۴۶۸۳۱۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شیفته داستان این کتاب ها خواهید شد

کتاب ها متفاوت هستند. بعضی از آن ها وقتی به صفحه آخر کتاب می رسید به سرعت فراموش می شوند ولی بعضی از کتاب ها مدت ها در ذهن باقی می مانند و ذهن تان را با موضوع کتاب درگیر می کنند.

وب سایت بدونیم: کتاب ها متفاوت هستند. بعضی از آن ها وقتی به صفحه آخر کتاب می رسید به سرعت فراموش می شوند ولی بعضی از کتاب ها مدت ها در ذهن باقی می مانند و ذهن تان را با موضوع کتاب درگیر می کنند. چنین کتاب هایی را به سختی می توان کنار گذاشت زیرا کلمات و سطور داستان به قدری جذاب و گیرا هستند که شاید حتی فراموش کنید که مشغول خواندن یک داستان هستید.

ما چند نمونه از این کتاب ها را معرفی کرده که قلب شما را با خواندن فصل اول کتاب تسخیر کرده و مدت ها پس از خواندن کتاب در ذهن تان لانه می کند.

استخوان های دوست داشتنی اثر آلیس سیبولد
شیفته داستان این کتاب ها خواهید شد

سوزی دختر ۱۴ ساله ای است که توسط یک قاتل زنجیره کشته شده است. سوزی که بین ۲ دنیا به دام افتاده است خانواده و دوستانش را می بیند که به خاطر مرگ او چه تغییراتی می کنند. او سعی می کند به دنیای زندگان باز گردد و به خویشاوندانش کمک کند که نقاب از چهره قاتل حیله گر بردارد و به آرزویش برسد.


سیزدهمین قصه اثر دایان سترفیلد
شیفته داستان این کتاب ها خواهید شد

نامه ای از یک نویسنده معروف به نام "ویدا وینتر" به دست مارگارت لی می رسد و از او دعوت می کند که بیوگرافی او را بنویسد. خیلی ها سعی کردند با ویدا وینتر مصاحبه داشته باشند و گذشته اش را کشف کنند اما این نویسنده هرگز داستان زندگی اش را برای کسی بازگو نکرد. او داستان تیره و تار دو خواهر دوقلو را بازگو می کند که قهرمان اصلی داستان خودش است.


کتاب دزد اثر مارکوس زوساک
شیفته داستان این کتاب ها خواهید شد

این داستان در دوره جنگ جهانی دوم در آلمان رخ داده است. لیزل دختری است که در حومه مونیخ زندگی می کند. او که تحت سرپرستی خانواده دیگری قرار دارد با مطالعه کتاب هایی که دزدیده است خودش را سرگرم می کند. لیزل با کمک پدرخوانده اش خواندن و قدرت کلمات را می آموزد.


پیرامون اسارت بشری اثر ویلیام سامرست موآم
شیفته داستان این کتاب ها خواهید شد

فیلیپ به هیچ وجه زندگی آسانی ندارد. مرگ زودهنگام پدر و مادرش، جستجوی نا امیدانه برای کار و رابطه با زنی سبکسر که از همان ابتدا محکوم به شکست بود. اما فیلیپ سعی می کند با غلبه یافتن بر مشکلات و موانع زندگی و سرکوب کردن هوا و هوس بتواند رشته های زندگی خودش را خودش ببافد.
عطر اثر پاتریک زوسکیند

این داستان هوشمندانه که توسط پاتریک زوسکیند نگارش شده است برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ در سوئیس منتشر شده است. این کتاب تا کنون به زبان های مختلفی ترجمه شده و در لیست پرفروش ترین کتاب ها قرار گرفته است. این داستان رمانتیک و اسرارآمیز هم خوانندگان و هم منتقدان را به وجد می آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب بود

    • golbahar

      سپاس.جالب بنظر میان.حتما میخونمشون :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج