۴۶۵۸۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی ایبار – بارسلونا

دو تیم ایبار و بارسلونا ساعت ۲۳:۱۵ روز یکشنبه در آخرین دیدار نیم فصل نخست مسابقات لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وبسایت نود: ایبار در فصل جاری با هدایت مندیلیبار نمایش‌های جذابی را ارائه می‌دهد و در حال حاضر در مقام نهم لالیگای اسپانیا قرار دارد. هرچند که این تیم در ۵ دیدار گذشته خود تنها یک بار به پیروزی رسیده است اما به نظر می‌رسد این تیم برای حضور در لیگ اروپا تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. ایبار هفته گذشته را با پیروزی ۳-۲ در خانه حریف مقابل اسپورتینگ خیخون به پایان رساند تا پس از ۴ دیدار به نخستین پیروزی خود دست یابد و با روحیه‌ای مناسب در آخرین دیدار نیم فصل نخست لالیگا به مصاف بارسلونا برود. مندیلیبار در این دیدار نمی‌تواند از رمیس، گارسیا، آربیا، جونکا و ریسگو به دلیل مصدومیت استفاده کند و به نظر می‌رسد شرایط دشواری برای انتخاب بازیکنان مد نظر خود داشته باشد.

بارسلونا که سال ۲۰۱۷ را با شرایط نه چندان مناسب شروع کرد و ابتدا مقابل اتلتیک شکست خورد و سپس در خانه ویارئال به تساوی ۱-۱ رضایت داد، ۳ دیدار آخر خود در تمامی مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته است تا نشان بدهد منتظر لغزش‌های احتمالی رئال مادرید باشد. کاتالان‌ها هفته گذشته را با پیروزی ۵-۰ مقابل لاس پالماس پشت سر گذاشتند و موفق شدند فاصله امتیازی خود با صدر جدول را کاهش دهند. لوییز انریکه در این دیدار رافینیا و آندرس اینیستا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و خاویر ماسکرانو نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند کاتالان‌ها را در این دیدار همراهی کند تا بار دیگر اومتیتی فرصت مناسبی داشته باشد تا در کنار جرارد پیکه خط دفاع بارسلونا را تشکیل دهد.

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در ۴ دیدار گذشته خود مقابل ایبار به پیروزی رسیده است و فصل گذشته نیز موفق شد در خانه این تیم به برتری ۴-۰ دست یابد.

بارسلونا در ۴ دیدار گذشته خود مقابل ایبار حداقل دوبار به گل رسیده است.

بارسلونا در ۱۲ دیدار خارج از خانه آخر خود موفق به گلزنی شده اند و در مجموع در این دیدارها ۳۷ بار دروازه تیم صاحب خانه را باز کرده اند.

پاکو آلکاسر ۵ بار دروازه ایبار را باز کرده است و بدین ترتیب او همچون مسی و رونالدو بیشتر از هر بازیکن دیگری در لالیگا دروازه این تیم باسکی را باز کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی ایبار – بارسلونا

پیش بینی وبسایت Whoscored:

پیش بازی ایبار – بارسلونا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج