۴۷۲۰۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آموزش مردم انگلیس توسط مایکروسافت

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است با هدف بهبود اقتصاد دیجیتال و افزایش سواد دیجیتالی به مردم کشور انگلیس آموزش می‌دهد.

وب سایت سایبربان: شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است با هدف بهبود اقتصاد دیجیتال و افزایش سواد دیجیتالی به مردم کشور انگلیس آموزش می‌دهد.

آموزش مردم انگلیس توسط مایکروسافت

به گزارش واحد بین‌الملل سایبربان؛ شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است قصد دارد برنامه‌ای برای آموزش سواد دیجیتال، مهارت‌های دیجیتالی و ابری در سراسر انگلیس اجرا کند. هدف این برنامه آموزش بیش از ۵۶۰ هزار نفر تا سال ۲۰۲۰ است و این کار از طریق توسعه‌ی دوره‌های کارآموزی دیجیتال، برنامه‌های سواد دیجیتالی و پرورش نیروهای متخصص ابری انجام می‌گیرد.

سیندی رز (Cindy Rose)، مدیرعامل شعبه‌ی انگلیس مایکروسافت یکی از اهداف پروژه‌ی مذکور را افزایش متخصصین فضای ابری در انگلیس اعلام کرد تا نیازهای امنیتی ایجاد شده بر اثر پیشرفت فناوری‌های مخرب بر طرف گردد.

رز گفت: «ما معتقدیم حفظ رقابت‌پذیری جهانی انگلیس به موفقیت اقتصادی ابری آن بستگی دارد. هدف ما در مایکروسافت این است که با سرمایه‌گذاری روی اقتصاد دیجیتال انگلیس، از ایجاد مهارت‌های لازم برای مردم در تمام سنین و رشد آینده‌ی این کشور اطمینان حاصل کنیم.»

مایکروسافت توضیح داد با وجود این که فناوری‌های ابری روزبه‌روز پیشرفت کرده و به متخصصان بیشتری در این زمینه احتیاج پیدا می‌شود، انگلیس دارای افراد ماهر بسیار کمی است؛ به همین علت قصد دارند 500 هزار نفر را در این زمینه آموزش بدهند. از طرفی آن‌ها معتقدند تنها کارمندانی که در شرکت‌های فناوری کار می‌کنند نباید به توان کار را با فناوری‌های دیجیتال داشته باشند. این در حالی است که بیشتر بزرگ‌سالان کشور مذکور حتی از پایه‌ای‌ترین دانش دیجیتال مورد نیاز برای زندگی در دنیای امروز بی‌بهره‌اند.

بسیاری از کارمندان بخش دولتی نیز با فناوری‌های دیجیتال درگیر هستند و تحقیقات مایکروسافت نشان داده که فقط ۳۵ درصد از افراد شاغل در بخش دولتی عقیده دارند که رهبران و روسای آن‌ها از سواد دیجیتالی مناسب برخوردارند

شرکت مایکروسافت یکی دیگر از اهداف برنامه‌ی یاد شده را آموزش سواد دیجیتالی به تمام مردم انگلیس اعلام کرد. همچنین اشاره شد به 30 هزار نفر از کارمندان دولت نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات دیجیتالی به مردم آموزش داده می‌شود.

شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ نیز با هدف آموزش ۴ هزار نفر، اقدام به همکاری با ۲۵ هزار نفر از همکاران خود کرد و موفق شد ۱۱ هزار نفر را در انگلیس آموزش بدهد.

تحلیلگران معتقدند، در پی تصمیم‌گیری انگلیس برای خروج از اتحادیه‌ی اروپا، آموزشی افرادی با مهارت‌های دیجیتالی مناسب یکی از اهداف اصلی صنعت فناوری این کشور در طول 5 سال آینده است.

رز اشاره کرد، با توجه به خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا آن‌ها به دنبال یک راه جدید برای دستیابی به آینده و پیشرفت می‌گردند و مایکروسافت پذیرفته است در طول بیش از ۳۰ سال آینده با این کشور همکاری کند تا آن‌ها بتواند از پتانسیل کامل خود بهره ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج