۴۶۲۵۷۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تصویر جدید از گوشی گلکسی اس ۸

هرچه به زمان رونمایی از پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ نزدیکتر می شویم، شایعات مربوط به این دستگاه قوت بیشتری می گیرد. به تازگی تصویر جدیدی از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به بیرون درز کرد و مطابق معمول این یک تصویر واقعی از این گوشی پرچمدار نیست (حداقل اینگونه گفته می شود)، بلکه عکسی است که در قالب یک رندر ارائه شده.

وب سایت تکرا - امید اصغرزاده: هرچه به زمان رونمایی از پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ نزدیکتر می شویم، شایعات مربوط به این دستگاه قوت بیشتری می گیرد. به تازگی تصویر جدیدی از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به بیرون درز کرد و مطابق معمول این یک تصویر واقعی از این گوشی پرچمدار نیست (حداقل اینگونه گفته می شود)، بلکه عکسی است که در قالب یک رندر ارائه شده.
تصویر جدید از گوشی گلکسی اس 8

Veniamin Geskin شخصی است که این رندرها را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. این رندر طراحی گوشی گلکسی اس ۸ را به شکلی نسبتا دقیق به تصویر کشیده است. اگر چه هیچ تاییدیه ای درباره واقعی بودن این دستگاه وجود ندارد؛ اما این قابلیت را دارد که به مانند یک تصویر واقعی دیده شود.

درست به مانند بسیاری از تصاویر گلکسی S۸ و رندرهای سه بعدی که از این دستگاه تاکنون دیده شده، تصویر به اشتراک گذاشته اخیر نیز دارای یک نمایشگر بزرگ است. نمایشگری که دارای دو انحنای ملایم در طرف چپ و راست خود بوده و طراحی فوق العاده ای از این دستگاه را نشان می دهد.

تصویر جدید از گوشی گلکسی اس 8

لوگوی سامسونگ به خوبی در زیر این گوشی خودنمایی می کند و همانطور که گفته می شد، کلید فیزیکی هوم در آن حذف شده است. سنسور اثر انگشت نیز به احتمال بسیار در زیر نمایشگر گلکسی S۸ جای خوش کرده است.

در توئیت اخیر، Geskin ادعا می کند که این گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به نظر بسیار به رندری از این دستگاه که حدود ۴ ماه پیش دیده شد، شباهت دارد و اکنون این یک دستگاه واقعی است.

تصویر جدید از گوشی گلکسی اس 8

انتظار می رود که سامسونگ گلکسی اس ۸ از یک نمایشگر ۵ اینچی برخوردار باشد. گمانه زنی هایی وجود دارد که در کنار این دستگاه نسخه ای به نام سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس وجود دارد که با یک صفحه نمایش ۶ اینچی خودنمایی خواهد کرد - امسال از نام اج در پرچمداران سامسونگ خبری نخواهد بود؛ چرا که نمایشگر هر دو مدل دارای انحنا در دو طرف خود هستند - هر دو مدل گلکسی اس ۸ با اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام قدرتنمایی کرده و ۴ یا ۶ گیگابایت رم دارند.

برخی شایعات درباره مشخصات گلکسی S۸ سامسونگ ادعا می کنند که این دستگاه به سیستم دوربین دوگانه (سیستم عکاسی دوگانه) مجهز خواهد بود؛ اما اخیرا رندرهایی به بیرون درز کرده که نشان می دهد تنها مدل سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس این ویژگی را دریافت خواهد کرد. شایعات همچنین بازگو می کنند که این دستگاه به اسپیکرهای استریو نیز مجهز خواهد بود و درست به مانند آیفون ۷ اپل، جک هدفون در گلکسی S۸ هم حذف شده است.

انتظار می رود که گوشی Galaxy S۸ در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ماه) به طور رسمی معرفی شود. مسلما در روزهای آتی خبرهای بیشتری از پرچمداران جدید سامسونگ منتشر خواهد شد. با تکرا همراه باشید، خبرهای جدیدی در راه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      سلام وخسته نبشید من ازاخبار دآغ تون خیلی چیز ها یاد گرفتم ممنون سعید شهنوازی از زاهدان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج