۴۶۷۸۵۲
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش فرهادی به نامزدی «فروشنده» در اسکار

اصغر فرهادی در پی راه یافتن فیلم «فروشنده» به فهرست ۵ فیلم نامزد نهایی اسکار گفت: آرزو می‌کردم این خبر خوشحال کننده را در روزهایی می‌شنیدم که مردم ایران غرق در اندوه حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکو و جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان و همچنین قهرمانان بزرگوار و فروتن آتش‌نشانی نبودند.

خبرگزاری ایسنا: اصغر فرهادی در پی راه یافتن فیلم «فروشنده» به فهرست ۵ فیلم نامزد نهایی اسکار گفت: آرزو می‌کردم این خبر خوشحال کننده را در روزهایی می‌شنیدم که مردم ایران غرق در اندوه حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکو و جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان و همچنین قهرمانان بزرگوار و فروتن آتش‌نشانی نبودند.

این کارگردان برگزیده اسکار در پی اعلام خبر راه یافتن «فروشنده» به فهرست ۵ نامزد نهایی اسکار در پاسخ به خبرنگار ایسنا نوشت: «افتخار بزرگی‌ست که نام ایران را در جمع کشورهای سازنده بهترین فیلم‌های غیر انگلیسی زبان می‌بینم. آرزو می‌کردم این خبر خوشحال کننده را در روزهایی می‌شنیدم که مردم ایران غرق در اندوه حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکو و جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان و همچنین قهرمانان بزرگوار و فروتن آتش‌نشانی نبودند. برای خانواده‌های این عزیزان از صمیم قلب آرزوی بردباری دارم.

به همه همراهانم در ساخت فیلم «فروشنده» تبریک می‌گویم و به این بهانه یاد می‌کنم از دوست و همکار نازنینم یدالله نجفی که سال گذشته در چنین روزهایی ما را برای همیشه ترک کرد،روحش أرام.»

به گزارش ایسنا، در حالی فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی در لیست پنج نامزد نهایی اسکار خارجی قرار گرفت که این کارگردان ایرانی پیش از این با فیلم «جدایی نادر از سیمین» برای اولین‌بار سینمای ایران را صاحب اسکار کرد و تاکنون فیلم‌های «گذشته» و «درباره الی» اصغر فرهادی نیز از سوی ایران به آکادمی اسکار معرفی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله موفق بشه

    • ناشناس

    • بدون نام

      درود بر آقای فرهادی

    • بدون نام

      ممنون آقای فرهادی و تیم خوب فروشنده...

    • مریم

      حقیقتاخیلی خیلی بدسلیقگی است که فیلم فروشنده نامزد دریافت جایزه اسکارشده.به نظرم فیلم تاثیرگذاری نیست نه به اندازه سایرفیلمهای فرهادی.حتی یک فیلم متوسط هم نیست.چه میشه گفت صرف نطرازشعارهایی مثل غرور ملی وهوراوهیجان کادب...این فیلم خیلی معمولیه!!!

    • حسین

      من که دیدم ، چیز خاصی نداشت ... حالا چرا نامزد شده ، خودشون بهتر میدونند ... فقط امیدوارم جناب فرهادی این دفعه به ارزشهای اسلامی احترام بزارن و ناموس خودشون رو بی حجب و حیا نفرستند جلو دوربین و وسط یه عده نامحرم اجنبی ...

    • محمد

      با این طرز تفکرت

    • سجاد

      برو مزدور فکر میکنی چرا فیلمتو اینقدر دارن گنده میکنن فقط بخاطر سیاهنماییهایی که کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج