۴۶۳۸۷۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مسی: کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است

مهاجم بارسلونا رقیب پرتغالی خود را بازیکن بزرگی می داند که توانسته است جام های مهمی را بالای سر ببرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، لیونل مسی در مصاحبه‌ای با مجله Coach درباره بارسلونا، تمدید قراردادش با باشگاه، اهدافش، کریستیانو رونالدو و دیگر موضوعات صحبت کرد. مهاجم بارسلونا درباره الگوی خود گفت‌: دیگو آرماندو مارادونا را تحسین می‌کردم. او یک الگوی واقعی برای من بود. همچنین زمانی که شروع به پیشرفت کردم از تماشای بازی پابلو آیمار لذت زیادی می بردم.

مسی که در نوجوانی به اسپانیا سفر کرد درباره نخستین دوستانش اظهار کرد: ترک کشور برایم خیلی سخت بود، اما من و سسک فابرگاس در زمان حضورمان در لاماسیا دوستان خوبی بودیم و اکنون نیز این دوستی ادامه‌ دارد.

مهاجم آرژانتینی درباره سرمربی مورد علاقه‌اش گفت‌: از همه سرمربیانی که کار کرده‌ام چیزی آموخته‌ام اما همیشه به گذشته نگاه می‌کنم و کسی که به من اولین فرصت را داد، او کسی نبود جز فرانک ریکارد. او به من اعتماد کرد و اجازه داد با تیم اول بارسلونا تمرین کنم و سپس نخستین بازی‌ام را انجام دهم. رایکارد همه چیز را برای من شروع کرد.

ستاره آرژانتینی درباره بزرگترین چالش خود اظهار کرد: زمانی که کودک بودم نیاز به تزریق هورمون داشتم، چون رشد کافی نداشتم و بارسلونا قبول کرد تا هزینه‌های آن را قبول کند. البته این تنها دلیل ترک کشورم نبود. خانواده‌ام زمانی که ۱۳ سال داشتم به اسپانیا رفتند. این بهترین تصمیمی بود که گرفتم اما زمانی که جوان هستید و خانه‌تان و دوستان تان را به خاطر یک مساله ناشناخته رها می کنید این یک چالش می‌شود.

مسی که اهداف خود را فتح عناوین باشگاهی و ‌ملی می داند در این رابطه گفت‌: روزی می‌توانم جام قهرمانی را به همراه تیم‌ ‌ملی بالای سر ببرم. اکنون به جلو نگاه می‌کنم و به دنبال موفقیت‌های بیشتری هستم.

بازیکن بارسلونا درباره آینده‌اش گفت‌: همیشه گفته‌ام بارسلونا همه چیز را به من داده است. تا جایی که من را بخواهند در این باشگاه خواهم ماند.

مهاجم آرژانتینی رقابت در لیگ برتر انگلیس را خیلی نزدیک دانست و افزود: پیش‌بینی قهرمان در لیگ برتر سخت است. فصل گذشته نمونه خوبی در این رابطه است.پپ گواردیولا، سرمربی موفقی است و مطمئن هستم که همراه منچسترسیتی در لیگ برتر شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و موفق خواهد بود.

مسی درباره بهترین بازیکن بریتانیایی که با او بازی کرده است گفت‌: در طی این سال‌ها برابر بازیکنان بریتانیایی زیادی در بازی های اروپایی بازی کرده‌ام که خیلی خوب بوده‌اند اما همیشه احترام زیادی به وین رونی می گذارم. او سال‌ها در سطح بالایی بازی کرده است و یکی از بازیکنان خاص محسوب می شود.

ستاره بارسلونا درباره بازگشت به تیم‌ ‌ملی اظهار کرد: پس از شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا فرصت خوبی برای فکر کردن داشتم. با مردم صحبت کردم و احساس کردم باید از تصمیم منصرف شوم. هنوز اشتیاق زیادی برای فتح جامی با آرژانتین دارم.

او درباره گل مورد علاقه‌اش گفت‌: این گل را نه به خاطر زیبایی ،‌ بلکه به علت اهمیتش انتخاب کردم. گلی که در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۰۹ به ثمر رساندم، گل مورد علاقه‌ام است. با این گل یک بر صفر از حریف پیش افتادیم.

مسی درباره کریستیانو رونالدو گفت‌: احترام دو طرفه‌ای میان مان وجود دارد. او بازیکن بزرگی است که توانسته است عناوین بزرگی را به دست آورد چون ‌دقیقا کسی است که باید باشد.

شماره ۱۰ بارسلونا شکست را بدترین چیز عنوان کرد و افزود: از آن متنفرم. شکست تنها چند ساعت پس از بازی روی من اثر نمی‌گذارد. نمی‌توانم شکست را تحمل کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشق است مسییییییی

    • ممد

      خب دیگه تواضع و فروتنی رو هر کسی نداره اگه کس دیگه ای بووووووود میگفت بی شک من بهترین بازیکن هستم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج