۴۶۷۲۷۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد محل برای اسکان موقت پلاسکویی ها

رئیس هیات مدیره ساختمان پلاسکو از قول رئیس بنیاد مستضعفان برای احیای هرچه سریعتر ساختمان پلاسکو خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس هیات مدیره ساختمان پلاسکو از قول رئیس بنیاد مستضعفان برای احیای هرچه سریعتر ساختمان پلاسکو خبر داد.

رئیس هیات مدیره ساختمان پلاسکو با حضور در برنامه ۱۸:۳۰ شبکه خبر گفت: رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرده ساختمان جدید احیاء و طبق ضوابط به ذی‌نفعان انتقال داده می‌شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که با آقای سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان داشتیم، ایشان قول دادند تا در زمان کوتاهتری و کم‌تر از دو سال بنای جدید را احداث کرده و به هر مستأجر همان مساحتی که پیش از این در اختیار داشته، تحویل داده شود.

البرزپور در پاسخ به این پرسش که چه تدابیری برای پرداخت خسارت، وام و سایر نیازهای کسبه در نظر گرفته شده و هیات رئیسه ساختمان پلاسکو چه نقشی در معرفی این افراد دارند، گفت: کسبه ساختمان از احوال همدیگر و زیان وارد شده آگاه هستند. در این ساختمان ۵۷۰ کاسب فعالیت داشته که کم‌ترین زیان وارد شده به آن‌ها نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. در واقع خسارت وارد شده به این افراد چیزی در حدود ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان بوده است.

رئیس هیات مدیره ساختمان پلاسکو به صحبت‌های وزیر کشور اشاره کرد و گفت: آقای رحمانی فضلی قول مساعدت دادند تا محلی برای اسکان موقت مغازه‌داران ساختمان پلاسکو در نظر گرفته شود.

وی همچنین افزود: تا کنون محل‌هایی برای اسکان موقت مغازه داران پلاسکو پیشنهاد شده اما به طور دقیق نهایی نشده است اما به توجه به نزدیک بودن ایام عید و زمان کوتاهی که داریم و ازآنجایی که بیشتر درآمد یک‌ساله کسبه در این سه ماه تامین می‌شود، لازم است سریعتر تمهیدات لازم اتخاذ شود. برای شواهد مطالبات، همه کسبه از بدهکاران فاکتور و امضاء دارند و شهود ما همان اسنادمان است. مثلا در همین آتش‌سوزی اسناد اجاره کسبه با بنیاد سوخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      این رقمهارو از کجا کشف کردید من خودم میدونم الان اثبات اینکه تو اون مغازه 500میلیون بوده سخته وهرکسی برای گرفتن حداکثر خسارت چنین رقمی را عنوان میکنند ولی بودند مغازه هایی که 100میلیون هم جنس نداشتند .کاری نداره اثباتش برید تو این مغازه های سالم ببینید چقدر جنس دارند اینها میشن معیار!

    • بدون نام

      با این همه درآمد ادعایی بازم کاری برای ایمنی مغازه هاشون نکردن؟ بابا دولت که قرار نیست دستشویی خونه ها رو هم هر روز بشوره! خودمون چکاره ایم؟ طلبکار دولت؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج