۴۶۵۹۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

یوونتوس در هفته بیست و یکم سری آ میزبان لاتزیو رده چهارمی است.

وبسایت نود: در یکی از حساسترین بازی های هفته بیست و یک فوتبال ایتالیا، بعدازظهر یکشنبه به وقت تهران، یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان لاتزیو است. یووه صدر جدولی به دنبال پیروزی در این بازی خانگی مقابل تیم چهارم جدول است.

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

هر دو تیم در شش بازی گذشته خود در سری آ، چهار پیروزی و دو باخت را کسب کرده اند. یوونتوس هفته گذشته در نمایشی پر انتقاد، مقابل فیورنتینا، با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. اما دو باخت لاتزیو در بازی های اخیر مقابل دو تیم نامدار فوتبال ایتالیا رم و اینتر رقم خورده است. آبی های شهر رم، در دو بازی قبلی خود در سری آ، کروتونه و آتالانتا را شکست دادند و امیدوار هستند بتوانند در رقابت سخت تیم های بالای جدولی، سهمیه اروپایی کسب کنند. اما مشکل بزرگ لاتزیو در این فصل، شکست در بازی مقابل تیم های بزرگ بوده است، آن ها در این فصل از سری آ، فقط ۴ بار باخته اند، اما هر ۴ شکست مقابل تیم های بزرگ بوده: یوونتوس، رم، اینتر و میلان.

یوونتوس اگرچه در بازی قبلی خود مقابل فیورنتینا شکست خورد، اما امیدوار است تا فرم خوب خود در بازی های خانگی را ادامه دهد. تیم آلگری اکنون ۲۶ مسابقه خانگی را در سری آ با برد پشت سر گذاشته است که این خود یک رکورد محسوب می شود.

در آن سمت، لاتزیو اصلاً از نظر آماری، عملکرد خوبی در مقابل یوونتوس در بازی های اخیر نداشته است. در هر ۶ بازی اخیر دو تیم، یوونتوس پیروز میدان بوده است. در این شش بازی، تیم لاتزیو فقط موفق به زدن یک گل شده است، حال آن که یوونتوس با زدن ۱۱ گل، برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشته است. یوونتوس فصل گذشته در این ورزشگاه لاتزیو ده نفره را با سه گل شکست داد. بازی رفت دو تیم نیز در رم، با یک گل به سود بیانکونری پایان یافت. خدیرا زننده تک گل آن مسابقه بود.

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

اما جالب است آخرین باری که لاتزیو موفق شد مقابل یوونتوس به گل برسد، به بیستم ماه ژوئن برمی گردد که در بازی جام حذفی، استفان رادو به گل رسید، اما در نهایت یووه در آن مسابقه ۲-۱ پیروز شد.

آلکس ساندرو و استورارو برای این بازی محروم هستند، اما لیش اشتاینر آماده بازی شده است. بن عطیه و لمینا همچنان در ترکیب یوونتوس حضور نخواهند داشت. دنی آلوز هم به این بازی نمی رسد. پاتریس اورا هم همچنان درگیر تصمیم گیری برای آینده اش است و در ترکیب یوونتوس قرار نخواهد گرفت.

لولیچ غایب لاتزیو است که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده و کیتا هم به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا غایب است.

ترکیب احتمالی دو تیم؛

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

آمار و اطلاعات بازی؛

در ۲۴ بازی قبلی دو تیم، یوونتوس هرگز مقابل لاتزیو شکست نخورده است. ۱۸ برد و ۶ تساوی.

یووه ۵ بازی قبلی خود را در مقابل لاتزیو در سری آ، بدون گل خورده با پیروزی پشت سر گذاشته است.

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

در هر سه بازی قبلی خانگی، یوونتوس توانسته لاتزیو را شکست دهد. آخرین باری که بیانکونری در ۴ بازی پیاپی لیگ موفق شد لاتزیو را شکست دهد، به سال ۱۹۹۰ بر می گردد.

راه راه پوشان تورینی، در این فصل ۴ بار شکست خورده اند. آن ها فصل قبل در کل فصل، فقط ۴ بار باختند.

۲۶ پیروزی پیاپی خانگی در سری آ برای یوونتوس - یک رکورد در فوتبال ایتالیا.

آخرین باری که یوونتوس در یک بازی خانگی در سری آ، بیش از یک گل خورد به آپریل ۲۰۱۵ باز می گردد که مقابل فیورنتینا این اتفاق رقم خورد.

یوونتوس در ۳۱ بازی اخیر خود در سری آ، تساوی را تجربه نکرده است. در صورت رسیدن به ۳۲ بازی، آن ها با رکورد کومو برابری می کنند.

آمار لاتزیو در ۲۰ بازی خارج از خانه در مقابل تیم های بالا دستی خود این گونه است: ۳ برد، ۴ تساوی و ۱۳ باخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج