۴۷۰۴۵۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حذف ۱.۷ میلیارد تبلیغات نامناسب از گوگل

کارشناسان گوگل نیز که در زمینه مانیتورینگ آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارند، در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۱.۷ میلیارد تبلیغات نامناسب و بد را که مغایر با سیاست های این کمپانی بوده، حذف کرده اند. نکته جالب این جاست که میزان مسدود کردن تبلیغات در مقایسه با سال ۲۰۱۵ میلادی، تا دو برابر افزایش یافته است.

وب سایت تک شات: هم اکنون، کمپانی گوگل یکی از بزرگ‌ترین شبکه های تبلیغاتی آنلاین جهان را در دست دارد و تقریباً در هر وب‌سایتی می توانید بنرهای تبلیغاتی را که توسط این شرکت مدیریت و اجرا می شوند، مشاهده کنید. از این رو، ممکن است کلاهبرداران سایبری از این شیوه برای دستیابی به اهداف خرابکارانه و یا خلاف قوانینی که گوگل در این زمینه تنظیم کرده است، استفاده کنند.
حذف 1.7 میلیارد تبلیغات نامناسب از گوگل

اما کارشناسان گوگل نیز که در زمینه مانیتورینگ آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارند، در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۱.۷ میلیارد تبلیغات نامناسب و بد را که مغایر با سیاست های این کمپانی بوده، حذف کرده اند. نکته جالب این جاست که میزان مسدود کردن تبلیغات در مقایسه با سال ۲۰۱۵ میلادی، تا دو برابر افزایش یافته است.

گفتنی است یکی از روش هایی که خرابکاران سایبری، از آن برای فریب دادن کاربران اینترنتی استفاده می کنند، "بارگذاری بدافزار" نام دارد. به طوری که در این روش، پیغام هشداری جعلی مبنی بر آلوده شدن سیستم کاربر به بدافزار برای وی به نمایش در می آید و از کاربر خواسته می شود تا برای رفع این مشکل، بر روی یک بنر که همان آگهی تبلیغاتیست کلیک کند.

به گفته گوگل، این شرکت در سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۱۱۲ میلیون مورد از این شیوه خرابکارانه را شناسایی کرده است که در مقایسه با سال ۲۰۱۵، تا ۶ برابر افزایش یافته است. همچنین، مهندسان گوگل در سال میلادی گذشته، بالغ بر ۶۸ میلیون تبلیغات مرتبط با محصولات سلامتی را که از لحاظ قانونی صلاحیت تبلیغ نداشتند را بلاک کرده اند.
حذف 1.7 میلیارد تبلیغات نامناسب از گوگل

از دیگر شیوه هایی که خلافکاران سایبری برای فریب کاربران و تبلیغات استفاده می کنند، هدایت کاربران به وب سایت هاییست که در زمینه فروش محصولاتی همچون کاهش و یا افزایش وزن فعالیت دارند، که البته این کار به صورت کاملاً ناخواسته و بدون تمایل کاربران برای ورود به این وب سایت ها انجام می شود. در همین رابطه گوگل در سال گذشته، حدود ۱۳۰۰ اکانت و۸۰۰۰ وب سایت که از چنین شیوه ای برای تبلیغ استفاده می کردند را مسدود کرد.

و در پایان باید گفت که این شرکت، سیاست های سخت گیرانه ای را برای مقابله با انتشار اخبار کذب و جعلی در فضای وب اتخاذ کرده است که پس از بررسی ۵۰۰ وب سایت مظنون به انتشار چنین محتوایی، حدود ۳۴۰ وب سایت از دسترس خارج شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج