adexo3
۴۶۵۰۷۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

احتمال شهادت محبوسین «پلاسکو» قوت گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از ادامه عملیات جستجو و آواربرداری در محل ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت که عملیات با سرعت بیشتری در حال انجام است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از ادامه عملیات جستجو و آواربرداری در محل ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت که عملیات با سرعت بیشتری در حال انجام است.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در محل حادثه پلاسکو درباره آخرین وضعیت امدادرسانی اظهار کرد: با گذشت بیش از ۳۳ ساعت از زمان ریزش ساختمان پلاسکو عملیات جستجوی آتش‌نشانان بی وقفه در محل ادامه داشته و عملیات آواربرداری نیز سرعت بالایی به خود گرفته است.

ملکی با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از اجساد این حادثه از زیر آوار بیرون کشیده نشده است، گفت: با توجه به زمانی که از وقوع حادثه گذشته احتمالا اکثر همکاران‌مان جان خود را از دست داده و به شهادت رسیده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه عملیات آواربرداری همچنان ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در حال حاضر اولویت نخست برای ما آواربرداری و خارج کردن اجساد بدون آسیب‌دیدگی است.

ملکی با بیان اینکه فردا نیز عملیات آتش‌نشانان در محل ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به نوع تخریب سازه ساختمان و پیچیدگی اسکلت آن در هم عملیات نجات و آواربرداری با مشکلاتی روبرو شده بود و دلیل کندی عملیات در ساعات اولیه نیز تلاش برای جابجا کردن سازه فلزی چند ۱۰ تنی از روی آوار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمیله

      خدایا خودت کمکشون کن

    • بدون نام

      خدا به خانواده های این عزیزان دلاور صبر عنایت کند انشاالله

    • بدون نام

      شما فکر می کنید این عذاب الهی باشد؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج