۴۶۶۵۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ابراهیمی: من و کرار کار داشتیم!

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما هم‌قسم شده بودیم که با پیروزی مقابل پیکان مجددا به کورس قهرمانی بازگردیم.

خبرگزاری تسنیم: محمد ابراهیمی بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل پیکان گفت: ما هم‌قسم شده بودیم تا با پیروزی مقابل پیکان مجدداً به کورس قهرمانی بازگردیم و پرسپولیس را دنبال کنیم. این بازی برای ما شش امتیازی بود و خدا را شاکریم که توانستیم در این دیدار حساس به پیروزی برسیم. پیکان نیز بازی فوق‌العاده خوبی ارائه کرد که من به این تیم نیز خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در خصوص گلزنی در این دیدار عنوان کرد: تمام تلاش من این است برای تیمم مثمرثمر باشد که خوشبختانه در این دیدار لطف خدا شامل حال من شد تا بتوانم تک گل 3 امتیازی تیم‌مان را به ثمر برسانم.

هافبک تیم تراکتورسازی در خصوص تأخیرش برای ورود به میدان در ابتدای نیمه دوم گفت: من در جایگاهی نیستم که از قانون سر در بیاورم و بدانم آیا داور می‌توانست در غیاب ما بازی را شروع کند یا نه، این اتفاق اولین بار بود که برای من می‌افتاد.

ابراهیمی در خصوص دلیل این اتفاق گفت: من و کرار یک کار خاص داشتیم (باخنده). نمی‌دانم که در قانون در این خصوص چه مسئله‌ای عنوان شده است اما از تیم پیکان تشکر می‌کنم که در حق ما محبت کرد و تا بازگشت ما به زمین اجازه توقف بازی را داد.

وی در خصوص صحنه‌ای که معتقد به انجام خطای پنالتی بود، گفت: قطعاً پنالتی بود، نمی‌دانم چرا داوران روی من زوم کردند و خطاهای پنالتی من را نمی‌گیرند. در بازی قبل هم یک پنالتی برای تیم ما نگرفتند، اما کارشناسان گفتند من تمارض کردم.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: من خدایی نا کرده قصد ندارم بگویم داوران از قصد این کار را می‌کنند، اما باور کنید پای من را در این دیدار زدند. امیدوارم این بار نگویند که تمارض کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج