جاباما
۴۶۰۸۰۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

این خودروها خدای جذابیت اند!

همواره خودروسازان تلاش دارند تا نبوغ و توانایی خود را در طراحی اتومبیل‌های مفهومی به رخ دیگر سازندگان کشیده و توجه افراد مختلف را به خود جلب کنند. به‌علاوه چنین محصولاتی آینده سیستم حمل و نقل و توسعه اتومبیل‌ها را نیز تا حد زیادی دگرگون خواهند کرد.

وب‌سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: همواره خودروسازان تلاش دارند تا نبوغ و توانایی خود را در طراحی اتومبیل‌های مفهومی به رخ دیگر سازندگان کشیده و توجه افراد مختلف را به خود جلب کنند. به‌علاوه چنین محصولاتی آینده سیستم حمل و نقل و توسعه اتومبیل‌ها را نیز تا حد زیادی دگرگون خواهند کرد.
اما در این میان خودروهایی نیز وجود دارند که شاید تاکنون نمونه آنها را ندیده باشید، خودروهایی متفاوت و عجیب که بدون شک هنوز زمان زیادی تا تولید انبوه آنها باقی مانده است. در ادامه می‌خواهیم ۱۶ مورد از عجیب ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ را معرفی کنیم.

۱. رولز رویس ویژن ۱۰۰ (Rolls-Royce Vision ۱۰۰)

این خودروها خدای جذابیت اند!

طراحی محصول جدید رولز رویس که اواخر مرداد ماه به صورت رسمی معرفی شد، در نوع خود بی‌نظیر است و شاید هیچ چیز به اندازه چرخ‌های جعبه‌ای شکل آن نتواند توجه شما را به خود جلب کند.

این خودروها خدای جذابیت اند!

از آنجایی که ویژن ۱۰۰ اتومبیلی خودران است، در بخش داخلی تنها دو صندلی راحتی و یک تلویزیون بزرگ دیده می‌شود.

2. تویوتا یو باکس (Toyota uBox)

این خودروها خدای جذابیت اند!

خودروی شاسی بلند و تمام‌الکتریکی جدید تویوتا که می‌توان آن را اولین عضو از نسل جدید خودروهای سری Z این شرکت در نظر گرفت، توسط جمعی از کارآفرینان جوان این شرکت و با هدف یک دفتر کار همراه، طراحی شده است.

این خودروها خدای جذابیت اند!

همانطور که مشاهده می‌کنید با حرکت صندلی خودرو، محلی کوچک به‌عنوان دفتر کار ایجاد می‌شود. به‌علاوه امکان تنظیم پنل‌های داخلی و تبدیل آنها به دریچه‌های هوا نیز وجود دارد.

3. فارادی فیوچر FFZERO1

این خودروها خدای جذابیت اند!

نمایشگاه CES ۲۰۱۶ بود که کمپانی فارادی فیوچر (Faraday Future) از خودروی الکتریکی FFZERO۱ پرده برداشت. ظاهر عجیب و البته متفاوت این خودرو نوید محصولی متفاوت را می‌داد اما هیچ برنامه‌ای برای تولید انبوه آن در نظر گرفته نشده است.

این خودروها خدای جذابیت اند!

بخش داخلی خودرو نیز شباهتی به محصولات اقتصادی ندارد و کابین ۴۵ درجه آن، یادآور خودروهای مسابقه‌ای خواهد بود.

4. مک لارن 675 ال تی (MacLaren 675LT JVCKenwood)

این خودروها خدای جذابیت اند!

شکل ظاهری جدیدترین محصول شرکت مک لارن همانطور که انتظارش را دارید بسیار زیباست.

این خودروها خدای جذابیت اند!

اما چنین چیزی در بخش داخلی دیده نشده و فرمان عجیب این خودرو احتمال باعث تعجب شما خواهد شد. شباهت بسیار بالای این فرمان به کنترلرهای کنسول های بازی، می‌تواند حس مسابقه‌ای بودن را به خوبی القا می‌کند. به‌علاوه برای دیدن بخش پشتی نیز از دوربین‌هایی مخصوص استفاده شده است.

5. نسل جدید خودروی آئودی Q3

این خودروها خدای جذابیت اند!

امکان قرار دادن یک تخته بزرگ موج‌سواری یا ابزار مشابه آن در خودروهای امروزی تقریبا وجود ندارد. اما آئودی با معرفی نسل جدید خودروی الکتریکی Q۳ در نمایشگاه خودرو چین، محلی اختصاصی را برای آن در سپر عقبی خودرو در نظر گرفته است.

این خودروها خدای جذابیت اند!

به‌علاوه سیستم سرگرمی این خودروی مفهومی می‌تواند در کنار نمایش بهترین مسیر برای حرکت و ارائه پیشنهادهای مختلف، نسل جدید Q۳ را به متفاوت‌ترین خودرو در نوع خود تبدیل کند.

6. تویوتا ستسونا (Toyota Setsuna)

این خودروها خدای جذابیت اند!

فروردین ماه بود که کمپانی تویوتا از خودروی ستسونا با بدنه‌ای از جنس چوب رونمایی کرد. این محصول جدید که در آن ۸۶ پنل مختلف چوبی دست‌ساز دیده می‌شود، با تکنیک نجاری و نازک‌کاری سنتی ژاپنی "Okuriari" ساخته شده است.

این خودروها خدای جذابیت اند!

اگرچه برای ساخت این خودرو از چوب استفاده شده و امکان راندن آن نیز وجود دارد، اما به خاطر عدم وجود استانداردهای لازم برای ورود آن به خیابان، استفاده از آن به صورت عمومی غیر قانونی اعلام شده است.

7. جیپ اف سی 150 کانسپت (Jeep FC 150 Concept)

این خودروها خدای جذابیت اند!

جدیدترین محصول شرکت جیپ که درواقع تلفیقی از یک خودروی قدیمی و جدید است، بر پایه خودروی "Wrangler" توسعه پیدا کرده و ظاهر آن همانند محصولات ۱۹۶۰ این شرکت است.

این خودروها خدای جذابیت اند!

صندلی‌هایی با روکش وینیل، ظاهری همچچون خودروهای مخصوص شکار و قطب‌نمای آنالوگ می‌تواند اتومبیل مفهومی جیپ را از دیگر اتومبیل‌ها متمایز کند.

8. رنو ترزور (Renault Trezor)

این خودروها خدای جذابیت اند!

اما یکی از عجیب ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ که در نمایشگاه خودروی پاریس توسط شرکت فرانسوی رنو معرفی شد، «ترزور» بود که شباهت بسیار زیادی به یک سفینه فضایی دارد.

به‌علاوه، دریچه‌هایی شش‌ضلعی روی کاپوت این خودرو تعبیه شده که با حرکت به سمت بالا و پایین، هوا را در آن به گردش در می‌آورد.

9. تسلا مدل اس نعش‌کش!

این خودروها خدای جذابیت اند!

کمپانی هلندی "Vender der Lans" (که در زمینه تولید نعش‌کش‌ها و خاکسپاری‌ها فعالیت دارد)، خودروی تسلا مدل اس را در همکاری با شرکت‌های رمتزکار و "Busscher BV" و طی ۸ ماه، به یک نعش‌کش تبدیل کرده است!

این خودروها خدای جذابیت اند!

بخش پشتی این خودرو نیز به صورت دستی تغییر کرده و به یک تابوت تبدیل می‌شود. رانندگان با یک بار شارژ این خودرو می‌توانند مسافتی نزدیک به ۳۵۱ کیلومتر (۲۱۸ مایل) را طی کنند.

10. لکسوس یو ایکس (Lexus UX)

این خودروها خدای جذابیت اند!

کمپانی لکسوس، خودروی مفهومی "UX" را در نمایشگاه خودرو پاریس معرفی کرد که برخلاف چهره آن، خبری از عملکرد متفاوت و تکنولوژی‌های عجیب در آن نیست.

این خودروها خدای جذابیت اند!

سازندگان برای طراحی قسمت داخلی، از سیستم‌های دیجیتالی و آنالوگ استفاده کرده‌اند تا "UX" از هر نظر جذاب باشد. در کنسول این خودرو نیز نمایشگری با ظاهر یک هولوگرام و سیستم سرگرمی اختصاصی لکسوس با شکلی متفاوت‌تر از همیشه دیده می‌شود.

11. خودروی مفهومی UN Lo Res

این خودروها خدای جذابیت اند!

اوایل سال ۲۰۱۶ بود که یک کمپانی تولیدکننده کفش‌ به نام "UN"، خودروی مفهومی و الکتریکی "Lo-Res" را با ظاهری همچون یک سفینه فضایی، معرفی کرد. این محصول جدید که به عنوان یکی از عجیب ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ نیز شناخته می‌شود، از قطعات مثلثی‌شکل مشکی تشکیل شده است.

این خودروها خدای جذابیت اند!

دیسک‌های الکتریکی با بلند کردن تمام بخش بالایی خودرو، امکان سوار شدن را فراهم می‌کنند. فرمان "Lo Res" نیز به صورت شش‌ضلعی طراحی شده است.

12. پینینفارینا اچ 2 (Pininfarina H2)

این خودروها خدای جذابیت اند!

کمپانی ایتالیایی پینینفارینا که در زمینه طراحی و تولید بدنه خودروها فعالیت دارد، محصول جدید خود با نام H۲ و سوخت هیدروژنی را در نمایشگاه خودرو ژنو به صورت رسمی معرفی کرد.

این خودروها خدای جذابیت اند!

از این خودروی هیدروژنی که شتاب ۰ تا ۶۲ مایل بر ساعت (۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) آن ۳.۴ ثانیه است، تنها ۱۲ تا ۱۴ دستگاه تولید خواهد شد.

13. فولکس واگن BUDD-e

این خودروها خدای جذابیت اند!

این خودرو درواقع نسخه‌ای مفهومی از مینی بوس الکتریکی شرکت فولکس واگن است که با یک بار شارژ شدن، مسافت قابل توجه ۳۷۲ مایل (حدود ۶۰۰ کیلومتر) را طی می‌کند. طراحی خاص این خودرو باعث می‌شود تا محصول جدید آلمانی‌ها چیزی بین اتوبوس و شاسی‌بلند باشد.

این خودروها خدای جذابیت اند!

اگر نگاهی به بخش داخلی داشته باشید، احتمالا با ما برای انتخاب "BUDD-e" به عنوان یکی از عجیب ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ موافق خواهید بود. صفحه نمایش بزرگ این خودرو علاوه بر پشتیبانی از فرمان‌های حرکتی، امکان یکپارچه شدن با تلفن هوشمند شما را نیز دارد.

14. مرسدس میباخ 6 (Mercedes Maybach 6)

مرسدس با معرفی خودروی مفهومی میباخ 6 تلاش دارد تا روند طراحی و ساخت خودروهای لوکس را به صورت کلی تغییر دهد. هرچند در طراحی بخش بیرونی خبری از المان‌های خودروهای عجیب و غریب نیست.

این خودروها خدای جذابیت اند!

اما بخش داخلی خودرو همان جایی‌ست که باید به‌دنبال ویژگی‌های خاص میباخ ۶ باشید. صفحه نمایش های الکتریکی متعدد در کابین میباخ ۶ می‌تواند پیشرفته‌ و هوشمند بودن این اتومبیل لوکس را به تصویر کشد.

این خودروها خدای جذابیت اند!
15. هوندا NeuV

این خودروها خدای جذابیت اند!

در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ بود که شرکت هوندا با رونمایی از خودروی الکتریکی "NeuV"، توجه علاقه‌مندان به صنعت خودرو را جلب کرد. این خودرو با بهره‌گیری از سیستم هوش مصنوعی بسیار پیشرفته، توانایی ارتباط با راننده و درک احساسات آن را دارد

16. رینسپید Oasis

این خودروها خدای جذابیت اند!

کمپانی سوییسی رینسپید نیز با حضور خود در نمایشگاه سی ای اس امسال، از خودروی مفهومی "Oasis" پرده برداشت. این محصول را نیز به واسطه طراحی خاص و همینطور قرارگیری گلدان در آن، می‌توان به عنوان از عجیب ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ معرفی کرد.

این خودروها خدای جذابیت اند!

به‌علاوه، صفحه نمایشی بزرگ در بخش داخلی خودرو نیز قرار گرفته که از فرمان‌های صوتی و جسچرهای مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین زمانی که اتومبیل در حالت خودران تنظیم شده باشد، می‌توانید از فرمان به عنوان یک کیبورد نیز استفاده کنید.

در این مقاله تلاش کردیم تا ۱۶ مورد از عجیب ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ را معرفی کنیم. هرچند، شاید خودروهای بسیار دیگری نیز وجود داشته باشند که در این لیست هیچ اشاره‌ای به آنها نشده است. اما هدف اصلی، معرفی خودروهای مشهوری بود که احتمالا در آینده بتوانیم آنها را خیابان‌ها ببینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوان23ساله

      فرمان مک لارن از روی فرمان ماشین های فرمول1 الهام گرفته، نه از دسته ی کنسول های بازی!

    • یک ایرانی

      خودروی پراید 131s با فرمان هیدرولیک و دو ایربگ رو یادتون رفته...

    • حسین

      وانت پیکان با ترمز abs

    • بدون نام

      اوفففی چ جزابن اینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج