۴۶۴۵۸۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

روحانی: آتش نشانان فداکار حماسه آفریدند

رییس جمهوری در پیامی به مناسبت سانحه ناگوار آتش در ساختمان پلاسکوی تهران، با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار گفت: حماسه‌ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهوری در پیامی به مناسبت سانحه ناگوار آتش در ساختمان پلاسکوی تهران، با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار گفت: حماسه‌ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، اگر چه اندوهبار و تامل انگیز است اما حماسه ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.

اینجانب از تلاش همه امدادگران، آتش نشانان و واحدهای پزشکی، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب دیدگان شتافتند، تشکر می کنم و با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار، برای عزیزانی که با ایثار جان خود به نجات هم نوعان خود شتافتند، از درگاه خداوند منان، رحمت و رضوان مسئلت می کنم و از همه هم میهنان عزیز درخواست می‌کنم که برای نجات و عافیت مجروحان حادثه، در این ساعات نیایش در شب جمعه دعا کنند.

حسن روحانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر ق

      مرسی از گفته ها

    • یوسف

      روحشان شاد و یادشان پر رهرو باد

    • سپاس

      با درود بر شما آقای رئیس جمهور با وزرای دلسوز و انتخاب شایسته شما و سپاس و تشکر و قدردانی از آتش نشانان جان برکف،،، و تسلیت به شما و مردم شهید پرور میهن اسلامی،،،،، شریک غم خانواده محترم آتش نشانان عزیز،،،،،، و نیروهای امنیتی و نظامی و سیاسی و اجتماعی سپاسگزار از تمام عزيزان

    • rahim

      سلام یکی از خاطره های تهران مانند برج 2قولو فرو ریخت //ان ستون بتونی زیر زمین پودر شد ریخت روی اتش نشان بی نوا /ان همه کارکنان چه حال روزی دارند/ ساختمان 110 بود بنطرم یک موقه /چند ساختمان دران زمان مانند قله بزرگ نمایان بود/ مانند چند ساختمان دیگر /برج بارو خاکستر شد خاطرات اوار تسلیت به همه یاراحمدی

    • بدون نام

      .... بااین دستگاههای فرسوده وامکانات افتضاح،بجای ایرباس،،به اون اتش نشانهای بدبخت کپسول اکسیژن بدید

    • احسان شکری

      حادثه ساختمان پلاسکو جای تاسف وتاثر دارد. شورای شهر تهران قالیباف رافوری استیضاح وبرکنار کند متاسفانه بی لیاقتی بی توجهی او هزینه های جبران ناپذیری برکشور تحمیل شد.

    • بدون نام

      امید وارم خانوادهاشان فراموش نشوند ,سزاوار نیست کسی که جان داد تا مردم را نجات دهد ,فرزتدانش فراموش شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج