۴۶۶۱۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض شدید انجمن منتقدان سینمایی به «خلف وعده» دبیر جشنواره فجر

شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی با انتشار بیانیه‌ای فاش کرد که قرار بوده یکی از منتقدان فیلم شناخته شده که از طرف انجمن معرفی شده بود در ترکیب هیات داوران جشنواره امسال قرار گیرد، اما دبیر جشنواره بر خلاف این توافق عمل کرده است.

وب سایت آی سینما: شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی با انتشار بیانیه‌ای فاش کرد که قرار بوده یکی از منتقدان فیلم شناخته شده که از طرف انجمن معرفی شده بود در ترکیب هیات داوران جشنواره امسال قرار گیرد، اما دبیر جشنواره بر خلاف این توافق عمل کرده است. انجمن منتقدان همچنین از برگزاری جلسات نقد و بررسی جشنواره امسال انصراف داده است.
اعتراض شدید انجمن منتقدان سینمایی به «خلف وعده» دبیر جشنواره فجر

در این بیانیه آمده است: « جهت اطلاع اعضای محترم انجمن وثبت درتاریخ یاد آورمی شویم که جلسه ای باحضورتعدادی از اعضای شورای مرکزی انجمن ودبیر محترم سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار وتوافق شد که درترکیب هیات داوران یک منتقد ازاعضای شاخص وصاحب نظر انجمن قرار گیرد.براین اساس طی نامه مکتوبی آقایان جهانبخش نورایی، طهماسب صلح جو، روبرت صافاریان، شهرام جعفری نژاد و مهرزاد دانش به عنوان منتقدین پیشنهادی این شورا معرفی شدند.»

در ادامه بیانیه به حضور اکبر نبوی به عنوان یکی از اعضای هیات داوری اشاره شده است: « با اعلام اسامی هیات داوران، خلف وعده -همچون سال گذشته- آشکار شد. درانتخاب آقای اکبر نبوی که این شورا به ایشان ارادت جداگانه دارد نیز شیطنتی صورت گرفته تا راه برای بستن دهان ما باز باشد. ولی حکایت همچنان باقی ست. این روزها می گذرد و تاریخ شهادت صادقانه اش را خواهد داد.»

در پایان این بیانیه آمده است: «به عنوان اعتراض به این تصمیم غیراخلاقی دبیرمحترم جشنواره,مراتب انصراف خود را از برگزاری جلسات نقدو بررسی اعلام می‌داریم.»

این میزان اعتراض از جانب اشخاص و نهادها به روند برگزاری جشنواره فیلم فجر اگر نه بی‌سابقه، کم‌سابقه است و به نظر می‌رسد دبیر و سایر مسئولان جشنواره در روزهای برگزاری با چالش‌های دشواری روبه‌رو شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج