۴۶۲۸۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ اون تحریم‌ها رو که لولو برد!

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

عارضیم به خدمت‌تان ما خیلی در کار این دلواپسان و بخصوص روزنامه فخیمه توپخانه
غور کرده‌ایم اما حقیقت امر این است که هر چی بیشتر مطلب را می‌شکافیم، درزهای مغز خودمان است که جر واجر می‌شود.

یعنی کاش خودشان حداقل توضیح می‌دادند که دردشان چیست؟ آیا ناراحت هستند که چرا نفت‌ها را بابک و دوستان نمی‌فروشند و پولش را بالا نمی‌کشند؟ ناراحت این هستند که چرا توپولوف‌های اسقاط روسی نه و طیاره‌های دست اول دیگران آری؟ ناراحت هستند که چرا تحریم فروش نفت لغو شده و پولش تمام کمال به حساب خودمان می‌آید و مجبور نیستیم مثل عصر حجر معامله کالا به کالا کنیم و به جای نفت‌مان آت و آشغال بگیریم؟ اینکه پول‌های بلوکه شده‌مان به حساب خودمان بازگشته؟ اینکه قیمت نجومی دارو شکسته و دیگر آمپول‌های تقلبی چینی را به جای واکسن ‌هاری به خوردمان نمی‌دهند؟

عزیزم، دلواپسم، قشنگم، کیهانم، جوانم... می‌دانیم از مرحوم ‌هاشمی دل خوشی نداشته و ندارید... می‌دانیم اکثریت اعضای مجمع تشخیص حال‌تان را خراب می‌کنند... می‌دانیم دوست دارید اکثریت مجلس سر به تن‌شان نباشد... می‌دانیم با رئیس جمهوری منتخب اکثریت کارد و پنیر هستید... می‌دانیم سایه قاطبه اعضای دولت را با تیر می‌زنید... می‌دانیم اعتدالیون اسید معده‌تان را می‌افزایند... می‌دانیم اصلاح‌طلبان بلغم و سودایتان را قاطی پاتی می‌کنند... اصلاً می‌دانیم اکثریت ملت ایران وقتی یکصدا حرف می‌زنند و یکصدا رأی می‌دهند و یکصدا انتخاب می‌کنند، حال شما خراب می‌شود و پس می‌افتید و خط و نشان می‌کشید و دندان به هم می‌سایید... اصلاً می‌دانیم که هیچ وقت برای رأی و نظر اکثریت پشیزی تره و جعفری و حتی گیشنیز هم خرد نمی‌کنید... الان تقصیر ماست؟ تقصیر اکثریت است؟ تقصیر دولت و مجلس منتخب است؟ تقصیر شیوه برگزاری انتخابات است؟

خب به هر حال قسمت نبود که دولت‌ هاله نور ادامه داشته باشد و تحریم‌ها را لولو برد. قسمت نبود قطعنامه‌ها به قعطنامه دان صادرکننده‌هایش دایورت شوند و شب بخوابیم و صبح دلار از هزار تومان به 3 هزار تومان نقل مکان کند. قسمت نبود که فروش نفت‌مان کم و کمتر شود و بخش بیشتری از پول نفت‌مان را بابک و بابک‌ها به زمین گرم بزنند. اصلاً قسمت نبود تا فروش نفت‌مان به صفر برسد و شما دل‌تان خنک شود. یا دور تا دور کشور حصار بکشند و اینترنت قطع شود و مرزهای زمینی و هوایی مسدود شوند و به آرزویتان برسید و شما بمانید و حوض شکسته و آب گل آلودتان. بله خب قسمت نبود. همش تقصیر این مکانیزم مسخره اداره کشور است که بر مبنای رأی اکثریت و قانون اساسی بنا شده. پس به جای فریاد بر سر برجام، هر چه فریاد دارید بر سر قانون اساسی هوار کنید عزیزان...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج