نگرانی های کی روش در این باره برطرف خواهد شد.

وی درباره تیم ملی افزود: هوادار خودش را در قالب بازی می بیند. او دروازه بان و بازیکن را نقد می کند. این ها زیبایی فوتبال است و باید بگذاریم که مردم در این شرایط قرار گیرند. به عنوان کسی که با فوتبال زندگی کرده است می گویم که تیم ملی بسیار خوبی داریم. نتایجمان عالی بوده و خودمان را به آسیا دیکته کرده ایم. این مساله در سایر رده ها هم دیده می شود. اما مربی مثل کی روش تمام ابزارهایی که برایش تعریف شده است را ندارد. بچه ها با برنامه ریزی های منطقی کی روش این نتایج را گرفته اند. برخی از بازیهای ما به دلیل غیر ورزشی لغو می شوند.

عابدینی در ارتباط با پرسپولیس و تیم ملی گفت: پرسپولیس مربی دانشمندی دارد و پس از مدتها به اوج رسیده است. این اختلافات بین تیم ملی و باشگاه و مربیان آن ها طبیعی است اما به هیچ عنوان در فکر و مخیله کسی از اعضای هیات مدیره فدراسیون نمی گنجد که بگذاریم کی روش برود.

وی ادامه داد: هدف تعریف شده و زیاد هم دور نیست. گاهی اوقات شرایط به هم می خورد اما هدف رشد و شکوفایی ماست و ما داریم از آسیا بالاتر می رویم. لژیونرهای ما دارند این را نشان می دهند. گاهی اوقات چالش به وجود می آید. به نظر من برانکو قطعا دلسوز است و در کنار کی روش می توانند منشا خیربرای فوتبال ما شوند.در کنار این نفرات باید به مربیان خود احترام بگذاریم. جلسه وفاقی برای مربیان در نظر گرفته شده است و قطعا در این جلسه نتایج خوبی گرفته خواهد شد. ما به باشگاهها گفته ایم چالش را با تیم ملی تمام کنند
رییس اسبق فدراسیون فوتبال اعلام داشت: برخی از مربیان ما این قابلیت را دارند که در خارج از کشور مربیگری کنند. بازیکنان ما این را نشان داده اند. الان ما می توانیم فوتسال و فوتبال ساحلی خود را به رخ دنیا بکشیم. مربیان ما خیلی رشد کرده اند و می توانند به این مهم دست یابند.

وی گفت: در مورد لژیونرها باید مارکت داشته باشید. وقتی تیم ملی و باشگاهها خوب بدرخشند تیم ها به سراغ ما می آیند. باید این مارکت مطرح باشد. در مورد مهدوی کیا محلوجی تصمیمی درست گرفت. بستر آماده شد و تیم ملی در جام جهانی درخشید تا بسیاری از بازیکنان راهی اروپا شوند. ما الان این بستر را داریم ولی بازیکنان ما عجله می کنند. اگر از قرارداد تنها بازیکن پول بگیرد و چیزی به باشگاه نرسد بازیکنان متضرر می شود. بازیکنی که قرارداد یک ساله می بندد چگونه می تواند بدون حمایت باشگاه قرارداد ببندد. قطعا در این حالت برای آنان مفیدتر خواهد بود.

عابدینی درباره این که چرا از او به عنوان مدیر پرسپولیس استفاده نمی شود بیان داشت: اصلا لازم نیست درباره این که کسی جانشین عابدینی شود فکر کرد. پرسپولیس خانه من است ولی وقتی یک نفر مثل طاهری زحمت می کشد و خانه من را آباد می کند، باید خوشحال باشیم. همین که بی سر و صدا هزینه های پرسپولیس داده می شود. مربی به جای مربیان بزرگ باشگاه آورده می شود.

وی افزود: الان تراکتور را در آذربایجان داریم و ذوب آهن و سپاهان هم قطب های فوتبال ایران هستند اما دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر هواداران خود هویت سازی کرده اند. باید از این دو باشگاه حمایت کنیم و باشگاهها هم از پیشکسوتان خود حمایت کنند.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون افزود: آیتم های درآمدزایی در فوتبال محدود است و صنعت ما صنعت درونگرا است. ما ماشین هایی سوار می شویم که خطرش از دوچرخه سوار شدن یبیشتر است. به این ترتیب نمی توانیم با کارخانه های بزرگ دنیا ارتباط برقرار کنیم. تنها با مالیات نمی توان مشکلات مملکت را حل کرد.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در رابطه با مسایل مربوط به برند تیم ملی بیان داشت: دوسه اشتباه در زمان کفاشیان صورت گرفت. اسپانسری داشتیم که با آن در جام جهانی هم حضور داشتیم و در شرایطی که کی روش استاندارهای آن را پذیرفته بود نمی دانم چرا آن را کنار گذاشتیم. شرکت جدید هم استانداردهای مورد نظر را برآورده نکرد. تاج گفت ضرر و زیان را بدهید و خریدهای لازم را از برند آلمانی انجام دهید. باید بگویم که سالها قبل صفایی فراهانی مسیری را شروع کرد و دادگان آن مسیر را به خوبی به پایان رساند.

وی درباره مربیان تیم های پایه تعامل آنان با کی روش اذعان داشت: مربیان تیم های پایه ما همگی می توانند در دانشگاهها تدریس کنند. آن ها تعامل خوبی با کی روش دارند.
عابدینی در رابطه با شرایط تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر اذعان داشت: با تمام احترامی که برای تیم های سپهاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی قائل هستم، اما ما زمانی راهی جام جهانی 98 شدیم که استقلال و پرسپولیس قدرت گرفتند. در آن زمان این تیم ها دو قطب لیگ بودند و الان هم قطبهای لیگ هستند. به همین خاطر لازم است که این تیم ها قدرتمند باشند تا تیم ملی قدرتمند شود. زمانی رقیبی دوست داشتنی به نام فتح الله زاده داشتم. البته آقایان آقامحمدی و میرولد و ایروانی در تیم وقت می گذاشتند. باید به افتخاری در استقلال فرصت داده شود. همچنین به منصوریان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج