۴۶۳۵۸
۷۰ نظر
۵۲۳۰
۷۰ نظر
۵۲۳۰
پ

راهنمای خرید بهترین کالسکه برای بچه ها

وقتی قرار است برای جنینی که هنوز در رحمتان چرخ میزند خرید کنید و بدون آنکه او را دیده باشید، نیازها و راحتی اش را در نظر بگیرید، کار از آنچه محققان تصور میکنند هم سختتر میشود. به همین دلیل است که در این مطلب میخواهیم همه چیز را در مورد تهیه صندلی اتومبیل و کالسکه کودک با شما در میان بگذاریم و این خرید دشوار را برایتان آسانتر کنیم.

وبسایت ایران نی نی: خرید کردن یکی از لذت ها برای خانم هاست چه برسه به اینکه این خرید مربوط به کودک دلبندتان باشد. این را پژوهشگران ثابت کرده اند که میگویند برای رها شدن از احساس پوچی و افسردگی میتوانید دست به دامان مراکز خرید شوید. اما گروه دیگری از پ‍ژوهشگران هم معتقدند خرید کردن به خودی خود میتواند شما را مضطرب و حتی افسرده کند. آنها میگویند قرار داشتن در معرض انتخابهای زیاد ممکن است شما را کلافه کند و آخر هم با حالی پریشان دست خالی به خانه برتان گرداند. حالا تصور کنید پای خرید برای کسی به میان بیاید که خودش هنوز به دنیا نیامده است.
وقتی قرار است برای جنینی که هنوز در رحمتان چرخ میزند خرید کنید و بدون آنکه او را دیده باشید، نیازها و راحتی اش را در نظر بگیرید، کار از آنچه محققان تصور میکنند هم سختتر میشود. به همین دلیل است که در این مطلب میخواهیم همه چیز را در مورد تهیه صندلی اتومبیل و کالسکه کودک با شما در میان بگذاریم و این خرید دشوار را برایتان آسانتر کنیم.

به دردم میخوره؟

چه خودتان صاحب اتومبیل باشید و چه نه، باید قبل از اینکه فرزندتان به دنیا بیاید، صندلی ماشین را بخرید. حتی برای رساندن فرزند تازه متولد شده تان از بیمارستان به خانه به صندلی ماشین نیاز خواهید داشت. پس اگر بودجه تان محدود است، خرج های غیرضروری دیگر را فاکتور بگیرید اما از خرید این صندلی صرف نظر نکنید.

اینترنتی بخرم؟

درست است که در ماه های آخر بارداری که حسابی سنگین شده اید خرید رفتن برایتان سخت است اما نمیتوانید به این بهانه خرید صندلی را به دیگران واگذار کنید یا آن را اینترنتی سفارش دهید. هر صندلی ماشینی در هر اتومبیلی به خوبی نصب نمیشود. پس اگر صاحب ماشین هستید، قبل از خریدن صندلی حتما آن را در خودروی خود امتحان کنید و در غیر این صورت، خودروهایی که بیشتر ممکن است با آنها تردد کنید را به عنوان پیشفرض در نظر بگیرید. البته دیدن علامت «universal» روی جعبه صندلی به شما میگوید برای همه خودروها مناسب است.
راهنمای خرید بهترین کالسکه برای بچه ها

دست دوم بخرم؟

این روزها بازار لوازم دست دوم سیسمونی در سایتها داغ است. شاید برای صرفه جویی بتوانید بسیاری از لوازم مربوط به کودکتان از قبیل کمد و ... را دست دوم بخرید اما از قرض گرفتن صندلی ماشین یا دست دوم خریدن آن پرهیز کنید. شما باید مطمئن باشید این صندلی سالم بوده و هیچ آسیبی ندیده است و البته هنگام تهیه آن به سال ساختش هم توجه کنید. صندلی ای که بیشتر از ۶ سال از زمان تولیدش گذشته باشد، ممکن است دچار فرسودگی شده باشد و در زمان خطر از پس محافظت از فرزندتان برنیاید.

چطور نصبش کنم؟

در دفترچه راهنمای داخل جعبه همه نکات لازم برای قرار دادن درست صندلی آورده شده و فروشنده هم میتواند در این زمینه شما را راهنمایی کند. بعد از تهیه صندلی اتومبیل، از درست نصب شدن آن مطمئن شوید. صندلی ماشین کودکتان نباید بیشتر از یکی، دو سانت سرجایش لق بزند. گذشته از این، کمربند اتومبیل شما باید کاملا صندلی را در خود بگیرد و نباید بعد از بستن کمربند در جایش تکان بخورد. البته صندلی ماشینی که میخرید باید به کمربند نرمی که بدن کودکتان را آزار ندهد، مجهز باشد.

کریر بخرم یا صندلی ماشین؟

بسیاری از والدین ترجیح میدهند به جای خرید دو وسیله از کریری که روی پایه صندلی ماشین نصب میشود، استفاده کنند. این کریرها را میتوان با خروج از اتومبیل از روی پایه برداشت و به عنوان ابزار حمل کودک از آنها استفاده کرد. اگر سراغ چنین صندلی اتومبیلی میروید تا زمانی که وزن فرزندتان از ۱۰ کیلوگرم بیشتر نشده، می توانید از این وسیله استفاده کنید. گرچه با سنگین تر شدن فرزندتان مجبور به پرداخت هزینه دیگری برای تهیه صندلی بزرگتر می شوید اما این کریرهای قابل نصب روی پایه بهتر می توانند نوزاد چند روزه شما را در خود جا دهند و تا حدود یک سال و نیمگی هم قابل استفاده هستند.

صندلی را جلو بگذارم یا عقب؟

بهتر است صندلی کودکتان را درست وسط صندلی های عقب اتومبیل بگذارید و تنها در صورتی که خودروی شما به ایربگ مجهز نباشد قرار دادنش روی صندلی جلو هم ایرادی ندارد و به شما کمک میکند که مدام چشمتان به فرزندتان باشد. بله، درست خوانده اید! کیسه هوای اتومبیل گرچه از جان بزرگترها محافظت میکند اما میتواند در صورت باز شدن به خفگی نوزادان منجر شود.

چقدر هزینه کنم؟

شاید راحتی و امنیت کودکتان تا اندازه ای به برندی که انتخاب می کنید، وابسته باشد اما تعارف نداریم! این جیب شماست که مشخص میکند تا چه اندازه برای خرید سیسمونی هزینه کنید. اگر میخواهید با هزینه حدود ۲۰۰ هزار تومان سراغ جنسهای ایرانی بروید، برندهایی مثل دلیجان این روزها حسابی پرفروش شده اند و حتی با هزینه ای کمتر هم قابل خریداری هستند اما اگر محدودیت مالی ندارید، میتوانید با انتخاب صندلیهای ماکسی کوزی، گرکو یا دیگر برندهای مطرح بین المللی هزینه ای در حدود یک میلیون تومان یا کمی بیشتر بپردازید.

تا چه سنی؟ تا چه وزنی؟

قرار نیست هر سال صندلی ماشین فرزندتان را عوض کنید اما نمیتوانید در تمام سه، چهار سالی که از آن استفاده میکند، به خریدن یک صندلی اتومبیل اکتفا کنید.

برای روزهای اول

بسته به نوع صندلی که انتخاب میکنید کودکتان تا قد و وزن خاصی توانایی استفاده از آن را خواهد داشت. صندلی هایی که به گروه +۰ تعلق دارند معمولا تا رسیدن فرزندتان به ۱۳ کیلو وزن میتوانند از او مراقبت کنند. پیش از ۹ ماهگی مهمترین نکته ای که در انتخاب صندلی باید به آن توجه کنید، محافظت از سر و گردن کودک است پس تصور نکنید با خرید یک صندلی بزرگ که نوزادتان در آن وول میخورد، عاقبت اندیشی کرده اید. فرزند شما قرار نیست همیشه زیر ۱۰ کیلو بماند و با سنگینتر شدنش، شما باید به طور کامل قید کریر را بزنید و برای تهیه گزینه ای دیگر هزینه کنید. این صندلی های به قول جوان ها شاسی بلند ارتفاع فرزندتان را بالا می آورند و به فرزندتان اجازه دیدن نمای بیرون از ماشین را میدهند؛ این صندلی ها که زاویه شان هم قابل تنظیم است، بسته به نوعشان و اطلاعاتی که روی بسته شان نوشته شده، فرزند ۲۰ کیلویی شما را در خود جای می دهند اما برای نوزادان تازه متولد شده، چندان امن به نظر نمی رسند.

برای سالهای آخر

اگر میخواهید فرزندتان راحت تر باشد، بعد از گذشتن وزنش از 9 کیلوگرم میتوانید سراغ صندلی های گروه 1+ بروید. توصیه میکنیم تا زمانی که نزدیک به پنج سانتیمتر از بالای سر فرزندتان روی صندلی خالی است از آن استفاده کنید و با کمتر شدن این فاصله به فکر تعویض صندلی بیفتید. بعید است کودک 10 کیلویی تان در همان کریری که روی پایه صندلی اتومبیل قرار گرفته احساس راحتی کند و اگر تا آن زمان یکی از صندلی های بلند مخصوص اتومبیل را تهیه نکرده باشید، احتمالا باید برای خریدنش دست به کار شوید. اگر صندلی کودکتان آفتابگیر دارد، یک راه دیگر اندازه گیری این است که تا زمانی که گوش فرزندتان پایین تر از لبه بالایی صندلی قرار میگیرد، از آن استفاده کنید.
راهنمای خرید بهترین کالسکه برای بچه ها

کی بخرم؟

قانون کلی وجود ندارد. اگر زیاد اهل بیرون رفتن نیستید و پیاده تردد نمی کنید، یک سبد یا ساک حمل کودک هم در ماه های اول کارتان را راه می اندازد؛ چند ماه بعد هم می توانید از آغوشی برای همراه کردن فرزندتان با خود کمک بگیرید و خرید کالسکه را به بعد از ۶ ماهگی موکول کنید. مثل بسیاری از تجهیزات حمل و نقل دیگر، توجه به سن نوزاد شما میتواند در انتخاب کالسکه بهتر یاری تان دهد. اگر برای فرزند تازه متولد شده تان کالسکه میخرید، به قابلیت کالسکه در تنظیم زاویه دقت کنید. در ماه های اولیه نشستن برای نوزادتان سخت و حتی آزاردهنده خواهد بود پس چارهای جز انتخاب کالسکه ای که ۱۸۰ درجه تخت شود، نخواهید داشت. کالسکه هایی که صندلیشان تا این اندازه میخوابد یا اینکه کریر رویشان نصب میشود، بهترین انتخاب برای شروع روزهای مادری تان است.

ست بخرم؟

اگر فرزندتان همیشه همراه خودتان است، چاره ای جز انتخاب یک ست سبک ندارید چرا که گذشته از کالسکه و کریر باید ساک و لوازم کودک را هم با خود ببرید. شاید یک کالسکه کومبوی سبک که کریر یا ساک بچه روی آن نصب میشود و ساک کودک هم در آن جا می گیرد بتواند به شما کمک کند.

عصایی بخرم یا بزرگ؟

به ظرافت کالسکه های عصایی نگاه نکنید؛ آنها به اندازه کافی محکم هستند. این کالسکه ها به راحتی جمع و کوچک میشوند و حتی در هواپیما هم میتوانید آنها را با خود ببرید. اگر راهی طولانی را میخواهید با کالسکه همراه شوید، عصایی ها به دلیل سبک بودنشان بهترین انتخاب برای شماست.

آلومینیومی یا آهنی؟

انتخاب کالسکه مناسب به قیمت آن بستگی ندارد بلکه به استفادهای که شما از آن میکنید، ارتباط دارد. اگر شما تنها قرار است چند ساعت در هفته از کالسکه در پیاده روی هموار استفاده کنید، قطعا نیازی به خریدن یک مدل گرانقیمت ندارید. کالسکه های گران ظاهری زیباتر دارند، از آلومینیوم سبک تری ساخته شده اند و به همین دلیل مقاومت بالاتری دارند. عمر چرخ ها و ترمز این کالسکه های مرغوب بیشتر است اما خودتان قضاوت کنید که بر اساس میزان و نوع استفاده تان به کدام یک از این برتری ها نیاز دارید.

ارتفاعش چقدر باشد؟

کالسکه ای که ارتفاع دسته آن قابل تنظیم است را انتخاب کنید تا شما و همسرتان که قدی متفاوت دارید به راحتی قادر به راندن آن باشید اما اگر قرار است تنها یکی از شما از آن استفاده کنید، یک کالسکه با دسته های ثابت هم میتواند برایتان کافی باشد.

کالسکه مارک دار بخرم؟

نمیخواهیم شما را به خرید کالسکه ای از برندهای گرانقیمت ترغیب کنیم اما باید سراغ کمپانی هایی بروید که در ایران خدمات پس از فروش ارائه میدهند. شاید یک برند تازه وارد یا گمنام با وجود کیفیت خوبش قیمت پایین تری به نسبت همتایان اش داشته باشد اما احتمالات را هم در نظر بگیرید. اگر چرخ این کالسکه مرغوب اما کمیاب شما شکست، چطور میخواهید نمونه اش را گیر بیاورید؟

امکانات جانبی مهم است؟

کالسکه هایی که این روزها در بازار پیدا می کنید، امکانات جانبی زیادی دارند که بسیاری از آن امکانات چندان به کار شما نمیآید. اگر فرزندتان بهار و تابستان به دنیا می آید، سایبان دار بودن کالسکه را مورد توجه قرار دهید و اگر در روزهای پاییز و زمستان قرار است در کالسکه بنشیند از مدل هایی که سایبان ضدآب یا چتر دارند استفاده کنید. سبد زیرین کالسکه هم برای قرار دادن ساک کودک و حتی کیف خودتان به کارتان می آید. پس ترجیحا یک کالسکه سبددار انتخاب کنید.
راهنمای خرید بهترین کالسکه برای بچه ها

کدام کالسکه امن تر است؟

امن بودن کالسکه به وضعیت چرخ ها، نوع ترمز و البته کمربند و جنس پارچه آن بستگی دارد. هنگام خرید از محکم بودن و البته زبر نبودن کمربند کالسکه مطمئن شوید و دقت کنید نگهدارنده ای که قرار است بین پاهای نوزادتان قرار گیرد، راحت و متناسب باشد. نوزاد شما در ماه های اول توانایی نگه داشتن خودش را ندارد پس هم به وجود تجهیزات ایمنی توجه کنید و هم از سر نبودن رویه کالسکه مطمئن شوید.

چقدر هزینه کنم؟

برای خرید یک کالسکه کومبو از برندهای مطرح، باید حدود چهار میلیون تومان یا کمی بیشتر هزینه کنید و یک کالسکه عصایی از برندی مسل مکسی کوزی را میتوانید با قیمت زیر یک و نیم میلیون تومان پیدا کنید. البته در برندهای معتبری مثل چیکو و پیرکاردین هم گزینه های خوبی با قیمت زیر ۸۰۰ هزار تومان پیدا خواهید کرد. اگر قرار نیست زیاد از کالسکه استفاده کنید، دلیلی برای پرداخت چنین هزینه هایی وجود ندارد. شما می توانید با کمتر از ۳۰۰ هزار تومان یک کالسکه ایرانی بخرید. البته قرار نیست انتظاری که از ظاهر و کیفیت یک کالسکه سه میلیون تومانی دارید توسط یک کالسکه ۳۰۰ هزار تومانی برآورده شود.

دنبال چه میگردید؟

کالسکه های عصایی و کمبو را به شما معرفی کردیم اما اگر نظر شما را جلب نکردهاند، نگاهی به این سه مدل بیندازید.

کالسکه های سنتی

این کالسکه ها از سینی غذا گرفته تا سایبان و سبد قرار دادن وسایل، همه را در خود دارند و در برخی از انواعشان کریری جداگانه روی کالسکه نصب میشود. برخی از انواعشان را میتوانید از همان روزهای بعد از تولد استفاده کنید. اما اگر میخواهید در سال های بعد کالسکه دیگری نخرید، مدلی جادار انتخاب کنید که فضای میز غذایش جای کودک دو، سه ساله شما را با وجود لباس های زمستانی اش تنگ نکند.

کالسکه های مسافرتی

با خرید آنها سه نشان را با یک تیر زده اید و کافی است وقت سفر، کریر را از روی پایه اش جدا کنید و روی بند کالسکه بگذارید تا بی نیاز از داشتن دو وسیله مجزا، فرزندتان را با خود همراه کنید و بعد هم آن را روی پایه صندلی ماشین بگذارید و در داخل اتومبیل از آن استفاده کنید. این کالسکه گرچه از نظر قیمت مقرون به صرفه است اما کمی جاگیر و سنگین است پس اگر زیاد از کالسکه استفاده میکنید و چندان اهل سفر نیستید، خرید آن را فراموش کنید.

کالسکه های ورزشی

شما میتوانید حتی در کنار نوزادتان به پیاده روی بروید و آرام بدوید. اگر میترسید بودن با بچه پویایی تان را بگیرد یا اینکه بی تحرکی شما را از قیافه بیندازد، میتوانید این سه چرخه را انتخاب کنید. البته این کالسکه را تا قبل یک سالگی یا حداقل ۸ ماهگی فرزندتان نمیتوانید استفاده کنید و بعد از این سن هم اگر قصد دویدن با آن را دارید، باید به خاطر حفظ امنیت کودکتان چرخش را روی حالت غیر چرخان قفل کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من مارک goodbabyخریدم کالسکه و کریر و رورویک وصندلی غذا وساک 2میلیون هم قیافش شیکه هم قیمتش خوبه

      پاسخ ها

      • بابک

        سلام من واسه پسرم میخوام قابلیت جمع شدنش چطوره وساخت کجاست ؟ممنون

    • ناشناس

      الان مردم رو اسکل کردین با این قیمت ها؟؟

      هرچقد هم بهترین نوع پارچه باشه،مولتی میلیاردر هم باشم 5 میلیون پول کالسکه نمیدم

      جمع کنین این چیزارو

    • راهله کابلی

      1میلیون دیگه روش بزارم واسه بچه یه ماشین بخرم به نظرتون بهتر نیست؟؟؟؟

    • یونس

      با شه به مادر بزگ زهرا میکم حتما بخره
      من رویایی دارم

    • بدون نام

      :-)

    • احسان

      مردم اسکول همین لیاقتشو همین جنسایی گرونه با بدبختی پول دار میارد میدید به این چیزا

      پاسخ ها

      • یه رهگذر

        کاملآ موافقم
        چشم و هم چشمی و حرفای خاله زنکی روزگارمونو این جور کرده

    • ماهان

      میرم با یه میلیون برا بچه موتور میخرم

    • ریحانه

      گرونه

    • ریحانه

      گرونه

    • گندم

      کالسکه هوشمنده؟؟؟؟؟

    • خرپول

      اگر 90% تخفیف بدین شاید قسطی بخریم.

    • نجمه جون

      خریدن بچه از خریدن کالسکه ارزونتره!آدم از آوردن بچه پشیمون میشه

    • حمیده

      واقعاکالسکه های ساخت داخلی هم ازاینها بهترن هم ارزونتر اگه تولید کنندگان محترم داخلی کمی هم روی ظاهر کالسکه کار کنند به مراتب خیلی بهتر از خارجیها هستن

    • مجتبی

      گرونه

    • بدون نام

      کاش ایران میتونست بیشتر روی ظاهر و زیبایی و مدرن بودن دقت کنه

    • رضا

      واقعاً هیچ کسی نیست بیاد جلوی این گرونفروشها رو بگیره؟هر چی دلشون بخواد قیمت میذارن رو جنسهای آشغالشون

    • مریم

      واقعا گرونه پدرمون چقدر کار کنه تازه پول کالسکه در بیاد سیسمونی بده ترو خدا به فکر جوانها باشید من که از غصه مردم

    • بدون نام

      مگه ماشینه ولمون کنید بابا رو کولمان می بریم

    • بدون نام

      من الان باردار هستم و دارم سیسمونی میخرم، واقعا قیمت همه چیز بالاست.کاش نظارت بیشتر بشه.

    • amin

      موتور هم داره ؟
      هوشمنده ؟
      تلویزیون هم داره ؟
      بخاری و کولر چی ؟

      آخه چرا اینقدر ارزون میفروشین ؟
      چرا آتیش میزنین به مالتون ؟


      مردم رو مسخره کردین ؟
      جم کنین بابا

    • لیلا ارشیراز

      جمع کنیدبابابساطتون......این همه متلک گفتن خجالت نکشیدین.بااین قیمت هاتون واقعا که.............................................

    • آنا

      تهران واقعا همچی گرونه آدم پشیمون میشه بچه دار بشه من فقط وسایل ضروری بچه رو تا یکسالگی خرید کردم تا بعدش هم خدا بزرگه البته خیلی از وسایلشو هم مارک خارجی گرفتم اما ازجنوب اونجا خیلی ارزونتره اگر شما هم بتونید از بندرعباس یا آبادان خرید کنید خیلی با صرفه تره تازه کرایه اش هم بدین تا اونجا می ارزه

    • فتحی

      اینا غذا هم می پزند؟
      نون میتونند بگیرند؟!

    • حامد

      لطفا کمی هم خجالت بکشید و از این همه اظهار نظر مردم در مورد قیمت های بالا این اجناس و خواهشن درشو تخته کنید. با تشکر

    • بدون نام

      واقعازشته داریدکلاه برداری میکنیدمگه پایه هاش ازطلاست.گرووووووونه به دردخودتون میخوره

    • رری

      تو بازار خیلی ارزونتره

    • مهتا

      علی دای هم که باشم 5میلیون نمیدم

    • مهدی

      قیمت یه چرخش چقدره
      خریدارم

    • جواد

      مگه ما تو ده۶۰ به دنیا اومدیم چجوری بزرگ شدیم ،بهترین راه اینه که بچه هامون رومثله خودمون قانع بار بیاریم،
      وبجای این تجمل گرایی برای آیندشونن پس انداز کنیم،

    • محسن

      هیچی نگین لطفا...بهشون بر می خوره

    • مریم

      خیلی گرونه مگه چقدر میخوایم استفاده کنیم که این همه هزینه کنیم

    • فرهاد باذلی

      ولی هیچی دلیجان نمیشه هم کیفیتش خوبه هم قیمتش و ظاهری زیبا داره

    • شاگردی

      تعمیر لوازم کودک از قبیل کالسکه کریر صندلی ماشین ماشین شارژی و خرید و فروش لوازم دست دوم کودک خ بهار برج بهار جنب اسانسور شیشه ای رویای کودک من

    • مجید

      اخه واقعا کدوم ادم عاقلی این جور چیزی رو قبول میکنه که شما گذاشتین تو سایت کم برا این خارجیهای حرومزاده تبلیغ کنید

    • سمیه

      فک میکنید مردم چی کاره ان؟؟
      فقط آآقازاده ها از پس خرید اینا برمیان

    • الهام

      وضع بابای من خوبه ولی عمرا از این پولا بدیم .اينآرو فقط کسایی میخرن که ادعای پولداريشون میشه.پولمون رو از سر راه نيورديم که.ملت ما هم چقدر ساده ان که از این پولا ميدن.آره خدایی شيکن.پورشه هم شیکه ولی ما که نمی تونیم بخريم

    • بدون نام

      خیلی گرونه من دیگه بچه نمیارم

    • نگار

      من همین امروز سرویس کالسکه 4 تیکه فیمت کردم گفت از 280 هزارتومن داریم مگهچه قدر بابام پول داره که بخوام این همه پول کالسکه بدم

    • بدون نام

      هههههه خندم گرفت جنساتونو بزارین در کوزه آبشو بخورین.چ خبره؟؟؟؟

    • بدون نام

      به خدا ملكه انگليس بچه شو تو كالسكه اي ميذاره كه ساخت كشور خودشونه. ولي ما ها مياييم پول ميديم به جنساي خارجي... مسولان محترم لطفا توي جنساي ايراني يه كم زيبايي و ظاهر و كيفيت بدين كه مجبور نشيم پولامونو به دست اين خارجيا بديم... پول مفت گير نمياريم كه بياييم ٥ ميليون بديم كالسكه بخريم... كساني ميان از اين كارا ميكنن كه پول مفت گير آوردن و ميخوان با اين كارا چشم همه رو دربيارن... ولي در اصل بزرگترين ضربه رو به بچه خودشون ميزنن وقتي كه بچه شون ٢٠ ساله شد اون موقع ميفهمن

    • نادیا

      چه خبره ،من باردار هستم تازه سرویس کالسکه با اسکلت دلیجان خریدم و پارچه خارجی قابل شستشو ، وقتی بچه بیشتر از شش هفتماه نمیخواد بشینه روش برچی الکی پول اضافه به کالسکه های مارک میدین ک فقط پول مارک میگیرن هرچند خوشگلیم دارن ولی جفتشم یه کارو انجام میدن فرق نداره واقعا ،،یکم بفکر خانوادهاتون باشید ،منم اول میخواستم مارک بگیرم ولی دیدم اگه ایرانی بگیرم با بقیه پولش چیزای دیگه ام میتونم بگیرم ،الانم ک اکثرا باماشین اینور اونور میرن اصلا فکر نکنم کالسکه ها استفاده بشن ..گول ظاهر نخورید چه ایرانی چ خارجی جفتشم یکارایی داره فقط یکیش پول مارک میگیره!!!

    • بدون نام

      من كالسكه سراغ دارم كم كار مامان بچه دكتر بوده باباشم بيكار ميخوان بفروشن خرج عمل بدن ٥٠٠٠٠ هزار تومن هم ميدن كالسكشم المانيه

    • علی

      کلا خیلی از رسم و رسومات تو مملکت ما اشتباست یکیش سیسمونی دادن . اونم سرویس 7 تیکه که خیلی از مارکای خارجی فقط برای کشور و مردم سادلوحه ما تولید میکنن بگیرین بچنین ملت بیان نگاه کن بکفن . بعدشم موقع استفاده کالسکه اینقده سنگینه بچه رو بغل کنی راحتری.کالسکه فقط باید سبک .مقاوم .ترجیحا دسته عصایی باشه

    • بدون نام

      چ خبره اين قيمتا ،بعد بگين كالاي داخلي

    • بدون نام

      مگه پراید

    • امیر

      بنظرم کسی که پول نداره بهتره بچه دار نشه چون این قیمتا که چیزی نیس بعد ها باید بیشتر هزینه کنن.بچه دار نشید هم خودتون هم اون بچه رو بدبختش نکنید وقتی 2 میلیون پول ندارید یه کالسکه بخرید.خوب چه کاریه

    • محمد

      اگر به مقدار حس جاهتلبی رو کنار بگذاریم.کالسکه های ایرانی شاید زرق وبرق خارجی ها رو نداشته باشه ولی همون کارایی وکیفیت روداره وبا قیمت خیل مناسب تری میشه اون رو خرید .من برای اولین بچم یه کالسکه سه چرخ ایرانی خریدم که مارکش ارابه است با قیمت 300هزار تومن و به نظر من خیلی عالیه پس چرا پول بیخود بابت خارجیها هزینه کنم.

      پاسخ ها

      • امین

        منم موافقم دوست عزیز
        منم از محصولات ایرانی استفاده میکنم و به شدت راضی هستم به خصوص از محصولات ارابه من برای دوتا بچم استفاده کردم و خیلی راضی بودم

    • بدون نام

      من مارک mama love خریدم کالسکه و کریر یک میلیون و پانصد .از کیفیتش خیلی راضیم

    • آیدا

      من نمیدونم این ملت کی میخوان یاد بگیرن که اگه چیزی رو دوست ندارن فقط نظرشون رو بگن . توهین و بی ادبی تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • عاتکه

      من یه کالسکه ایرانی خریدم170هزار تومن خیلی هم جنسش عالیه خاک توسر این سایت بااین قیمتای بالا

    • ساره

      من کالسکه برای چهار قلو میخوام از کجا باید تهیه کنم لطفاااااااا کمکم کنین

    • احمد

      اون کسی که قراره 5 میلیون بده یه کالسکه بخره به نظرتون میاد مثل ما ته و تو قیمت بازار رو در بیاره !!!! خیلی شیک و باکلاس میره تو بهترین نمایندگی شمال شهر ، جنسش رو انتخاب میکنه و تمام !!!!

    • مژده

      چقدر گرونه واقعا آدم از بچه.دار شدن منصرف میشه

    • دریاکوچولو

      واقعاااااااااااااگرونه

    • گلی

      تا حالا فکر میکردم ایرانی ها با مدل گوشی سنجیده میشن.الان فهمیدم با مدل کالسکه هم همینطوره.در اروپا خودم بیش از صد کالسکه کودک در شهربازی دیزنی لند دیدم همه ساده و عصایی و اغلب مشکی. ما شرقی ها به فکر کلاسیم اونا خودشون به فکر کاربرد هستن. واقعا برای این نسل که همه با ماشین تردد میکنند و گاهی اوقات ممکنه از کالسکه استفاده بشه برای چی باید اینهمه هزینه کنیم. تازه همه فروشنده ها هم میگن جنسها چینیه.

    • کاظم

      دوستان . هرمارکی رو که بخری بیشتر از چند بار تو این دست اندازهای خیابونها نمیتونی استفاده کنی. پیشنهاد میکنم به سایت دیوار مراجعه کنید خیلی ها که بچه هاشون بزرگ شدن و اکثرا هم کالسکه و کریر و... درحد تو اونجا میفروشن به نصف قیمت حتما یه سری به سایت دیوار بزنید خیلی میتونید ارزون تهیه کنید.

    • نیلوفر آبی

      چقدر گرونه اصلا نمی ارزه

    • مامان 3تا دخترا

      هه هه خدایی چه جالب بود این مبحث...من که کریر گرفتم 30 تومن...کالسکه هم 90 تومن...بچه سومم باهمون بزرگ کردم...احتمالن 2تادیگه هم جاداره؟؟؟

    • بدون نام

      موافقم واقعا!!!!

    • سحر

      واقعن متاسفم برا این قیمت های نجومی.به قول دوستان براشون ماشین بخریم بهتره که.والا همه بهترینو دوست دارن اما ایا میدونید قیمت کالسکه های شما حقوق ۳ الی ۴ ماهه ی ادم بادرامد متوسط هست تازه.واقعن ما به کجا می رویم

    • بدون نام

      ینی چی ک کسی پول نداره بچه دارنشه میتونیم یه کالسکه ارزون قیمت بخریم یااصلانخریم مگه واجبه.واااللله

    • بدون نام

      من چند وقت پیش ست کامل ایرانی خریدم ششصد تومن خیلی هم راضیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ميتونم بپرسم چه ماركي ايراني؟ و شامل چه چيزهايي مي شد؟

      • بدون نام

        یک سرچ کنید انواع مدل های کالسکه " دلیجان " و " ارابه" .هست

    • بدون نام

      واقعاگرونه وقتی زیادمورداستفاده قرارنمیگیره چرابایدگرون بخریم حالاخارجیه که باشه که چی ایرانیامگه چشونه

    • بدون نام

      سلام کسی هست از شما کالسکه اش را بفروشد منظرم

    • شهروند

      در کل هزینه زندگی تو ایران بالاست... درسته جنس ایرانی باید با کیفیت و خوش ظاهر ساخته شه..‌.ولی کالسکه رو بعضی خیلی استفاده میکنن و استفاده کمش عمومیت نداره...باید دید چه استفاده ای میخوای ازش بکنی بعد انتخاب کنی و البته شرایط مالی رو هم مثل بقیه چیزا در نظر بگیری...کلا قیمت همه چیز مسخره ست از جمله لوازم کودک....من مکسی کوزی خریدم ۶ سال پیش و واقعا راضی هستم و نیازم رو برطرف کرد....ولی دلیل نمیشه کالسکه های دیگه بد باشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج