کد خبر: ۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۱۶۰۵۱۲
تعداد نظرات: ۳۰۹ نظر
با اين راه‌ها بفهميد نامزدتان چقدر دوست‌تان دارد
اگر شما هم جزو آن افراد هستيد احتمالا اين سوال براي شما پيش مي‌آيد كه چگونه مي‌توانيد عشق فردي كه قرار است يك عمر در كنارش زندگي كنيد را بسنجيد.براي اين‌كه بدانيد نامزدتان عاشق شماست يا نه، هزاران راه وجود دارد.
برترین مجله اینترنتی ایران


پشتوانه مالي، ظاهر زيبا، خانواده‌اي محترم و شغل خوب معيار خيلي‌ها براي تشكيل يك زندگي مشترك است اما اكثريت انسان‌ها نخستين و مهم‌ترين ملاك پذيرش يك نامزد را وجود يك حس عاشقانه مي‌دانند. آن‌ها احتمال اين‌كه زندگي‌شان به موفقيت ختم مي‌شود را نه با شمارش معيارهاي ظاهري و مالي بلكه با ميزان عشقي كه در نامزدشان احساس مي‌كنند، تخمين مي‌زنند. اگر شما هم جزو آن افراد هستيد احتمالا اين سوال براي شما پيش مي‌آيد كه چگونه مي‌توانيد عشق فردي كه قرار است يك عمر در كنارش زندگي كنيد را بسنجيد. براي اين‌كه بدانيد نامزدتان عاشق شماست يا نه، هزاران راه وجود دارد. اما بهتر است توجه به جملات عاشقانه را آخرين راه شناسايي اين حس بدانيد و به معيارهايي كه در اين صفحه‌ها مطرح مي‌كنيم بيشتر توجه كنيد.



چشم‌هايش چه مي‌گويند؟

شما مي‌توانيد عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسيد. اگر هنگام صحبت كردن يا در مواقعي كه كنار هم هستيد، زياد به شما نگاه مي‌كند، اين اتفاقات را بي‌معنا ندانيد. شايد هم او فردي خجالتي باشد و علاقه به ديدن شما را با نگاه‌هاي كوتاه، دزدكي و مكررش نشان دهد. از طرف ديگر اگر نامزدتان عاشق‌تان باشد، با چشم‌هايش رفتارهاي‌تان را كنترل مي‌كند. وقتي در مورد موضوعي مي‌خندد، به شما نگاه مي‌كند تا ببيند كه آيا شما هم مي‌خنديد؟ يا وقتي كه احساس مي‌كند از موضوعي رنجيده‌ايد، فورا به شما نگاه مي‌كند تا ببيند كه در چه شرايطي هستيد. يادتان نرود كه چشم‌ها دروغ نمي‌گويند پس چه اين نگاه‌ها به شما اطمينان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را نااميد كند، هيچ‌كدام‌شان را در اين ماه‌هاي نامزدي بي‌معنا ندانيد.



آيا شما براي او خاص هستيد؟

نگاه كردن به رفتاري كه او با  افراد ديگر دارد هم مي‌تواند يكي از اين نشانه‌ها باشد.

آيا رفتارش با شما مثل ديگران است يا اين‌كه با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد مي‌كند؟  اين نشانه را با حسادت اشتباه نگيريد. قرار نيست او به دليل عشق به شما تمام روابط اجتماعي‌اش را كنار بگذارد بلكه همين‌كه نگاهي متفاوت و رفتاري خاص با شما داشته باشد، كافي‌ است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌اي بدانيد كه با ديگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتي كه مهم‌ترين دليل به‌وجود آمدنش حسي است كه او نسبت به شما دارد.





چيزي را مي‌پسندد كه شما دوست داريد؟

مرد‌ها گاهي علاقه‌شان را با توجه‌كردن به خواسته‌هاي كسي كه دوستش دارند نشان مي‌دهند. اگر نامزدتان شما را به كنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت كرده يا سعي مي‌كند لباس‌هايش را از ميان رنگ‌هاي مورد علاقه شما انتخاب كند، بيشتر به حسش اعتماد كنيد. او به دليل علاقه‌اي كه به شما دارد سعي مي‌كند، چيزهايي را دوست داشته باشد كه شما دوست داريد و به شيوه‌اي زندگي كند كه شما زندگي مي‌كنيد.



اگر شما از برنامه‌هاي آينده‌تان با او صحبت كنيد، او سعي مي‌كند برنامه‌هاي خودش را با شما تنظيم كند و آينده‌اش را به سمت خواسته‌هاي شما ببرد؟ چنين مردي آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌اي كه به شما دارد دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند و از همين حالا مي‌خواهد فكر همه چيز را بكند





آيا شما را به دوستانش معرفي كرده؟

اگر او شما را دوست داشته باشد، قطعا با دوستانش در مورد شما صحبت كرده و از حسي كه به شما دارد براي‌شان گفته است. در اين مواقع ممكن است دوستانش با ديدن شما احترامي متفاوت براي‌تان قائل شوند يا اين‌كه با نيش و كنايه سعي كنند با نامزدتان در مورد حسي كه به شما دارد شوخي كنند. از طرف ديگر، زماني كه شما را دوست داشته باشد و از اين‌كه قرار است در آينده با شما زندگي كند مطمئن باشد، خيلي راحت‌تر شما را به ديگران معرفي مي‌كند و ديگر با ديدن ناگهاني يك آشنا در خيابان دست و پايش را گم نكرده و با اعتماد به نفس شما را به او معرفي مي‌كند.



آيا تغييرات كوچك را مي‌بيند؟

قدر تمام تعريف‌هايي كه از شما مي‌كند را بدانيد. اگر او دوست‌تان داشته باشد، هر لباس تازه‌اي كه مي‌پوشيد و هر كار تازه‌اي كه مي‌كنيد برايش زيبا و رويايي جلوه مي‌كند. براي نامزدي كه عاشق شماست، هر تغيير كوچكي در ماه‌هاي اول بزرگ و مهم جلوه مي‌كند و البته او نمي‌تواند حسش را نسبت به اين تغييرات مهم از شما پنهان كند. بهتر است نشانه‌هاي اين موضوع را هم در حرف‌ها و نگاه‌هايش جست‌و‌جو كنيد.



پيام دوست داشتن بدون حرف زدن

نامزد شما قرار نيست كه با حسادت زندگي شما را مختل كند اما اگر بدون‌‌ايجاد چنين دردسري دوست داشته باشد كه بيش از ديگران در كنارتان باشد، بدانيد كه عاشق‌تان شده است. زماني كه با ديگر دوستان‌تان سر يك ميز نشسته‌ايد و صحبت مي‌كنيد، ممكن است بي‌آن‌كه چيزي بگويد به شما اين پيام را بدهد كه دوست دارد روي‌تان را بگردانيد و بيشتر با او صحبت كنيد تا ديگران. اين حرف ممكن است از طريق سكوت طولاني او يا نگاه‌هاي مكررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بي‌توجه نباشيد.





احساس اوحسادت ديگران را برانگيخته؟

اگر  برخي فاميل‌هايش به شما كمي حسادت مي‌كنند، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه او به شما متفاوت‌تر از ديگران نگاه مي‌كند. قطعا آدم‌هاي اطرافش اين تفاوت را در رفتارهايش مشاهده كرده‌اند و به همين دليل احساس مي‌كنند كه شما جايگاه ‌شان را گرفته‌ايد. براي كساني كه سال‌هاست او را مي‌شناسند، تشخيص عاشق شدن او از يك رابطه ساده كار سختي نيست، پس اگر آن‌ها احساس مي‌كنند كه او عاشق شماست، حرف‌شان را دست كم نگيريد.



زماني كه با ديگر دوستان‌تان سر يك ميز نشسته‌ايد و صحبت مي‌كنيد، ممكن است بي‌آن‌كه چيزي بگويد به شما اين پيام را بدهد كه دوست دارد.



ممكن است نامزد شما پيش از اين زياد از حد به كارش اهميت مي‌داده يا اين‌كه با دوستانش وقت مي‌گذرانده. اگر آمدن شما باعث شده كه برنامه زندگي‌اش تغيير كند، بدانيد كه جايگاه خاصي را براي‌تان درنظر گرفته است. اگر در ماه‌هاي اخير ترجيح مي‌دهد به جاي كار كردن شبانه روزي يا سفر رفتن با دوستانش، در كنار شما باشد و آن‌طور كه شما دوست داريد وقت بگذراند، از اين رفتارهايش چشم‌پوشي نكنيد. براي چنين مردي اين تغييرات دليلي جز عشق نمي‌تواند داشته باشد.





آيا زمان را فراموش مي‌كند؟

آيا ساعات ملاقات‌تان طولاني‌تر از انتظارتان مي‌شود وقتي او شما را دوست دارد زمان را فراموش مي‌كند و ترجيح مي‌دهد به جاي فكر كردن به هر چيز ديگري در كنار شما باشد و با شما صحبت كند. او دوست ندارد اين زمان تمام شود و از هم جدا شويد. اگر نامزد شما اين‌طور رفتار مي‌كند، پس قطعا با يك مرد عاشق طرف هستيد.



مردي كه هدف پيدا مي‌كند

آيا برنامه‌هاي مالي‌اش را منظم‌تر كرده است و بيشتر به فكر فراهم كردن امكانات زندگي آينده‌اش است؟ يا اين‌كه در كارش پويا‌تر شده و با جديت بيشتري براي زندگي و فعاليت‌هايش برنامه‌ريزي مي‌كند؟ اگر اين‌طور است حتما او در حال آماده‌كردن شرايط خوب براي زندگي مشترك است. او شما را دوست دارد و به همين دليل تلاش مي‌كند تا امكانات بهتري را براي آينده شما فراهم كند. به خاطر اين عشق است كه خودش را در برابر شما مسئول مي‌داند و اين حس مسئوليت را در تمام جنبه‌هاي زندگي‌اش وارد مي‌كند.



مدام از آينده صحبت مي‌كند؟

آيا بيشتر از هميشه از آينده مشترك‌تان صحبت مي‌كند و هيجان‌زده برايش برنامه مي‌ريزد؟ وقتي به سفر مي‌رود به شما تلفن كرده و آرزو مي‌كند كه آن مناطق را در سال‌هاي آينده با يكديگر ببينيد؟ يا وقتي شما از برنامه‌هاي آينده‌تان با او صحبت مي‌كنيد سعي مي‌كند برنامه‌هاي خودش را با شما تنظيم كند و آينده‌اش را به سمت خواسته‌هاي شما ببرد؟ چنين مردي آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌اي كه به شما دارد دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند و از همين حالا مي‌خواهد فكر همه چيز را بكند.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۰۹
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
پاسخ
34
4
کتاب غربزدگی جلال آل احمد که خیلی ازما مدعی وی می باشیم ، اگر مطالعه کنیم بدنیست....
پاسخ ها
نظر مهتاب69
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟//
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
پاسخ
3
23
عالییییی بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
پاسخ
5
6
khob
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
khob ke khob azizam fekon bebin ta hala hamchin hessi nesbat be kasi dashti??????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
پاسخ
32
31
عالی بووود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
پاسخ
17
34
mc .
ziba va amozande :d
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
پاسخ
7
14
واقعاعالی بود
پاسخ ها
نظر سام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
خوب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
پاسخ
55
6
khili bahal bod
nazarate khodeton bod ya az roye manabe neveshid?/
dar har sort mamnon
پاسخ ها
نظر لیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
عالییییییییییییییییی بود خیلی عالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
پاسخ
21
9
تابلو بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
پاسخ
4
9
mamnooooooon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
پاسخ
12
9
حواسم ونسبت به همسرم جمع میکنم
پاسخ ها
نظر لیلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام من فقط بعضی ازرفتارهارو توعشقم دیدم یه بار بهش گفتم قبل ازتوبایکی دیگه دوست بود بغض گلوشوگرفته بود وداشت گریه میکرد همیشه هم زمانی که همدیگرو می بینیم خیلی طولانی میشه بعدشم باشمردن 1.2.3وقتی که میگه بدو ازپیش هم میریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
پاسخ
3
14
vagan ali bod mamnoooooooooon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
پاسخ
3
13
its so good
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
پاسخ
13
4
aly.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
پاسخ
2
6
salam.man namzadi dashtam ba hamin khososiyat vali az dastesh dadam.ghororesh hame chizo kharab kard.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
پاسخ
4
1
It,s so good
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
پاسخ
5
25
خيلي خوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
پاسخ
9
13
غرور قدرتش بیشتر از عشقه
پاسخ ها
نظر بدبخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
حتما تا حالا عاشق نشدی
نظر فرزانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
موافقم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
غرور و پول
نظر مهرانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ولي قدرت عشق بيشتره چون ناپلئون بنا پارت به خواطر دزيره حاظر شد تسليم بشه چون(عاشق بود)
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دوست من ، قطعا هنوز عاشق نشدی....
نظر سارینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
هههههه اره تو که راست میگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
پاسخ
3
1
بد نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
پاسخ
3
12
در مورد دخترای که دل کسی که دوسشون داره مشکنن یه جیزی بنویسید همه که راضی نیستند.
مر30
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
پاسخ
3
6
matlabetun kheili ali bod fagat man kheili baeid midunam tu en zamune pesari peida beshe ke en khosusiyato dashte bashe asan emkan nadareeeeeee man az en babat kheili na omidam!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر بدبخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
پسر خوب تو این زمونه پیدا میشه ولی کم.
نظر عاشق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
عزیزم اشتباه نکن پسر این مدلی هست ولی خب کمه من خودم یه نمونشو سراغ دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
پاسخ
2
1
BAED NADUN.MANAM 3SAL GHABL MESE SHOMA FEK MIKARDAM AMA ALAN NA.KHODARO SHAKERAM AZ IN BABAT KE HAMCHIN LOTFI DAR HAGHAM KARD.OMIDVARAM SHOMA HAM HAMICHIN TAJROBEE DASHTE BASHI.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
پاسخ
1
3
vala ma ke hanuz dahanemun buye shir mide vali matalebet jaleb bud
mersiiii
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
پاسخ
1
2
عالی بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
پاسخ
5
46
من این دوران رو گذروندم دقیقا همینجور بود ولی خانوادش مارو از هم جدا کردند .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
پاسخ
2
80
من 5 ساله که کنار یه مرد فوق العاده زندگی می کنم و هنوز هم مثل روزهای اول زندگی عاشق هم هستیم من وقتی این متنو خوندم متوجه شدم که ما ناخودآگاه همه این مواردو رعایت می کردیم و در هر شرایطی فکر کردیم که غیر از همدیگه هیچ پناهی نداریم واسه همینم همیشه قدر رابطمونو و قدر زندگیمونو می دونیم
من از این بابت از خدای مهربون سپاسگذارم . به همه شما دوستای گلم هم میگم که اگر تو رابطتون مشکلی دارین اول دنبال اشتباهات خودتون باشید بعد طرف مقابل و هیچ وقت نخواین که دوستتون یا همسرتونو سر جاش بنشونید شکستن اون مثل شکستن خودتون میمونه
پاسخ ها
نظر بدبخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
پس واسه ی من بدبخت یه کم دعا کن . سارا خانم خوشبخت.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
پاسخ
3
7
خوب عشق ؟جامعه ما جای این حرف ها نیست همش حرف های سیاسی که متحد به این فرد هستی یا طرف اون حزب... چون اگر عاشق عاشق هم که باشی حتی لیسانس نفت هم که باشی در عشق 2 موضوع هست گروه اول انهای هستند که غم نرسیدن دارن !گروه دوم انهای هستند که غم جدای دارن ! ولی خلاصه حرف اخر پول میزنه
و من متاسفم
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
به خدا راست میگی! من از گروه اول هستم
نظر sadaf
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
قبول ندارم
نظر دريا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
موافقم نيستم حرف اخر رو خدا ميزنه
نظر رحیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
کاملا درسته
AFGHANISTAN
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
پاسخ
4
4
من خودم عاشقم
از زندگن دلم گرفته.
AFGHANISTAN
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
پاسخ
3
27
من یک سوال دارم.
اگر یک دختر را دوست داشته باشیم و او هم
خبر نداشته باشد.
چطور او را بفهمانیم؟
پاسخ ها
نظر وحید خزائی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
من هم دقیقا مثل شما هستم
نظر ص
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
بگوبهش
نظر سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
من هم این مشکل رو دارم.اخه چه جوری میشه فهمید؟
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
اگه واقعا باتمام وجودت دوسش داری و مطمئنی که همیشه پایبندش می مونی بهش بگو.احتمال داره اونم عاشق تو باشه وهمیشه منتظر این باشه که باهاش حرف بزنی.چه خبر داری از شبهاش که با گریه میگذره یا.... اما اگه از ته قلبت دوسش نداری پس با نگاهات وابسته اش نکن وبهش هم چیزی نگو.از آه دلش بترس باور کن میتونه زندگیتو بسوزونه.پس باهاش بازی نکن.
نظر یگانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
به نظر من به حرف دلت گوش کن اگه با تمام وجودت اونو دوست داری احساستو بهش بگو.اگه حرف دلتو به اونی که دوستش داری نزنی بس به کی میخوای بگی؟قلب ادما بانگفتن حرف دلشون سنگین میشه وبه درد میادبس خودتو عذاب نده وبه قلبت ارامش بده.با افتخار احساستو بهش بگو اگه اونم همچین حسی نسبت به تو داشته باسه اونوقت میتونین لحظات زیبا و عاشقانه ای را با همدیگه تجربه کنین که این خودش نهایت خوشبختیه در صورتی هم که دوستت نداشته باشه بافهمیدن این موضوع میتونی مسیر زندگیتو تغییر بدی و به دنبال کسی باشی که تو رو با تمام وجود دوست داشته باشه
نظر فرشته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
اول باید به چشماش نگاش کنی نه حالت چشم چرونی فقط چند ثانیه مدتی همین کارو ادامه بده خودتو مغرور نشون بدی منظورم اینه که به بقیه دخترا محل نزاری تا تفاوت رو احساس کنه.دخترا عاشق پسرای مغرور اینجوری ان.بعد بهش سلام کن.بعد از مدتی اگه از نگاهاش معلوم شد اونم از تو خوشش اومده برو بهش بگو دوستش داری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
پاسخ
1
2
matn ali bood vali az hame jalebtar javabe shirin be amin bood
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
پاسخ
1
4
آموزنده بود .استفاده میکنیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
پاسخ
3
3
hata pesari ke hame in khosiyato dashte bashe bazam layeghe eshghe pak nist mooootmaenam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
پاسخ
1
6
من فکر میکنم که کسی تا حالا مشکلات من رو توی زندگیش نداشته و من بد بخت ترین آدم دنیا هستم من فکر میکنم که کسی من رو دوست نداره و همه در حال وانمود کردن دوست داشتن من هستن .
من توزندگی خودم مثل آدم های مذهبی رفتار میکنم ولی در واقعیت چنین نیست بلکه آدم بسیار گناهکاری هستم .
من همیشه دوست دارم که دیگران فقط به من توجه کنن ومن تنها کسی باشم که در مورد من صحبت می کنند .
از وضیعت خانواده ام بسیار نارازی هستم همین طور از وضیعت تحصیل خود وهیچ امیدی به آینده ندارم وهمیشه در تخیلات خود زندگی میکنم من در همه ی زمینه ها از پیش شکست خورده به حساب میام .
من از دست خدا نارازی هستم چون فکر میکنم خدا به من حتی اجازه ی عاشق شدن هم نداده است و من باید نصبت به عشقی که در سینه دارم تا آخر عمر مثل شمع بسوزم وهیچ حرفی نزنم . آخه من چطور می توانم به کسی بگویم که عاشق خواهر رضاعی خود شده ام و به او ثابت کنم که عشق من از روی جوانی و خامی نیست و تازه اگر من همه ی این کار ها را بکنم باز هم هیچ سودی برای من ندارد زیرا که او طبق قوانیین اسلام خواهر رضاعی من به حساب میاید و من اجازه ی ازدواج با او را ندارم .
مشکل دیگری که من را در این مورد رنج میدهد این است که احساس میکنم او به من هیچ گونه علاقه هی ندارد و من همیشه مورد بازی قرار میگیرم اما یک چیز دیگر هم هست که وقتی به آن فکر می کنم از درون آتش میگیرم و آن این است که روزی او با یک مرد ازدواج میکند به اندازه ای از این موضوع ناراحت میشوم که فکر میکنم من در آن روز نمیتوانم زنده بمانم .
دوست داشتن خیلی سخته مخصوصا اگر ندانی که شخص مورد نظر نیز تو را دوست دارد یا نه اصلا نابود کننده است و از آن بدتر این است که بدانی که هیچ وقت نمی توانی با او ازدواج کنی و او روز با شخص دیگری ازدواج خواهد کرد و تو باید نظاره گر این موضوع باشی . خلاصه در یک کلام مرگ برای من بسیار راحت تر از عشقی این چنین سخت است .
در کل من احساس پوچ بودن میکنم بر خلاف دیگران که فکر میکنند اگر از این دنیا بروند کار دنیا متوقف خواهد شد من چنین احساسی ندارم و فکر میکنم با مرگ من باعث تغییر چیزی نمیشود .
شب ها بی خواب میکشم و همیشه در حمه حال هر کاری که انجام داده ام فکر میکردم که این کار من روزی مورد توجه عشقم قرار میگیرد و او حداقل به اندازه ای یک لبخند که در لب او ببینم از کار من خوشش می آید . فکر میکنم با گذر سال ها که هر چه من و او بزگ تر میشویم و به سن ازدواج نزدیک میشویم دارد به پایان عمر خودم نزدیک تر میشوم . دوست ندارم که ما بزرگ شویم این عشق در من به اندازه ای شدید است که نمیتوانم به هیچ زن دیگه ای فکر کنم و دلم میخواهد تا آخر عمر مجرد بمانم .
چند وقت پیش از مادرش شنیدم که برای او یک خواستگار آمده که وضع مالی خوبی دارد جواب خواهر رضاعی من به ابن خواستگار فعلا نه بوده است ولی باز هم این موضوع که مرد دیگری به ازدواج با او فکر میکند مرا کلافه و نا امید میسازد و بسیار ناراحت میشوم .
با ها به خطر این عشق که هیچ سرانجامی برای من ندارد گریه کرده ام و از اینکه نمیتوانم این موضوع را با کسی در میان بزارم حتی با خود او مرا به جنون میکشاند .
فکر میکنم که یک احمق کامل هستم .
دوست دارم که کسی دیگر پیدا شود تا بتوانم عاشق او بشوم ولی هرچه تلاش میکنم نمیتوانم حتی یک درصد از عشقی که نصبت به او دارم نصبت به کس دیگری نیز داشته باشم .
وضیعت من بسیار خراب است و دارم به سمت ناکجا آباد پیش میروم به سمت آینده ای نا معلوم که حتی به اندازه ای نور یک چوب کبریت در آن روشنایی نمیبینم .
دوست دارم که خدا را صدا بزنم و از او دلیل اینکه چرا باید یک خواهر رضاعی داشته باشم و اینگونه عاشق او باشم را از او بپرسم و او جواب من را بدهد و دلیل عشق را که خود خداوند در وجود من گذاشته است و مرا از ابراز آن عاجز گردانیده است را بدانم .
هر چند دانستن این ها به من هیچ کمکی نمیکند .
چرا از میان هشت ملیارد انسان بر روی کره ی زمین باید من که هیچ چیز ندارم که به آن ببالم نتوانم عاشق کسی شوم که او را دوست میدارم .
باز هم جز درگاه خدا هیچ جایی ندارم که به آن پناه ببرم و رازم را با او در میان بگذارم و با همین راز از این دنیا بروم .
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
راست گفتی . تو بدبخت ترین آدم دنیا هستی آخه کیه که عاشق خواهر رضاعی اش بشه ؟ بین برادر و خواهر همیشه یه حرمتی هست که سبب میشه این اتفاق ها نیفته. به نظر من یک مشاور خوب میتونه کمک کننده باشه. البته یه اراده قوی هم میخواد . و ازدواج خواهرت چیزیه که باید باهاش کنار بیایی . من امیدوارم بتونی موفق بشی...
نظر n
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
خواهر رضاعی یعنی چی؟
نظر SARA
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
darket mikonam vali vaghti on be khastegaresh j manfidade onam 1 heshi nesbat be to dare va chon man khodam dokhtaram daram ino behet migam
نظر آرتمیس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
سلام علی جان بهترین کار اینکه یه جورایی بهش بفهمونی اینجوری لا اقل یکم آروم میشی که میدونه
نظر ایدا
| UNITED STATES |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
تنها راه اینه که یک دختری درست و حسابی عاشقت بشه و خودشو بهت ثابت کنه اینجوری دیگه به اون عشقتم میخندی
از خدا میخوام اون دخترو واست بفرسته
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نمازشب بخون...همه چی درست میشه دعات میکنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
پاسخ
4
1
برومینیم بابااااااااااا
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
کاملا درکت میکنم چون منم با همچین موضوعی مواجه ام وقتی بهش فکرمیکنم دیوونه میشم.ولی بهتره حتماازیه عالم دینی شرایط رضاعی بودن رو سوال کنی چون کلی شرایگ داره درموردشیرخوردن واینجور چیزا..شایدنامحرم باشی ودیگه ماجرات حل شه
KOREA, REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
پاسخ
1
14
سلام علی جان، قبول داری که علاقه تو به خواهرت در اثر گذشت زمان به اینحایی که تو الان هستی رسیده است؟
وقتی یک جوان برای دفعات اول به کسی علاقه مند میشود فکر میکند که عاشق شده است و احساساتی مثل اینکه بدون او هرگز...برایش چیش میآید. اما باور کن باور کن وقتی بعدها این احساس تکرار میشود تازه میفهمد که تنها از فرد او خوشش آمده است و فقط همین. بنابراین، ازت خواهش میکنم به خاطر اینکه خواهرت را بسیار دوست داری 1- خودت را شماتت نکن 2- این علاقه را با عشق اشتباه نکن.

آیا فکر نمیکنی دلیل ایجاد علاقه به خواهرت دیدن و برخورد بیشتر با او و عدم دیدن دخترهای دیگر است؟ از آنجا که به نظر میرسد به مذهب پایبند هستی، احتمال اینکه پاسخ این سوال مثبت باشد کم نیست.
پس دوست خوبم، اگر در چارچوب مذهب به خودت اجازه آشنایی با دخترهای خوب دیگر را بدهی (مثلا در محیط دانشگاهی یا کاری خوب و پاک) به تو قووووووووووول میدهم که پس از گذشت زمان، دختری را خواهی یافت پاک و بسیار دوست داشتنی که عاشقش خواهی شد و علاقه به خواهرت برادرانه و پر از پاکی میشود به حدی که با یادآوری خاطره این روزهایت جتی خنده ات خواهد گرفت. و میبینی که همون مرد پاک و نازنینی هستی که تو قلبت دوست داری باشی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
پاسخ
1
1
خوب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
پاسخ
1
5
خيلي عالي بود به نظر من همسرم اين خصوصيات را دارد و من احساس ميكنم خوشبخت ترين زن جهان هستم.از خدا مي خوام كه اين عشق هميشه ماندگار باشه و به خاطر داشتن همسرم هميشه شاكر هستم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
پاسخ
0
3
می خوام به علی جان اینو بگم که منم مثل تو هستم . شاید حالا بخندی و بگی هیشکی منو درک نمیکنه وهیچکس مشکلات منو نداره.منم همینو میگفتم اما حالا فهمیدم خیلی ها مثل ما هستن.البته من فقط عاشق یکی دیگه شدم نه خواهر رضاعی خودم.
پاسخ ها
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
akhi mage khahar rezai dari azizam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
پاسخ
0
11
من خیلی اوقات دربعضی مردا این رفتارا رودیدم فکرکردم عاشقمن ولی اینطور نبوده...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
پاسخ
0
5
fadaton besham asheghe bad darde hast fadaton
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پاسخ
8
2
عشق فقط یک بار بوجود میاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
پاسخ
10
0
کاش این مطلب ونمی خوندم.مطمئن شدم شوهرم دیگه دوسم نداره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
پاسخ
0
7
البته خیلی هم میان این مطالبو میخونن تا بتونن دخترا رو زودتر جذب خودشون کنن....
ولی خب من هم اونطوریشو دیدم هم یه عشق واقعیو...
یه عشق واقعیو از فاصله هم میشه تشخیص داد..
مثل عشقی که خدا جلوی راه من گذاشت و باعث شد خیلی اتفاقاته قشنگ بیفته و من ممنونشم...
نظر میم . آی باکلاه
| درباره نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
پاسخ
1
9
مطالب خوبی بود.
من به دوستانی که فکر می کنند عاشق شده اند یک توصیه دارم....اگه قبول دارید که دل به دل راه داره ، دیگه شک نکنید .عشق واقعی مثل عطر گل می مونه که در فضای بین دو قلب پراکنده می شه ،اگه عشق، عشق باشه و با تمایلات سطحی اشتباه گرفته نشه حتماًحتماًمشام طرف مقابل را هم پر از عطر عشق خواهد کرد.
از اینکه محبتتون واقعیه مطمئن بشید.
پاسخ ها
نظر قلب شکست خورده
| UNITED STATES |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
واقعا ممنونم خیلی حرفت قشنگ بود مخصوصا برای من که شکست عشقی خوردم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
پاسخ
3
0
شوهر من تمام این کارا روکرده،اما حالا کلی تغییر کرده،افسوس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
پاسخ
1
1
من همه ی این کار ها رو کردم جواب داد
پاسخ ها
نظر لیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
تو زرنگی دیگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
1
1
عالی بودفهمیدم شوهرم خیلی دوستم داره ولی چند تاش اون طوری نبود ولی بازم خوشحالم .بگم باورنکنیدولیتاحالاکه ده مامیگذره بودن زندگیم خراب کنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
0
6
من عاشق يكي از همكلاسي هامم ولي هيچ وقت بهش این رو نفهموندم، اونم خیلی مشتاق ارتباط برقرار کردن با منه، اما نمیدونم چه چیزی هست که باعث میشه من حتی به طور عادی هم باهاش رفتار نکنمو ازش فرار کنم در حالی که همه فکرو ذکرم پیششه.نمیدونم چرا، چیکار کنم. خسته شدم
پاسخ ها
نظر leila
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
نترس عزیزم خوخو که نیست ازش فرار میکنی
نظر آرتمیس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
سمیرا منم مثل توام منم عاشق همکلاسیمم اونم عاشقمه ولی بهم نمیتونیم نزدیک بشیم من حتی خجالت میکشم بهش بگم ازش خوشم میاد ولی میدونه حتی خجالت میکشم نگاش کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
0
3
عالي بود.من وهمكلاسيم واقعا عاشق هميم ودوست داريم به هم برسيم ولي اون تومور مغزي داره .خيلي عاشقش شدم چيكاركنم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
وای بیچاره انشاالله درست میشه البته تومور به این اسونی ها درست شدنی نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
1
0
بدک نبود
نظر ابوطالب از گچساران
| درباره نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
-
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
1
1
وای پسر اینجا چه خبره!!!
خیلی جالبه من و نامزدم همه ازن موارد رو داشتیم ولی تاحالا فکر نکرده بودم که چقدر پسر خوبی هستم!!!
پس نامزدم علارغم فکرایی که میکردم دوستم داره!!!!
ممنونم!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پاسخ
1
1
در جواب علی.1 خواهر رضاعی شرایط زیادی داره شاید رضاعی نیستین شرایطشو بپرس
2 حتما با بقیه دخترا رابطه بر قرار کن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
پاسخ
1
3
متاسفانه دله من از چيزي گرفته كه فكر ميكنم مشكله خيلي هست... نميخوام بگم مريم مقدسم هركسي توي زندگيش اشتباه كرده ولي وقتي طرف زندگيتو دوست داري ديگه دست از پا خطا نميكني قبلا هم همينطور بودم اگه كسي رو دوست داشتم با همه وجودم دوست داشتم و خطا نميكردم ولي چرا كسي باور نميكنه؟ مثلا مهمون داريم وي خونه كمك مامانميكنم نميتونم جواب تلفنمو بدم طرف فكر ميكنه من الان در حال ..... آخه چرا اينقدر زود قضاوت ميكنن؟ چرا به خودشون اجازه ميدن هر حرف يرو بزنن؟ هرتوهيني بكنن؟ من بايد چجوري برخورد كنم؟ بايد چيكار كنم؟ تقصير من چه كه بقيه دخترا گند زدن؟ چرا من بايد چوبشو بخورم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
0
1
az bas nazarat ziyad o bahal bud asle matlab yadam raft!!!!!!!! vali khodayish mataleb kheyli daqiqo jaleb bud bainke man faqat 15salame vali tu in 2rezamune ma ham bayad in chizaro balad bashim dige.naaaaaa?
پاسخ ها
نظر SOHEIL
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
ساناز من 16 سالمه تو سن13 سالگی عاشق دختری شدم که هنوزم عاشقشم. و نشونه های بالا رو هم دارم.عشق سن نداره و به دوره زمونه هم نیست به ذات آدماست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
2
1
asheghe pesare hamsayamoon shodam nemidoonam doosamdare ya na? aghe mano doost dashte bashe che axol amal haii neshoon mide?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
1
2
من19سالمه ولی هیچوقت عاشق نشده بودم تا حدود چندماه پیش.همسایه ای داشتیم که تو خونه ی ما کارمیکردازدانشگاه می اومدم همش نگام میکرد البته من خجالت میکشیدم بهش نگا نمیکردم تا اینکه یک روز اومد خاستگاریم.اونارسمشونه که فقط114سکه مهرکنن ولی بابام قبول نکرد بعدش سجاد گفت اشکال نداره هرچقدر که بگین من قبول میکنم وبعدش خلاصه750سکه کردیم بعدش همه ی قول وقرارامونوگذاشتیم که شب پنجشنبه خانواده ی اونا بیان با دایی وخاله وعموهام آشنابشن.شب پنجشنبه شد واقوام ما اومدن خونمون اماخانواده ی اون نیومدن خیلی شب بدی بود بابام خیلی ناراحت شد.تااینکه ساعت12شب شدکه گفتن تصادف کردیم.حالا که من لا تمام وجودم عاشقش شده بودم بابام گفت چون که این کارو کردن اگه راس گفته بودن وتصادف کردن پس اشکال نداره میکنیمیش5000سکه وقبول میکنیم در غیر این صورت دیگه....صبحش خواهرش اومد خونمون معلوم شد که تصادف نکردن.یکی ازپسرعموهاش نذاشته که سجاد با من ازدواج کنه خواهرش میگفت سجادگفته اصلا خودمومیکشم.ومن خیلی دوسش دارم......و کارمن شده شب وروز گریه کردن واسه اون .فک میکنم دیگه عاشق هیچ مردی نمیشم همش خوابشومیبینم دیوونش شدم......ولی این سوال برام پیش اومده اگه سجاد واقعا منو دوس داشت چرا باید به حرف پسرعموش گوش کنه؟یعنی سجاد هیچوقت منو دوس نداشته؟پس چرا اومد خاستگاریم؟
پاسخ ها
نظر لیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
تو که از همه بدبختری
نظر فرنوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
دوست عزیز من هم دختری 20 ساله هم. کاملا درکت میکنم . شرایط بدی رو تجربه کردی . اما اینو بدون اگه سجاد تو رو اول از روی عقل و با در نظر گرفتن تمامی عواقب ازدواج انتخاب کرده باشه و اون قدر احساسش به تو قوی باشه ک بدون تو نتونه همه رو میتونه قانع کنه و اگه غیر از اینه همون بهتره ک این ازدواج صورت نگیره پس هوه چیو بسپر اول به خدا و دوم به خود اون پسر
نظر ستاره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
شاید عاشقت باشه اماپسراخیلی زود حرف همرو باور میکنن ممکنه پسرعموش چیزی درموردت گفته واونم باور کرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
پاسخ
2
2
همجین نشونه هایی تو مردا نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
پاسخ
1
2
خیلی عالییییییییییییییییییییی بوددددددددددددد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
پاسخ
2
1
دستتون دردنكنه.عالي بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
پاسخ
0
8
تشکرخیلی خوب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
پاسخ
0
0
VERY GOOOOOOOOD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
پاسخ
0
1
darkesh mikonam
AFGHANISTAN
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
پاسخ
1
1
jaleb bod khosham aamad harf nadasht ........................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
2
1
خيلي خيلي خوب بود ..................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
پاسخ
1
1
من همچین مردی دارم ولی وقتی درباره موضوعی بحث میکنیم حرف خودشه در واقع مشکلا تمونو نمیتونیم حل کنیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
پاسخ
1
2
سلام
نامزد من هیچکدوم از این ویژگیهارو نداشت جز اولی که وقتی میبینتم زل میزنه تو چشامو لبخند میزنه وای من عاشق این حرکتشم درضمن با من نسبت به دبگران خیلی خیلی مهربونتره یعنی ممکنه عاشقم باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
پاسخ
1
0
به نظرم خوب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
0
سلام چرا نظر منو نمیذارید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
پاسخ
0
0
aliiiiiiiiiii bood az bazi nazaram khandam gereft bamaze boodan......merccccccc
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
پاسخ
0
0
واقعا عالی بود . من یکیو دوست دارم و نمیدونم دوستم داره یا نه . ولی با خوندن این مطلب مطمن شدم عاشقمه . مرسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
0
1
یکی از آقایون بگه من چه کار کنم آخه......
کسی رو دوست دارم که که با یک دختر دیگه رابطه داره
ولی از من هم جدا نمیشه...
حاضر نیست که اون دختر رو هم فراموش کنه، بیشتر وقتش رو هم پیش اونه.....
پاسخ ها
نظر مرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
بهتره که اونو ول کنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
0
1
من عاشق یه دختر شدم ولی نمیدونم چه طور بهش بگم؟ لطفا یه راهنمایی به من بکنید،ممنون
پاسخ ها
نظر مریم
| - |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
اگه منطقی هستی و جنبه شنیدن هر جوابی رو داری.ازش خواستگاری کن وارد حاشیه هم نمی خواد بشی
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
:) راس میگه ولش کن که عاقبت نداره منم دقیقا همین مشکلو دارم زنگ میزنم بهش میگم کجایی میگه با دوست دخترمم من هم ول نمیکنه بدبختی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
0
1
سلام پسري عاشق من شده كه از من 5سال كوچكتره خواستگاريم اومده در ضمن من قبلا ي ازدواج ناموفق هم داشتم نمي دونم چه كار كنم هرچيم بهش ميگم اين تفاوتها رو ميگه از نظر من اشكال نداره يكي راهنمائيم كنده
پاسخ ها
نظر نگار
| UNITED KINGDOM |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
به تازگی ازدواج هایی با این سبک بوده و بسیار موفق . یک نسخه کلی نمی توان برای همه و هر شرایطی پیچید . هر رابطه ای منحصر به فرد است .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
پاسخ
1
1
بی بی جان به نظر من درست نیست که اون 5سال ازتو کوچیکتر باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
0
0
خیلی عالی بود مرسی از همه دوستان یه خواهشی دارم می شه برای من دعا کنید که زودتر برم سر خونه زندگیم ممنونم عزیزان
پاسخ ها
نظر مریم
| - |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
از تو حرکت از خدا برکت عزیزم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
0
2
سلام منم متنو خوندم خیلی خوب بود ولی حیف من شوهر یا نامزد ندارم که با این متنا مقایسه کنم ان شاءالله در اینده مقایسه می کنم الان می خونم تا یاد بگیرم و یه زندگی خوبی برپا کنم
پاسخ ها
نظر user
| - |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
ان شالله
KUWAIT
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
پاسخ
0
0
مرسی
بلاخره یک منبع پیدا شد جواب سئوالمو بده
خیالم راحت شد
نظر سعيد از شانديز
| درباره نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
پاسخ
0
2
من يه دوسه روزي هست عاشق شدم.برداشت من از عشق نه خيلي خنده داره نه خيلي ناراحت كننده يه حس خاصيه كه نميشه توصيفش كرد.شما چطور درمورد عشق صحبت ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر مریم
| - |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
من فقط می دون عشق با یه نگاه به وجود نمیاد.سعی کن با خودت رو راست باشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
be nazre bande zendegi bayad tavasote 2 taraf hemayat she
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
پاسخ
1
0
عشق روبادوست داشتن اشتباه نگیری نفرین به دوست داشتن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
پاسخ
0
0
عالی بود واقعا
-
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
پاسخ
0
0
اگه یه نفر عاشق کسی باشه که هیچ کدم از این علایم رو نشون نده باید چیکار کنه ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر احسان
| - |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دعا+نماز شب که خدا فکر یکی تون را عوض کنه !
نظر احسان
| - |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
یا انیس من لا انیس له یا مونس من لا مونس له خلصنا من النار یا رب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
پاسخ
5
0
من نمیدونم عاشق شدم یا نه اونم عاشق مردی که 15سال از من بزرگتره با زن و 2تا بچه تازش میدونم که با خیلی ها مثل من رابطه داره من 20 سالم به نظر شما این اقتضای سنم نیست که همچین حسی نسبت به اون دارم موقعی که هست از بودن با اون خوشحالم موقعی که نیست به این فکر میکنم که اون الان با کی هستش با توجه به این که تو محیط کاری هستیم به نظرتون من چیکار باید بکنم مرسی
پاسخ ها
نظر user
| - |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
من فک می کنم خودت یک وسواس فکری برا خودت نسبت به این آقا ایجاد کردی.بهتره خودت رو به چیزای دیگه مشغول کنی.هدف داشته باش و عاقلانه تصمیم بگیر تو زندگیت .اصلا تو با این آقا ازذواج کنی فکر می کنی خوشبخت می شی ؟
سعی کن به کلاس های مختلف بری و سرگرمی هاتو زیاد کنی.و ارتباطاتو با اشخاص دیگه به صورت سالم گسترش بدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
پاسخ
0
0
شوهرم و من عاشق هم هستیم ولی هر کدوم تنهاییم و هیچوقت درد دلمان را به هم نمی زنیم و ساعتها پیش هم سکوت میکنیم چون شوهرم تو ذوق میزند
پاسخ ها
نظر مریم
| - |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
خب خودت شروع کن!اول از چیزای کوچیک،

سعی کن پر انرژی تر باشی ،یا حداق سعی کن دردی براش به وجود نیاری که بعدا بخوای ازش بشنوی،روزای خوب و شادی را براش بساز
UNITED STATES
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
پاسخ
0
4
هرچی اینارو میخونم بیشتر ناراحت میشم چون من عاشقشم ولی او نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا کمککککککککککککککککککک
پاسخ ها
نظر user
| - |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
خب اول از خودت بپرس برا پی عاشقش شدی؟اگه جواب درستی از خودت گرفتی از ادامه راه نترس
نظر احسان
| - |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
یا انیس من لا انیس له یا مونس من لا مونس له خلصها من النار یا رب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
پاسخ
0
2
من عشق اولم بعد از خدا مادرم هست همون که به پای من سوخت 1 عمر بزرگم کرد.بعد ازون داداش گلم که همیشه پشتیبانم بود.از خدا میخوام همیشه شاد و سلامت باشن همه ی خانواده ها مخصوصا خانواده ی عزیزم.من عاشق 1 پسرم که فکر میکردم عشقش بهم کمه اما این مطالب کمکم کرد که بفهمم اونم عاشقمه مرسی.علی جان توام بیخیال خواهرت شو فراموش میکنی سعی کن قبل ازدواجش با کس دیگه باشی تا فراموشش کنی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
پاسخ
0
0
خوب بود فهمیدم دوسم نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
پاسخ
1
1
من تا حال عاشق نشدم .یعنی خودم تا میدیدم دارم به کسی علاقه پیدا می کنم یا دیگه نمیرم اونجایی که اون باشه یا سعی میکنم کمتر با اون شخص روبه رو شم. یه نکته رو به دختر خانم ها میخواستم بگم اگه می خواهید پسری که عاشقش شدین اون هم عاشق شما بشه سعی کنید با ادب پیش اون شخص صحبت کنید.البته این با ادبی که میگم با اون با ادبی خیلی فرق داره
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
دقیقا با کدوم با ادبی؟!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
پاسخ
0
0
راستش من 5ماهه نامزد کردم ولی همیشه بانامزدم سرچیزای کوچیک دعوامیکنیم ولی همدیگرو هم خیلی دوس داریم نمیدونم چرا این جوری میشه؟
KUWAIT
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
پاسخ
0
3
من عاشق یه پسری محل کارم شدم اونم همین نشانه ها رو داره ولی میترسه بهم وابسته شیم و هردومون عذاب بکشیم
از طرفی من خیلی تنهام دوست دارم با یکی حرف بزنم .محل کار نمیشه حرف زد باهم چت میکنیم یا اس میدیم ولی کم!!
اینو میدونم که زیاد نباید دم دست باشی اگه خیلی دم دست باشی جلو چشاش خار میشی ولی دلم طاقت نمیاره که تا اون اس نداده من اس ندم
احساس میکنم دوسم داره ولی زیاد مشتاق نیست شایدم عاشق نیست
چیکار کنم جذبم بشه؟چیکار کنم اون بهم اول اس بده نه من ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
پاسخ
5
1
من عاشق یکی از پسرای دانشگاه شدم اما نمیدونم چطوری بهش بفهمونم
خوش تیپ و پولدارهم هس ای کاش نبود خیلی دوسش دارم دوریش عذابم میده هیچ توجهی بهم نداره ی سلام علیکه خشک وخالی همین....................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
پاسخ
0
0
من یه پسرو خیلی دوسسش دارم ولی اون میگخ من دوست دارم واگه بگم عاشقتم دروغ گفتم میخوام عاشقش کنم، اگه منو نمیخواد چرا باهام هستش و با کسی نیست؟
بعضی موارد بالارو داره ولی بعضیاشو نداره
من میخوام بدستش بیارم چیکار کنم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
پاسخ
0
1
khob bod mamnoone
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
1
0
خوب بودچه فایده،من نامزدم عاشقمه ولی من هیچ حسی بهش ندارم بعضی وقتافکرمیکنم ازصمیم قلبم ازش متنفرم،شایدواسه اینه که قبلایکی رودوست داشتموتواوج دوست داشتنم بانامزدم ازدواج کردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
پاسخ
0
2
درپاسخ به علی سعی کن بگردی وکسی راکه بهت علاقه نشان می دهد پیدا کنی بعد شروع کن به او دل ببندی حتی اگر سخت است بعد از یک مدت متوجه خواهی شد با این که دل بستن به او سخت بود اما دل کندن سخت تر است واگر نمی توانی همتی کن بلنشو احکام وشرایط خواهر رضایی را بپرس به او واگر لازم شد به همه بگو شاید او منتظر عشقی ازتو باشد وشاید هردو هم دیگررادوست دارید وفقط به خاطر یک فکر غلط از هم دوری پس علی جان کاری نکن که بعدا افسوسش را بخوری اگربا همین دیدگاه پیش بروی شکست می خوری بلند شو وبرای چیزی که می خواهی به جنگ تا دراینده افسوس عقب نشینی ات را نخوری خدا حتما برای عشق تو درمانی گذاشته پس غرق در مشکلت شو تا ببینی مشکل تو اسان تر از انی هست که تو فکر می کنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
پاسخ
0
1
سلام ممنون از سایت خوبتون من با یه پسری یک ساله دوستم الان عاشقش شدم وفهمیدم مثل خودمه خیلی با هم رکیم همه حرفامونو میزنیم خیلی هم همو درک میکنیم اما چند وقت پیش همو دیدیم همچین به من زل زد که فکر کردم مشکلی دارم بعد از این ماجرا دلیل کارشو پرسیدم گفت چند وقت تنهام بزار بعد سه روز بهش زنگ زدم خیلی من ازخودش رنجون بهعد غروب زنگ زد گفت دلش تنگ شده واسم وقتی بهش گفتم چرا اینطوری میکنی گفت چند روز از دختر زده شدم میخواستم تنها باشم اونروزم یه نفر منو تو رو باهم دید که نباید میدید گفته دوسم دارم من ولی بااینکه عاشقشم میتونم بعد مدتی کنار بیارم ازش بگذرم نمیخوام مثل قبل ضربه عشقی بخورم تورو خدا یکی برادری وخواهری کنه برام و منو راهنمایی کنه ممنون از همه دوستان عزیز۰
پاسخ ها
نظر omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
نازی جون ببین من رک بهت میگم که اون پسر رو ول کن چون که عاشقت نیست چون اگر عاشقت باشه تا بهش نگی برو دوست نداره از کنارت بره به قول دوستم چون عاشقته بهت نیاز داره اگر الان ولش کنی بهترته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
1
1
نامزد من تقریبا همه ی این مواردو داره امیدوارم پایدار باشه
در جواب به همه دوستان بگم سعی کنید دوست نشید اگرم میشید کوتاهه کوتاه بعد ازدواج کنید وگرنه طولانی شدن روابط دوستی ضرر داره اینو تجربه بهم ثابت کرد متشکرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
0
1
slm matne jalebi bod
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
0
3
من عاشق یکی از همکلاسی هام شدم و اونم خیلی به من نگاه میکرد و به هیچ کس توجه نمیکرد ولی جلو هم نمیومد یه روز توسط یکی از دوستام بهش ابراز علاقه کردم گفت دوست داره و اونو خیلی دوست داره ولی هنوز هم داره به من نگاه میکنه من فکر میکنم اون به من علاقه ای نداشته ولی هنوزم دلیل این توجه اونو نمیفهمم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
پاسخ
1
3
چرا به نظر من پاسخ نمیدید
پاسخ ها
نظر یگانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
شیما جون برو نزدیک و دلیل نگاهشو ازش ببرس تا خدایی نکرده برات سو.تفاهم بیش نیاد و احساساتت درگیرنشه
AFGHANISTAN
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
پاسخ
1
0
سلام من ۲۴سال دارم یک بچه و یک دختردارم ۱۳سال داشتم ازدواج کردم همرای همسرم مشکل زیادداشتم هفته یک بارکه میشدجنگ میکرد تااین که برادروپدرش مرازدن من گناه نداشتم اماانهایک طرف من طرف دیگربخاطردخترم تمام چیزراتحم میکردم تااین که ازپدرشوهرم جداشدیم علاقه شوهرم به من روزبه روز زیادشد تاجای که تمام این خصوصیات رادارد امامن کدام دلچستی ندارم براش کسه دیگری ۴سال است دوستم داره بی اندازه تاجای که بخاطرمن مریض است-همیشه دربیمارستان است براش میگم من عروسی کردم امااوفقط روزجداشدن من رامیبیند مریضی قلبی براش پیداشده مثل دیوانه هاخودش رادرست کرده لطفا مرا راهنمای کنیدچه کنم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
پاسخ
0
2
خیلیها اینطوری هستن ولی عاشق نیستن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
پاسخ
0
1
من دارم میسوزم و داخل داغ عشق زجر میکشم$ اهای دختر و پسرا اول عاشق نشین اما اگه کسی عاشقتون شد تنهاش نذارین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پاسخ
0
0
مرسیییییییییییی خیلی عالی بود عزیزم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
پاسخ
0
0
خوب بود اما یکم تکرار داشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
پاسخ
0
0
matalebe khubi bud.mamanun.ama moteasefam k tahala y eshghe 2tarafeo vaqeio tajrobe nakardam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
پاسخ
0
0
aliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
پاسخ
0
0
na khob nabooooooooooood
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پاسخ
0
0
بدنبود.من پسرعمومو دوسش داشتم اونم منو میخواست ولی ولم کردورفت/چطورفراموشش کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پاسخ
0
0
سلام. من دچار بلبل هوسي شديد شدم . به نظرتون بايد چي كار كنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
پاسخ
1
2
همش مزخرفه ، مردای الن فقط با آدم بازی میکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
پاسخ
2
1
سلام حدودا یک سال و نیمه که یه کسی وارد زندگی من شده اولش فقط خیلی عجیب نگاهم میکرد که این نگاه رو به دیگران نداشت تقریبا هر روز می اومد اونجایی که میدونست من هستم و همدیگرو میدیدیم بعد از یه مدت دیگه علاوه بر نگاه کردن به من لبخندم میزد بعد از حدود یک سالم منو به دوستای صمیمیش و داداشش نشون داد .درباره من رشته تحصیلیم و خونوادمم همه چیزو میدونه ولی من یه چیزای مختصری راجعبش میدونم .با همه این حرفام اون هیچوقت تا حالا جلو نیومده با من حرفی بزنه اانم حدودا یک ماهه اصلا نیست !یعنی دیگه دوسم نداره اصلا از اولش دوستم داشته؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
پاسخ
2
3
به نظر من اگه عاشقی شجاعت نداشته باشه عاشق نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
پاسخ
0
2
من طعم عشق واقعی رو نچشیدم و بیشتر نارو خوردم دو نمیدونم عشق واقعی یعنی چی؟اصلا نمیدونم عشق وجود داره یا نه؟ب نظرم تو این دنیای پر از دروغ دیگه عشقی وجود نداره.احساس میکم دیگه بعد از شکست توی اولین عشقم دیگه نمیتونم عشقو دوست داشتنو مث سابق درک کنم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
پاسخ
0
0
بسیار مفید بود"خیلی ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
پاسخ
0
1
خوب بود.امیدوارم همه ی عاشقا به هم برسن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
پاسخ
0
1
سلام شاندیز به جمع ما عاشقا خوش اومدی
اگه نیتت پاک باشه و فقط توکلت به خدا باشه قطعا به عشقت میرسی من نرسیدم ولی دلم روشنه و همیشه میگم فقط خدا ولاغیر........
نظر دخترک سر به هوا
| درباره نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
پاسخ
1
2
اخه اینا باسه کسایی خوبه که زیاد عشقشونو میبینن نه من که عاشق مربی ویولنم شدم
خواهش نخندید ولی من نمیدونم از کجا بفهمم دوستم داره جلوش انقدر هول میکنم که سوتی میدم بهم میخنده
نه اینکه مسخره کنه ها ولی همش بهم میخنده اسم منو گذاشته دختره سر به هوا
چیکار کنم بفهمم دوستم داره
AFGHANISTAN
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
پاسخ
0
0
تشکر از ویب سایت تان/ از نظر های ارزشمند تان جهان سپاس پس چی کنم؟



گر زغم ناله و فغان نکنم پس چی کنم

درد دل را به محبان نکنم چـــــــی کنم



پردهء چشم من از نقش رخش خالی شد

اشک را زیور چشمان نکنم چـــــی کنم



نیست در شــــــهر مرا مونس و هم ناله دل

خود به خود قصه هجران نکنم پس چی کنم



دستگیری نکند کس ز منی خسته روان

آشنایی به فقیران نکنم پس چــــــــی کنم



شهروندان همه بر ظاهر ما مــــــی بینند

رنگ بر موی پریشان نکنم پس چــی کنم



همچو یوسف بفروشند به بازار مــــــــرا

شکوه و گله ز اخوان نکنم پس چی کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
پاسخ
0
2
سلام من يه مدتي بود عاشق يه پسري شده بودم بدون اينكه ببينمش چون خيلي ازش تعريف ميشد اما چند روز پيش ديدمش طوري كه نتونستم سلام كنم دستام ميلرزيد بعد از اون روز نميتونم فكرشو نكنم زندگيم بهم ريخته درس نميخونم فقط منتظرم از اون تعريفي بشه تا برم گوش كنم .پسره هم احساس كردم با ديدنم يه طوري شد انگار اونم منتظر من بود بعد از اون روز خبري ازش نشد من موندم و يه دنياي خيالي كمكم كنيد نميدونم چيكار كنم.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
پاسخ
0
0
khob
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
پاسخ
0
5
ششششششششششگفتا مگه مردا عاشق هم میشن دارم ششششششاخ در میارم
پاسخ ها
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
بله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
پاسخ
1
2
یه پسری بود که کلی به من گفت دوست دارم و خواستگاری و این حرفا اما یهو تو دو روز گفت که نه مطابق معیارهای من نیستی در صورتیکه تا 24 قبلش بودم..درسته که الان شرایطی که خانواده من میخواستن نداشت اما با وجود اینکه میگفت تو مامان دختر منی و من زمان میخوام و این حرفا..همش از من گارانتی میخواست که صبر کن چند سال اما یهم گفت که برو ....چرا واقعا..میدونست که من خیلی دئستش دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
پاسخ
0
16
متن جالبی بود مرسی ‏
تو اینترنت با دختری آشنا شدم که واقعا عاشقشم،اونم میگه عاشقمه و دوست داریم با هم ازدواج کنیم ولی از هم دوریم.کاش زودتر همو ببینیم و مشکلی برای ازدواجمون نباشه.واقعا برام سخته دور باشم ازش.برامون دعا کنید که همه چی حل شه و به هم برسیم.ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
پاسخ
0
1
سلام،دمت گرم که به یادشی...
من خودم براتون دعا میکنم،روزگار منم مثل تو بود اما انگار آدم من معرفتش کم بود.
واسه منم دعا کنین آقا علیرضا
موفق باشی.
خداحافظ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
ن یکی رو دوست دارم وبهش گفتم
البته اونم منو دوست داره اول من بهش گفتم ولی بار دوم که دیدمش خودشو برام می گرفت هنوزم دوسم داره یا نه راهنماییم کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
من عاشق شدم ولی هنوز خودش نمی دونه اما دوستای توی مدرسم می دونندتو روخدا راهی جلوی بای من بگذارید تا بتوانم به او بگویم دوستش دارم
پاسخ ها
نظر omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بهار جان بهش بگو رو در رو یا یه طوری از زیر زبونش بگش بیرون
اگر میخوای بگو چه نسبتی با تو داره تا من بهت بگم چجوری بهش بگی؟ فامیلتون؟آشنا؟دوست؟
نظر دخترک سر به هوا
| درباره نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
من حس میکنم خیلی مربی ... دوست دارم
ولینمیدونم اونم همچین حسی و داره یا نه
میدونید اون فقط بهم میخنده اخه انقدر دوستش دارم که وقتی میرم کلاس هول میکنم سوتی میدم همش
نیدونم ولی حسم بهم میگه دوستم داره
کاش میشد ادم از قلب کسی که دوستش داره با خبر باشه
بنظرتون چیکار کنم بفهمم دوستم داره یا خدایی نکرده بر عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
0
0
دوساله عاشق كسي شدم كه از كودكي باهاش بودم ميدونه كه دوسش دارم ولي نميدونم اون نسبت به من چه حسي به نظرم درموردم دو دله خودشم نميدونه كه چيكاركنه به نظر شمامن چيكاركنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
پاسخ
0
4
مگه پسر هم عاشق میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر juju
| UNITED STATES |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
یعنی پسرا هم آدمن ؟؟!!!!

البته همه به غیر از عشفم !!
:))))))))))))))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
پاسخ
0
0
به نظر من اگه کسی را دوست داری باید بهش بگی اگه علاقه دو طرفه بود در چهارچوب عقل وشرع با هم اشنابشین ودرصورت تفاهم ازدواج کنید اگه علاقه یه طرفه باشه تکلیفت باخودت روشن میشه من تجربه کردم میگم باقلبی که عشق کسی توش باشه نمی تونی در کنار دیگری احساس خوشبختی کنی اگه شکست عشقی داری فراموشش کن وبعد با دیگری ازدواج کن موفق باشید
پاسخ ها
نظر omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کاملا موافقم
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
پاسخ
0
0
mamnoonam
besiyar khoob..........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
پاسخ
0
1
توی این زمونه ای که هرچی داری ونداری از احساس وعاطفه وگذشت ووفاداری واسه طرفکسی که ادعای عشق افلاطونی میکردبهت میگه که نمیتونه باهات باشه ومیگه خودمم علتشونمیدونم آیا واقعا دیگه حقنداری حالت از هر چی مرد ودر مقیاس بزرگتر از بشریت بهم بخوره؟عشق یک افسانه بیش نیست دوستان من
پاسخ ها
نظر omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
با نظرت شدیدا مخالفم عسل جون عشق حقیقی هم وجود داره ولی خیلی کم شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
پاسخ
0
1
اي بابا ماعاشق يكي شديم امااون نميدونه يهني هيشكه نميدونه شايدبتونم بدستش بيارم گرهمسفرعشق شدي مردسفرباش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
پاسخ
0
0
salam arz mikonam be tamome dostan lotfan tavajoh dashte bashin man be nazarate shoma kamelan ehteram mizaram va be harfaton be khobi tavajoh dashtam va nokatiro amokhtam (ama nazare man ine ke dostdashtan o eshgh varzi faghad o faghad vase hamsare ayande va dar zendegiye zano shoe bayad sorat begire) va na vase afradi ke dar zendegiye ma naghshi dashtano daran ma bayad motevajeh bazi aghayed bashim ke yeki az amele khoshbakhtie ensan pedaro madare khobe (shoma dostan baraye man arzeshe khasi darin va man be tak tak shoma ehteram mizaram o kochike hamatonam hastam va doseton daram va in az man be yadegar dashte bashin ke agar yekrozi tasmim be ezdevaj dashtin tamome karharo be daste pedaro madar besparin hata dar entekhabe hamsar elahi begardam pedaro madaro ke hamishe vase farzandaneshon pishghadaman o joz khoshbakhtie farzandaneshon arezo nadaran ' man motaghedam ke har balaye har etefaghi ke be saremon biyad baese banish khodemonim o bas dostan khahesham be shoma ine say konid fekreton gostarde tar konid be in masaele riz tavajoh nakonid zendegi kheyli sade taraz on chiziye ke fekresho mikonid man motmaenam har mardi be rahati mitone zane khodesho tabdil be fereshte kone ama hemmat mikhad sabori dark valaa ba mohabat kharha gol mishavad zanha az ma mardham ehsasati taran
نظر مونس وابتهاج
| درباره نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
پاسخ
2
0
سلام فاطمه جون اره چرا که نه .پسرا عاشق هم میشن و به عشقشون وای می استند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
پاسخ
0
1
سلا من دو سال با یه پسر دوس بودم خانواده من و خودش خبر داشتن بخاطرش تحقیر شدم کتک خوردم ولی اون رفت با یکی دیگه ازدواج کرد تو دوران رابطمون همش ازون میگفت ولی باهاش رابطه نداشت بعد نامزدی بهم گفت که دختر بدی هستی و به درد زندگی نمیخورد بدجور افسرده شدم تا اینکه بعد از مدتی در حالی که نامزد داره اومدو گریه کرد که اشتباه کردم نامزدمو دوس ندارم عاشق توم ولی تحت هیچ شرایزی حاضر نیس طلاقش بده، احساس میکنم که تو عمرم دسگه عاشق نمیشم چون خیلیا بهم پیشنهاد میدن و من بی تفاوتم میترسم از دوباره عاشق شدن در حالی که احساس میکنم سنم کم کم داره میگذره این ماه 24 یاله میشم خیلی خسته فکر خودشو نامزدش راحتم نمیزاره که باهمن خدایا کمکم کن عاشق بشم عذاب بکشه هر چند مطمئنم که منو فراموش کرده دیگهفبدجور پشتمو خالی کرد واسش جونمو میدادم و تا حد خودکشی رفتم
پاسخ ها
نظر فاطیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
باران جان امیدوارم خدا بهت صبر بده:-(منم مثل توام یه پسری رو میخوام الانم1ساله باهاشم بابام فهمید.کتک خوردم.خیلی هم خوردم.اما ولش نکردم:-(غریبه نیست بچه3تاخیابون بالاترمونه.بابام ازش متنفره:-(حالاچیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
پاسخ
0
1
ba salam.. dostan gerami matalebetan ra khandam.. ehsasetan ra arj minaham.. dr javab matalebetan tanha in jomle ra mitavanam begoyam ke; ESHGH ra hargez GEDAEI nakonid ke chize ba ARZESH ra be geda nemidahand.. shad bashid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
پاسخ
0
1
سلام من عاشق دخترم هسایمونم و میدونم که اونم دوستم داره وقتی میبینمش زبونم بند میاد که چیزی بش بگم حالا موندم توش که چطوری باش رابطه بر قرار کنم . اگه راه خوبی بلدید بهم بگید ممنون میشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
پاسخ
0
0
نفرین به عشق و عاشقی.
1 نصیحت
به مرد جماعت نگو
دوستت دارم.
انگار بهش سم تزریق کردی یا زهر پاشیدی!! فرار می کنه!!
با همه ی حرفای منطقی و قول و قرارای عاشقونه ای که داده....
همه رو زیر پا میزاره
فقط کافیه مهربون باشی و نرم...!!!
زیبایی، تحصیلات بالا، شغل، اصالت خانوادگی، وفا داری................
همه بی معنی میشن.
فقط کافیه چند بار عاشقانه رفتار کنی و بهش بگی
دوست دارم.........................
پاسخ ها
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
اره راس میگی للللللللللللللللللللللللللللللایک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
پاسخ
0
1
خوب بود ممنون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
پاسخ
0
1
با سلام خدمت تمامی دوستان من 18 سالمه و عاشق یکی از دخترای فامیل شدم و نمیدونم چکار کنم قبلا هم 1 شکست عاشقی خوردم من خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم اونم منو دوست داره یا نه و من هم الان آماده نیستم برای ازدواج چون نه خونه دارم نه کار به نظرتون باید چکار کنم منتظر شم که هر وقت خواستم ازدواج کنم بهش بگم که دوستش دارم یا همین الان نظرشو درباره خودم بپرسم؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
به نظرمن بهش بگوجون ممکنه خدایی نکرده از دستت بره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
پاسخ
0
0
خواهش میکنم یکی جواب منو بده
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
سلام دوست عزیز به نظر من شما کمی سننتون کمه ودرآینده فرصت های زیادی پیدا میکنی بهتر صبر داشته باشی تا بهترین ها رو برای زندگی با خودت انتخاب کنی ولی اگر فکر میکنی حست زود گذر نیست بدونه دوسش داری بهتر منم مثل خودت بودم ولی من دل وزدم به دریا فراموشش کردم تا بهترین هارو با چشم باز برای زندگی انتخاب کنم یکم سخته ولی الان خیلی راحتم امیدوارم از نظرم استفاده کرده باشی .بای.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
پاسخ
0
1
سلام.یه پسری ازآشناهای درجه2تمام این مشخصاتی که شماگفتین رو نسبت به من داره وتاالان چندباربهم گفته که عاشقانه دوستم داره وقصدازدواج داره.البته من ازهمه لحاظ قیافه.وضع مالی وخانواده درحدبالاهستم وخاستگارهم دارم امامیخوام باکسی باشم که عاشقم باشه وخودمو بخاطرخودم بخاد .اما من قبلا بایه پسر دیگه دوست بودم.البته دوستی سالم.صادق ازاین موضوع خبرداره واین منو ناراحت میکنه.الان حدود دوهفته هست که به صادق گفتم دیگه نمیتونم باهات باشم اونم سکوت کرد وفعلا هیچ خبری ازش نیست.درواقع من میخواستم امتحانش کنم به نظرتون دلش برام تنگ میشه؟ یاهمش دروغه؟ پسرا قابل اعتماد نیستن .اگر برام تادوهفته دیگه زنگ نزنه وبه خاطر غرورش منتظرباشه تامن زنگ بزنم.اونوقت خطمو خاموش میکنم تاشنیدن صدام براش آرزو بشه.اما اگر زنگ بزنه مطمئنا دیگه هیچوقت تنهاش نمیذارم وبهش وفادار میمونم تالحظه ی مرگم.
پاسخ ها
نظر omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
فاطیما جون این کارت خیلی اشتباه بود چون اگر کسی واقعا عاشقت باشه و عشقش بهش بگه برو و دیگه نمیخوام ببینمت یا من یکی دیگه رو میخوام دیگه بر نمیگرده اگر بر نگرده یعنی واقعا از تمام دل و جونش دوستت داره چونکه قانون عشق اینه که دوست داری معشوقت خوشبخت باشه نه اینکه حتما به تو برسه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
پاسخ
0
0
سلام با یه پسر یه مدت رابطه داشتم بضی از این رفتارای بالا رو هم داره ولی میکه که فقط واس دوستی مسخاد با من باشه و حتی غیرمستقیم ازش خواستگاری کردمو اونم شدیدا رد کرد نمیدونم پس چرا بضی از نشانه های بالا رو داره؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
پاسخ
0
0
شادی جون بعضی وقتا یه پسر از یکی خوشش میاد و میخواد باهاش ازدواج کنه ولی بعضی وقتا هم پیش میاد که یکی رو دوست داشته باشه و اون یکی که تو باشی رو مثل خواهرش دوست داشته باشه یا اگر به نظر شما دوست نزدیکتره مثل دوست های صمیمی هم جنس خودش میدونه
البته اگر از اون پسرای آب زیر کاه نباشه ای تشخیصش با خودته
پاسخ ها
نظر شادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
اینم بگم تو فیس وقتی قهریم واسم پیامای عاشقانه میذاره که غیر مستقیم منظورش بمنه ولی وقتی میگم اشتیم همش میگه من تو رو فقط واس دوستی میخام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
پاسخ
0
0
omid:
پس ینی اون فقط منو دوست داشته ولی ن واسه ازدواج...
پس چرا هر وقت میخیستم باهاش بهم بزنم اون میومدو اشتی میکردیم درصورتیکه میتونسیم تمومش کنیم؟حس میکنم چون من بهش پیشنهاد ازدواج دادم اینجور شد...
اینم یه نکته هست که هر وقت باهاش دعوام میشد اس میداد میگفت خ دلم گرفته نمیخای ج بدی؟
پاسخ ها
نظر omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سلام شادی جان این حسی که تو بهش داری یک حس دوستی خیلی نزدیک شما مثل 2تا دوست هستید مثلا اون تو برای اون مثل دوست های پسرشی نه 1دوست دختر من از این جور چیزا زیاد دیدم حتی خودمم با یکی از دخترای فامیلمون خیلی صمیمی هستیم و باهم دردو دل میکنیم منم دوستش دارم ولی اون نشون نمیده که به من علاقه داره یا نه بعدشم تو نباید خودتو کوچیک کنی و بهش پیشنهاد ازدواج بدی اگر میخوای بفهمی عاشقته یا نه بهش بگو یا میای خواستگاریم یا دیگه با هم دوست نیستیم و منو نمیبینی ببین عکس العملش چیه
نظر شادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اره از وقتی بهش پیشنهاد ازدواج دادم (البته غیر مستقیم بهش گفتم)خودشو واسم میگیره میگم که بهش غیر مستقیم گفتم واس ازدواج اونم گفت نه و الانم بهم زدیم ولی هنوزم تو فیسبوک مدام منو دنبال میکنه و من از این گیجم که اگه دوسم نداره پس چرا اینکاررا رو میکنه همه چی دیگه تموم شده اخه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
پاسخ
0
0
سلام من عاشق دختری شدم که طبقه ی بالای ما
زندگی میکنن اولین بار که دیدمش بغل مادرش بود اما با این حال به من نگاه میکرد وخنده میکرد من اون موقع از مدرسه امده بودم وبه من خسته نباشید گفت و خنده کرد بنظر شما اونم عاشقمه
پاسخ ها
نظر omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقا میلاد اگر میشه سن خودت و دختره رو بگو
البته حدس میزنم که سن تو 16یا17باشه معمولا تو سن بلوغ پسرا علاقه شدیدی دارن که با جنس مخالف صحبت کنن البته اون پسرای خوب اینجورین بقیشون اصلا پسر نیستن شیطانن میتونی با این دختر دوستی سالمی داشته باشی تا شرایط ازدواج که کار و خونه هست رو فراهم کنی و در این مدت هم بهتر بشناسیش فقط یادت باشه با هم دوستی سالم داشته باشین تا اون زمان
یعنی مثل خواهرت باشه برات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پاسخ
0
0
خیلی سایت زیبایی دارید من از شما برای ایجاد این سایت تشکر میکنم که میگذارید تا با هم فکری مشکل های هم رو حل کنیم
پاسخ ها
نظر شادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سلام
من بهش پیشنهاد ازدواج دادم و اونم گفت نه و بعدشم بهم زدیم ولی اون هنوزم همش تو فیسبوک منو دنبال میکنه و مدام دنبال منه ساعتایی که من میرم فیس اونم میاد نمیدونم پس دلیل این کاراش چیه چون ما کاملا بهم زدیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پاسخ
0
0
ای بابا...امیدجان شما بایدم بانظرمن مخالفت کنی چون عدابهایی که من توی چندین سال کشیدم رو نکشیدی.البته از خدامیخوام که هرگزم نه شما نه هیچکس دیگه نکشه.دنیایی که ساخته بودم رو ویران کرد وبانامردی تمام ولم کرد.بیشتر موقعیتهای زندگیموبخاطرش از دست دادم.بدیهاشو بجون خریدم چون فقط عاشق بودم.حتی بارها ازش سیلی خوردم چون فهمیده بود خواستگار دارم.درحالیکه من گناهی نداشتم وبهش اطمینان میدادم تا ابدم شده منتظرش میمونم وفقط اونو میخام.اما خوب حق وفاداریم رو کف دستم گذاشت.تورو خدا اسم عشق واعتماد رو نیارین...بخدا حالم ازاین کلمات بد میشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
پاسخ
0
0
دستتون ازبابت پاسخی که دادید درد نکنه من 17 سالمه و دختره ای که واقعا عاشقش شدم 19 در ضمن من عادت دارم اهنگای عاشقانه رو زمزمه میکنم
بعد عید که مادر و پدرم عید دیدنی پیش اونا رفتند
دختره به مامانم گفت من صدای اقا میلاد رو میشنوم وقتی اهنگ میخونه بعد از گفته اون من اهنگا رو با صدای بلند تر خوندم تا دختره بهتر بشنوه یعنی بنظر شما احساس منو نسبت بهش فهمیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
پاسخ
0
0
سلام دستتون از بابت پاسخ درد نکنه در ضمن من 17 سالمه و دختره ای که واقعا عاشقشم 19 اینم بگم که من عادت دارم اهنگای عاشقانه رو زمزمه کنم بعدا پدر و مادرم که عید دیدنی رفت بودند خونه ی اونها دختره به مادرم گفت من صدای اقا میلاد رو میشنوم وقتی اهنگ میخونه از اون موقع به بعد من با صدای بلندتری اهنگ خوندم تا دختره بهتر بشنوه یعنی دختره احساس من نسبت بهش رو فهمیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پاسخ
0
0
من تو دانشگاه عاشق که نه یه جورایی احساس میکنم دوستش دارمم از طریق یکی از دوستام فهمید ولی هیچ عکسالعملی انجام نداد ولی از چشماش یه چیز دیگه میگن تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی پسر خوبیه منم یه دختر چادریم یعنی به خاطر اینکه چادری هستم جلو نمیاد.لطفا راهنمییم کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پاسخ
0
0
اقا تو رو خدا جوابم رو بدید من منتظرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پاسخ
0
0
چه جوری بهش بگم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
پاسخ
0
0
سلام به تمامی دوستان عزیز من 18سالمه یک سال میشه که یکی رو خیلی دوست دارم اول که دیدمش ازش خیلی بدم میومد ولی الان وقتی که میبینمش دستام میلرزه قلبم تند تند میزنه یخ یخ میشم اصلا یه طوری میشم تا همو میبینیم به هم زول میزنیم دیگه جداکردن نگاه من واون کار حضرت فیل اسمشو میدونم اونم اسم منو میدونه از هم خجالت میکشیم نمیدونم که اونم منو دوست داره یا نه جواب بدید ممنون میشم الان من باید چی کار کنم دوسش دارم خوب.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
پاسخ
0
0
اقا چه جوری بهش بگم اون همش خونه است و پشت کنکوریه تو رو خدا ایندفعه جوابم رو بدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
پاسخ
0
0
سلام می خواستم بگم پسر عمم عاشق من بود و به من میگفت که بهت علاقه دارم و تورو دوست دارم من هم عاشقش شدم و خیلی دوستش داشتم و تو رویاهام با او زندگی می کردم و مجرد بودم وبرام خاستگار زیاد می اومد بلا خره با رضایت خودم با کسی غیر از اون ازدواج کردم ولی پسره رو دوست نداشتم الان هم دوست ندارم نمیدونم چی کار کنم لطفا کمکم کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
پاسخ
0
0
نمیدونم چی بگم فقط باید بگم عالی بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
پاسخ
1
1
از نظر من عالی بود ولی هیچ کس تو دنیا لیاقت عشق دخترارو نداره باور کن باااااااااای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
پاسخ
0
1
سلام دوستای عزیز خواهش میکنم نظر بدید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
پاسخ
0
0
سلام بچه ها من پسری رو دوست دارم البته اونم خیلی دوستم داره ولی ترس دارم از اینکه بخواد بیاد خاستگاریم چون از دو استان متفاوتیم و تو خانواده ما هم نه کسی عاشق میشه کسی هم عاشق بشه باز حرف,حرف بابا و داداشمه از اینکه بفهمن با هم رابطه داشتیم میترسم هم به خاطر فاصله زیاد میگن نه چکار کنم نه واسه من بد بشه هم جواب مثبت بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه راه نشونم بدین مرسی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
پاسخ
0
0
راستش من تودانشگاه ازیکی خشم میومد هردومون خیلی به نگاهمیکردیم بالاخره شمارشودادوباهم دوست شدیم ولی اون بهم گفت عاشقه یکی دیگه اس منم گفتم پس موندنم فایده نداره تموم کردیم ولیمن دیوونشم پس واسه چی بهم شماره دادیعنی اصلادوسم ندشت؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
پاسخ
0
0
البته باراول من نگاهش کردموبادوستم مسخرش میکردم اون متوجه من شد ازم پرسیدواسه چی بهش میخندیدم درواقع من ازش خوشم اومده بود دستم بهش نمیرسیدمسخرش کردم نمیدونم لطفاکمکم کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
پاسخ
0
0
سلام نظراتو خوندم مطالب عالی بود من خودم تجربه درحد دوست داشتن دارم اما عاشق کسی نشدم وبه نظرم بهتره این ملاکهارو برای همسر ایندتون بسنجید تا اینکه عمرتونو باکسی تلف کنید که اصلا معلوم نیس قسمتتون باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
پاسخ
0
0
بسيار شيك و مجلسي بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
پاسخ
1
0
سلام دوستان من 33 ساله هستم ومتاهلم شوهرم 5 سال از من بزرگتر هست ولی به دلیل مشکلات من ازش سرد شدم والان با یه مرد 73 ساله مجرد دوست هستم که خیلی عاشقش هستم او هم دوستم دارد ولی نمیخواهد زندگی منم از هم بپاشه ولی من نمیتونم شوهرم رو تحمل کنم از یه طرفم یه بچه داریم واین باعث شده همه راههای طلاق برام بسته بشه خیلی درمانده شدم نمیدونم چیکار کنم
پاسخ ها
نظر Elahe
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
salam sahare khubam, be nazare man say kon dobare asheghe shoharet bashio zendegito asheghune edame bedi vaelle be nazare man ham bachat bad bakht mishe ham khodet ham shoharet. laghal delet be hale bachat besuze. sayo talash kon moshkelateto hal koni nzar moshkelat behet ghalabe konan.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پاسخ
1
0
ممنون عالی بود فقط یک چیز دیگه می شه می شه بگین از کجا بفهمیم که پسر غریبه هم دوستم داره یا همینا شامل اون هم می شه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
پاسخ
1
0
عشق دروغه همين!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
پاسخ
0
0
سلام دوستان مطمئن باشید با گذر زمان خودتون می فهمید چه قدر ساده می اندیشید عشق زیباست اما تفسیر و معنای اون عمیق تر از خود کلمه است سعی کنید عاشق شید ولی عاشق لیاقتها عاشق هوس و هوای خود نشید اگه هر کسی با این کلمه بازی کرد که شما را تو دنیای هوس خودش فقط برای چند روزی نگه داره و بعد مثل ادامس دورتون بیاندازه این کار را نکنید زندگی خود را بیمار نکنید دخترا ساده نباشید نگذارید با توچیهات بعضی اقایان البته نه همه تن به تحقیر خودتون و جسمتون بدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
پاسخ
0
3
سلام به نظرمن هرکسی لیاقت دوست داشتن وعشق رو نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
0
0
من یه سوال داشتم اگه پسری قبا ازدواج در مورد رابطه زیاد صحبت کنه وآیا هدفش هوس نیست من میخوام مطمعن بشم که منو دوست داره شک دارم میشه راهنمایی کنین ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
0
0
واقعا همش درست بودن چون من خودم تمام اينا درنامزدم كه ميدونم چقدعاشقمه ديدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
1
0
واقعا همش درست بودن چون من خودم تمام اينا درنامزدم كه ميدونم چقدعاشقمه ديدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
پاسخ
0
0
بد نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
پاسخ
0
1
من هم عاشقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
پاسخ
1
4
همش دروغه وبس... هیچ مردی عاشق نمیشه چون مردها دودوتا چهارتا بلدن...باور نکنید اگرم ابراز علاقه کردن بهتون بدونید که موقته ...کافیه مدتی بگذره تا دلشون رو بزنید وبرن سراغ یکی دیگه... امیدوارم اینجور نشه اما همه دخترایی که فکر میکنن طرفشون استثناس و با همه فرق داره روزی به حرفم خواهند رسید...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
پاسخ
0
0
نميدونم يادم باشه يه بار ديگه كسي كه دوستش دارمو ديدم دقت كنم ببينم از اين نشانه ها داره يا نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پاسخ
0
0
ان چی بود
نظر من عاشق مهتابم فقط برا منه
| درباره نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پاسخ
0
0
دقیقاً باهاتون موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
پاسخ
0
0
سلام فدای همتون بشم من 18 سالم عاشق یکی شدم ک جونم ولی مامانم مخلف میگه زیاد مو نداره اسمش امیر اونم ی دنیا دوسم داره ولی یکم زبونش تند نمی دونم شاید بهش جواب نه دادم راستی برای خودش استقلال نداره اگه میشه لطفا راهنمایی ام کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
پاسخ
0
0
این برترین ها باید واسه این قسمت یه مشاورم بذاره که به سوالای شما جواب بده!!
بابا چه خبره اینجا؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
پاسخ
1
2
باسلام
متن خیلی قشنگی بود من هم چنیین تجربه ای داشتم واین حس قشنگو درک میکنم من تو سن 20سالگی از شوهرم جدا شدم مشغول کارهای طلاقم بودم که بایه نفر آشنا شدم که فقط قصد رفاقت بود که بعد از مدتی عاشق همدیگه شدیم وقرار شد که باهم ازدواج کنیم منو به خونوادش معرفی کرد همه برنامه ریزی های زندگیمونو انجام دادیم یه سفر کاری رفت که قرار شد تا وقتی برگرده منهم کارهای طلاقمو تموم کنم اما رفت ودیگه برنگشت وهمون جایی که رفته بود بایه دختر ازدواج کرد اما هنوز ادعا میکنه عاشقتم وبه خاطر مسائل کاری باهاش ازدواج کردم من هم انقدر بدبختم که هنوز نتونستم فراموشش کنم ودارم باخاطراتش زندگی میکنم شما عزیزان بگید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
پاسخ
0
0
من عاشق يکي هستم اشنا هست خودش نميدونه چي کار کنم
من ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پاسخ
0
0
من عاشق یه نفر خاصم اون به من پیشنهاد امامن قبول نکردم حالا هم پشیمونم باید چی کار کنم ؟ واقعا دوسش دارم
پاسخ ها
نظر مهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
باسلام اگه واقعا عاشقش هستی پس باید شجاعت به خرج بدی وبهش بگی اگه به خودت بگی غرورم میشکنه وازاین حرف ها همیشه درحسرتش میمونی وخودتو سرزنش میکنی که چرابهش نگفتی عشق ارزش هرچیزی رو داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
پاسخ
0
0
jalebe vali age injuri hesab konm ke bishtare dokhtara to kelas asheghaman!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
پاسخ
0
0
همش خوب بود ممنانم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
پاسخ
0
0
سلام من رفته بودم بارك عاشق يه بسري شدم بچشام نگاه كرد خيلي طول كشيدهمش به چشام نگاه ميكردبه نظرشماچكاركنم كه عاشقم شه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
پاسخ
0
0
حسم میکنم مافوقم که یه پسر مجرده این رفتارا رو بهم داره..................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
پاسخ
0
0
عالی بودخداکندهمه به عشقشان برسند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
پاسخ
0
0
سلام از کجا بفهمم عشقم دوسم داره ما همديگرو تا حالا از نزديک نديديم خ دوسش داررم لطفا بهم بگيد ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
پاسخ
0
0
ممنون از مطلب خوبتون، موید باشید
UNITED STATES
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
پاسخ
0
0
lمن یک دختر معلول ویلچری هستم که39 سالمه یک آقای52 ساله که زن و دوتا بچه که ازدواج کردن از من خواستگاری کرده من که از شغل و موقعیت او خوشم میاد خانوادم که راضی نمی شوند شما می گویید چکار کنم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
پاسخ
1
2
من چی بگم که بعد از یه عشق 7 ساله ازدواج کردیم و الان یک سال و نیمه شوهرم منو بدون هیچ دلیلی ول کرده و من موندم و تنهاییم... تازه به جرم عدم تمکین ازم شکایت کرده! ازش متنفرم کاش بمیره
پاسخ ها
نظر شیما
| UNITED KINGDOM |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
بی دلیل که نمیتونه باشه قبول داری؟اونم بعد از این همه سال آشنایی.....توی جلسه های دادگاه بالاخره دلیلشو میفهمی اون وقت تصمیم بگیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
پاسخ
0
0
بد نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
پاسخ
0
0
عالی بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
پاسخ
0
1
خدا یا کمکم کن
هیچکی منو دوست نداره هیچکی
نه تا به حال جرات نگاه کردن معنادار به کسی رو داشتم و نه کسی بهم نگاه معنادار داشته ، کاش...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
پاسخ
0
2
طرف صحبتم با تمام عشق ی طرفه ای هاست:
من 18ماه پیش به ی پسر مستقیم ابراز علاقه کردم و گفت که اصلا عاشق نشده!فک نکنید دختر ناپاکی بودم،نه...اتفاقا چون مومن بودم و دوست داشتم شوهرمم عین خودم باشه این کارو کردم و رد شدم...دختر خانما اگه پسری رو دوست دارید و اون طرف شما هر کسی که میخواد باشه باشه ولی تو رو خدا سنگین بشینید و مث من خودتونو بی ابرو نکنید،من اگر هم بهش برسم همش ترس اینو دارم که مبادا ی روز طعنه اش رو بخورم...به این فکر کنید که ممکنه دوستتون نداشته باشه،بخدا هیچکس از من بدبخت تر نیست شاید ی پسر بره خواستگاریو رد بشه،فوقش ی مدت کوتاه افسرده میشه ولی کاری که من کردم تو جامعه صورت خوبی نداره و بهم میگن چش سفید...
همین دختر چش سفید دیگه حوصله دانشگاه رفتن نداره خیلی فکری شدم و صب تا شب همش گریه میکنم
من واقعا دوسش داشتم و فکر میکردم بخاطر اضافه وزنم از من خوشش نمیاد!اما اینطور نبود چون الان که بخاطر ایشون 59 کیلو شدم اصلا تاثیر نداشت،وای خدای من چه کارایی که نکردم...فقط دوست دارم صب دیگه از خواب بیدار نشم فقط همین...یعنی یه رمال توی شهرمون نمونده که بخاطرش پیشش نرفته باشم و بهم گفتن که یکی با اون اسم میاد...مامانم هر کاری میکنه که دست از سرش ور دارم نمیتونم...بخدا نمیتونم مامان نمیتونم...ی پسر عاشق میشه و ابراز میکنه و جوابش هـــــــــــــــــــــر چی که باشه اشکال نداره ولی من ی دختر با کلی حجب و حیا بودم به طوری که خود طرفم هم باورش نمیشد که من اینطور کاری بکنم و شوکه بود...مامانم هم هر از گاهی میگه هیچوقت فکر نمیکردم که دخترم اینطوری بشه...دارم دیوونه میشم،نه میتونم با یکی دیگه ازدواج کنم نه میتونم فراموشش کنم...فکر میکردم قیافه مهمه اما اینطور نبود چون من هیچی کم نداشتم البته الان از بس فکر و گریه کردم قیافم دیدن نداره...دارم ذره ذره آب میشم...حالا اگه دوس دارید برید ابراز علاقه کنید...همش توهم میزنم خیال میکنم کنارمه و باهاش راه میرم و حرف میزنم و زندگی میکنم خدایا تو رو به عزیزی این محرم منو بکش راحتم کن...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
پاسخ
0
0
سلام ساراجون درکت میکنم..منم مثل توعاشقه یکی شدم که وقتی احساسم نسبت به خودت فهمید خیلی سرد برخورد کرد چون همکارم بود کلا ازاونجا اومدم بیرون نمی خواستم بیشتر بهش وابسته بشم ...خیلی برام سخت بود چند مدتی که گذشت با یکی از بچه محلمون به خاطر درس خوندن ارتباط برقرار کردم خیلی پسر خوبیه درحدی که جای خالیه همکارمو پرکرد توام میتونی یه کی دیگرو دوس داشته باشی و عشقتو فراموش کنی باور کن میشه...با این بنده خدا هیچ صحبتی غیراز درس نداشتم تا اینکه یه شب اس داد که مجری منم جوابشو دادمو چندتا سوال دیگه یکم صمیمی تر شدیم یه روز بهم گفت می تونی کمکم کنی من از یکی خوشم می یاد ولی نمی تونم بهش بگم منم گفتم هر کمکی که بتونم انجام میدم فقط من میشناسمش گفت آره داره برای ارشد میخونه فهمیدم طرفی که میگه خودمم منم خودمو زدم به کوچه ی علی چپ...وچون دیگه داشت صبح میشد گفتم بخوابیم بعدا حرف میزنیم نمیدونم که ناراحت شد چی شد چند روزی ازش خبری نشد تا اینکه یه شب دوباره اس داد منم بهش گفتم خیلی از پیشنهادش تعجب کردم بعد در جواب بهم گفت ببخش منو.. من نسنجیده یه حرفی زدم ..هنوزم بعضی وقتا باهم حرف میزنیم نفهمیدم چرا حرفشو پس گرفت ولی من فک کنم بهش علاقمند شدم...به نظر تو حالا چیکار کنم که مثل همکارم نشه دوباره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
پاسخ
0
0
ترانه جان سلام،شما خودت تحصیل کرده ای و من در حدی نیستم که حرفی بزنم...ولی احساس میکنم که بیشتر برای ایشون جذابیت فیزیکی داشتی تا عاطفی چون بعد چند روز حرفشو پس گرفته...جای تامل داره...
اگه برات ممکنه تا این احساس ریشه دار نشده از ایشون به ی طریقی بپرس که ببینم ایا قصد جدی برای ازدواج داره؟چون در سن ازدواج هستی اینو میگم،اگر واقعا دوستت داشت بگو بیا جلو و رابطه رو کش نده،چون تحصیل کرده ای موقعیت ازدواج واست هست چون من مطمعنم که شما نیت ازدواج دارید...کسی رو که من دوستش داشتم همین الان خونمون بود و همین رفت و امد ها باعث شد که احساس من ریشه دار بشه...من نمیتونم با هیچ مردی جز ایشون ازدواج کنم چون پیوند عاطفی سختی بهش دارم،ی وابستگی جنون امیزه...پس از من بشنو!باید بفهمی قصدش ازدواجه یا نه؟در هر صورت دیگه باهاش ارتباط برقرار نکن!دوس داری فردا که باهاش ازدواج کردی دائم بهت شک داشته باشه؟شاید با یکی دیگه ازدواج کردی و ایشون،شما رو با همسرتون توی محله ببینه و احتمال ابرو ریزی هستش...اینا نظر شخصی من بود برات دعا میکنم گلم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
پاسخ
0
0
ساراجون سلام .. ممنونم از راهنمای.....میدونم چی میگی خودمم نیتشو فهمیدم اون فقط برای دوستی منو می خواد وفک میکنم اگه حرفشو پس گرفت چون میدونه که من با دوستی مخالفم بگذریم ...اون کسی که دوستش داری در حد جنون هنوز ازدواج نکرده؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
پاسخ
0
1
سلام آرش جون مگه چند سالته انقد ناامید نباش ..من 28 سال منتظر کسی بودم که با اسب سیاهش بیاد منو ببره ولی هنوز ازش خبری نیست امروزم که تولدمه وارد بیستونهمین سال زندگیم شدم...باورکن چون تا حالا با کسی نبودی وقتی زندگیتو بعد ازدواج شروع کنی واقعا لذت می بری ..چون وقتی قبل ازدواج باکسی باشی همیشه معیارهای همسرتو با کسی که قبلا باهاش بودی می سنجی واین نابودی بدتره از تنهایه الانت برات آرزوی موفقیت میکنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
پاسخ
0
0
ترانه ی عزیز،انگار شما هم مث من خیلی تنهایی...
نـــــــه هنوز مجرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
پاسخ
0
0
آره ولی من خیلی خودمو سرگرم کردم برای همین زیاد به تنهایم فک نمیکنم...عزیزم توام اگه اون بنده خدارو خیلی دوس داری و دوس داری به دستش بیاری بهش کم محلی کن نه غیر طبیعی.. جوری که اگه اومد خونتون تو برو یه جای دیگه مثل خونه ی عمویی کسی که بهت نزدیکی.. بهش بفهمون که برایش مهم نیستی مردا وقتی بهشون خیلی نزدیک میشی ازت دوری میکنن...اگه باهاش زیاد روبه رو میشی خودتو سرگرم یه کاری کن باهاش زیاد همکلام نشو ...این که گفتم واقعی باشه چون هرچیزی که آدم با خودش تمرین کنه مثلا بگه من از این غذا بدم می یاد واقعا بدش می یاد ..شاید کم کم ازش زده بشی ... اگه جواب مثبت نداد کارت وبهت توجه بازم نکرد کم کم خودت ازش زده میشی یه کی از دوستام این کارو تجربه کرده امتحانش کن از امروز من هرشب ازت خبر میگیرم حداقل 2 ماه دو روزه جواب نمیدهاااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
پاسخ
0
1
واااای خیلی سخته،من تقریبا دو ساله بهش وابسته ام...
تا سه ماه از ایشون دور بودم ولی ذره ای فایده نداشت ولی به پیشنهادت فکر میکنم گلم،خیلی ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
پاسخ
0
0
عزیزم ازش دوری نکن ..جلوی چشمش باش ولی یه کاری کن انگار اصلا وجود نداره..مطمئنم به امید موفقیتت گلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
پاسخ
0
0
عالی بود من به دوست پسرم خیلی شک داشتم اما فکر کنم همه این خصوصیات خوبو داره امیدوار شدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
پاسخ
0
0
سلام
دوستان من یه مدت پیش با یه اقایی اشنا شدم دوستیمون یه هفته بیشتر طول نکشید و تو این مدت تنها دوبار با هم تلفنی حرف زدیم و یبار همو دیدیم بعدش بهم خیانت کرد داداش این اقا منو تو یه سایت اجتماعی پیدا کرد میدونست من قبلا با داداشش بودم ما با هم دوست شدیم
حالا فکر کنم همه این نشانه هارو داره خودش که میگه خیلی دوستم داره و منتظره کارش بگیره بیاد خواستگاری به نظرتون امکان داره اون با من که یه هفته با داداشش بودم ازدواج کنه؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
پاسخ
0
1
سلام عسل جون بی خیال این رابطه شو..چون طرفت جدی نیست چون کارشو داره بهانه میکنه که نیاد خواستگاری اگه می خوای باهاش ادامه بدی امتحانش کن بگو بیاد خواستگاری که مطمئنم یه جوری راضیت میکنه برای نیومدن ..تازه به نظرمن حتی اگه باهم ازدواجم کنید داداشش همیشه بین شماس..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
پاسخ
0
0
عسل جان سلام!کاش سن هر دوتاتون رو میگفتی تا راحت تر بشه کمکت کرد،ولی خب با این پیش فرض که ما دخترا احساسی هستیم جوابت رو میدم...
من فکر میکنم حرف علاقه ای این بین نیست نه تو نه اون پسرا...با خودت نمیگی که شاید اومده توی چت روم که ازت انتقام داداشش رو بگیره؟
یه کم خودمونی باشیم!خداییش چند تا از آشناهای اطرافت اینطوری ازدواج کردن؟اگه قصد ازدواج داری باید توی واقعیت دنبالش بگردی!نه هنوز هیچی نشده،دم از خیانت بزنی...بر فرض محال،با این آقا ازدواج کردی،چه تضمینی هست که فردا اگر تنشی پیش اومد اون ماجرا رو مث پتک توی سرت نزنه؟چطور میخوای باهاشون رفت و آمد کنی عزیز؟
بذار یه چیزی رو بهت بگم که خودم همیشه ملکه ذهنمه:همیشه به خودم میگم من پاک میرم خونه شوهرم...
اینا سرگرمیه عزیزم!خیلی وقت پیش دکتر شیری توی یه برنامه میگفت دخترا اگر دنبال موقعیت ازدواج هستن،یه کلاسی مثل خیاطی یا گلدوزی ثبت نام کنن!خودشون رو نشون بدن و وارد اجتماع بشن...
آدمایی که میخواستن انتقام بگیرن رو زیاااااااااااد دیدم دور و برم...نابودت میکنن...بعد داستانشو میزارن توی سایتای مختلف که مثلا چی کردن...
امیدوارم قانع شده باشی دوست خوبم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
پاسخ
0
0
من 21 سالمه اون 24 سالش در جواب ترانه جون باید بگم که تازه مغازرو باز کرده هنوز یه ماه نشده تو اموزشگاهم یه هفتست درس میده میگه تا یه سال یکم پول جمع کنم میام
اما حنانه جان خب مگه من با داداشش چیکار کردم که بخواد انتقام بگیره بعد دوبار تلفنی حرف زدن که اونم برا اشنایی بود داداشش خودش رفت سراغ یکی دیگه منم دیگه سراغشو نگرفتم بعد اگه قصدش انتقام بود خب تو این مدت میگرفت نه؟
اما نظر دومت درسته من خیلی دوسش دارم خیلی اونم همینو میگه و تا حالا نشده باهام دعوا کنه و چیزی رو بکوبه سرم که تو با داداشم بودیو فلانبه هرحال از همتون ممنونم دوستای عزیزم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
پاسخ
0
0
سلام عسل جون تواز من 8 سال کوچک تری من خیلیارو دیدم که اینجوری میگن کارم بگیره بعدن ...ولی بعد میرن حاجی حاجی مکه ...بعد تو می مونیو حوضت ...عزیزم من یه کوچلو حرف حنانه جونو تایید میکنم ..بهش بگو بیاد خواستگاری که خونواده ها از رابطه تون اطلاع داشته باشن..ما به خخاطر خودت میگیم گلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
پاسخ
0
0
خب دوستم من که نميتونم زورش کنم بياد خواستگاريم خودم ميرم زير سوال اونوقت نميدونم شايد چون داداش بزرگتر از خودش هنوز مجرده نميتونه بياد البته خودش ميگه داره کارم ميگيره ذره ذره جمع ميکنم البته خودش پسر با خدايي هستش اهل نماز تا صبح بيدار موندن و عبادت کردن خيليم پاکه فکر نکنم سرکار باشم اما من خيلي بدبينم شايدم همش فيلم باشه ها خلاصه خدا ميدونه کاش مادر داشتم راهنماييم ميکرد
من خيلي تنها بودم خيلي تو زندگيم سختي کشيدمو ميکشم يه نامادرى دارم در حد المپيک که من کلفتشم اينم منو بزاره بره ديگه مردم
.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
پاسخ
0
0
سلام دوستان گل..نظرات برام جالب بودن.منم قرار بودبا کسی که خواستگارم بود ازدواج کنم امادخالتها وحسادت یه عده فامیل مانع ازازدواجمون شد وبه خاطرفشار بیش ازحد به دو خانواده باعث شد اون پسر با یکی دیگه نامزد کنه اما به خاطر علاقه شدید به من تو زمان خیلی کوتاه نامزدیشو بهم میزنه و با هزار منت وخواهش ازم میخوادکه ببخشمشو به پیشنهاد ازدواجش جواب مثبت بدم..در ضمن الان4ساله که منتظرم مونده و به کل فامیل وآشناهم گفته که اگه من واون قسمتمون باهم نشه هیچوقت ازدواج نمیکنه..در ضمن موقیت اجتماعی خوبیم داره..منم خیلی دوسش دارم به همه خواستگارام به خاطرش جواب رد دادم..به نظرتون باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
پاسخ
0
0
سلام همیشه توزندگیم دنبال محبت بودم ...قیاقه دارم ..شغل دارم ...پول دارم...تحصیلات دارم ...شوخ طبعم..الان فک کردین دنبال شوهرم نه جالب اینجاس یه شوهرم دارم که همه ی چیزایی که من دارم اونم داره اما محبت نداره خارج از کشوره ومن ایران ...وحیف با همه اینایی که دارم اما دل خوش ندارم ...جدیدا زدم تو فاز اینکه بیفتم با یکی دیگه آخه واقعا توزندگیم محبتی نیست شوهرم به زور 3روز یه بار میزنگه نگین با یکی دیگس چون همش کار میکنه ........کاش هیچ وقت باهاش ازدواج نمیکردم همین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
پاسخ
3
0
همه عاشقن ولی همه تنهان......
پاسخ ها
نظر ستاره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
حق باتوست همه عاشقن ولی نمیدونم من چرا نیستم؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
پاسخ
2
1
گور پدره هرچی پسرررررررررررررررر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
پاسخ
0
0
من عاشق نشدم اما کسای زیادی عاشقمم خیلی دوست دارم بدونم حسشون چجوریه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
پاسخ
0
0
سلام من نظر شمارو قبول دارم، من عشقم رو باهیچ فرد دیگر ی عوض نمیکنم، اون برای من خوده عشقه اون برای من یعنی همه چیز آخر دنیا هم که باشه من اونو رها نمیکنم. عشقت وقتی که درست وخوب سرجايش در پازل قلبت نشست وتو اینقدر بهش رسیدی تا حک شد امکان نداره که دیگر جدا بشه ویا بخواد کس ديگه ای جای اونو بگیره ،همه اون خصوصیاتی رو که گفتی شوهر من داره حتی بیشتر اون حتی به جای خود من دنبال نیازهام میگرده اون یک مرد به تمام معناست خیلی دوسش دارم وعاشقشم اون مثله همه آدمهای دیگر هست با این تفاوت که که خیلی خیلی مرده من بهش افتخار میکنم قربون همتون مواظب عشقتون باشید هر چیزی نیازمند مراقبت وپرورش هست فکر نمیکنم چیزی باارزشتر از عشقتون باشه از اون غافل نشین مبادا مریض بشه وتب کنه خیلی دوستون دارم بای؛
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پاسخ
0
0
سلام خسته نباشید مرسی از راهنمایتون ولی میشه بیشترتوضیح بدین ممنونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
پاسخ
0
0
من همون مینام که دنبال محبت بودم دارم دق میکنم درخواست ویزا دادم بم ندادن 1ساله شوهرمو ندیدم ...واس اینکه صبرم زیاد شه برام دعا کنید ......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
پاسخ
0
0
بدنبود ولی زیاد کاربرد نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
پاسخ
1
0
سلام من حدودا ۱۸ سالمه و عاشق پسری شدم که احساس میکنم هیچ حسی به من ندارد اولاش فکر می کردم دوستم دارد ولی حالا احساس میکنم اصلا دوستم ندارد البته من حتی یک بار هم به اون ابراز علاقه نکردیم صبر کردم تا خودش کاری بکند ولی انگار اصلا از من خوشش نمی اید میشه لطفا راهنماییم کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
سلام منم عاشق یه پزشک شدم که نزدیک8-9سال ازم بزرگتره خیلی دوسش دارم وقتی منو میبینه خیره نگاهم میکنه اما اگه کسی باهام باشه یا جلوی همکاراش محلم نمیذاره و بی تفاوته و نگاهمم نمیکنه وقتی منو میبینه لبخند میزنه بنظر شما اون فقط از روی چشم چرونی نگاهم میکنه یا واقعا دوسم داره؟؟شاید همین رفتاراش باعث شده که منم ازش خوشم بیاد.راستی یه بار گفته بود برای ویزیت بعدی برم پیش خودش ولی من پیش یه متخصص دیگه رفتم بعد چند ماه وقتی دیدمش کلی ناراحت شده بود و محلم نذاشت؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
باسلام من وشوهرم 12ساله ازدواج کردیم روزی چندین بارمیگم یه دنیادوستت دارم ولی اون هیچ وقت ابرازمحبت نمیکنه نه بالفضی نه باعمل چگونه متوجه بشم دوستم داره یه پسرویه دخترم دارم دوسال قبل ازدواجم دوست بودیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
سلام .من یکی را چند سال پیش اصلا دوست نداشتم ولی همین عید امسال که اومدن شهرمون دیدم واقا دوسش دارم و مرتب و هروز به عکساش نگاه می کنم و عکسایی که خنده کرده رو بیشتر از بقیه عکساش دوست دارم و بیشتر وقتها بغز میاد سراغم می خواستم ببینم که دوسش دارم یا عاشقشم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
0
0
من یه بار عاشق یه نامرد شدم. اما ولم کرد. فت بعد اون با یکی اشنا شدم اما دیگه نمیتونم مث اون بار اینو دوست داشته باشم یه جورایی سرد شدم.نمیتونم عاشقانه رفتار مرفتار کنم اونم دا ره ازم میره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
سلام،من هشت ماه پيش با كسى آسنا شدم و از روز اول هم كه با هم حرف زديم جفتمو ن گفتيم ك به ازدواج فكر نمى كنيم ولى متاسفانه بعد از مدت خيلى كوتاهى من فهميدم كه ديوانه وار عاشقشم و دلم مى خواد كه باش ازدواج كنم چو ن مى شناختمش و مى دونستم اگر حقيقتو بهش بگم خودشو گم نمى كنه گفتم علارقم حرفايى كه زديمم واينكه مى دونم به ازدواج اصلاً فكر نمى كنى ولى من دوست دارم همسرت باشم،در جواب به من گفت خوب اين موضوع پنجاه پنجاه كه پنجاه درصد تويى كه حله مى مونه پنجاه درصد ديگه كه منم ، مى شه بهش فكر كرد، اين حرف منو اميدوار كرد ولى هفت ماه مىگذره و هنوز نمى دونم فكر مىكنه يا نه، البته يه بار ازش پرسيدم گفت من كارامو سر وقت با ارامى انجام مى دم حتى فكر كردن، البته جديدن بحث پيش اومد ولى گفت تو كه مى دونى من ازدواج نمى كنم،كلاً بم مى گه دوسم داره نمى خواد نباشم ولى اگر احساس كنه من دارم اذيت مى شم كات مى كنه،تو اين مدت دوستى خيلى تغيير كرده،بام خيلى راجبه كارش حرف مى زنه نظرمو مى پرسه و به گفته خودش با دختر نبايد حرف منطقى زد ولى با تو تا حدى مى شه حتى بعضى از مشورتاشو با من مى كنه كه به پدر و مادرش هم نگفته،البته خانواده اش هم مذهبى و سنتى هستن و اصلاً تا به حال دخترى و معرفى نكرده و اونا هم نمدونن روابطشو ،به من گفته بود اگر زمانى بخواد ازدواج كنه واسه مادرو پدرش بايد ارام زمينه سازى كنه وهمچنين او دخترى كه مى خواد،چند روز پيش يه بحث پيش اومد من گفتم مامانت تشكر كرده كه نمى دونه دوستت منم فك مى كنه پسره بفمه مى كشت كه،در جواب بم گفت شايد اسمتو ندونه ولى مى دونه ،گفتم يعنى به روت نمى اره،گفت نه چرا بياره، و انكه يه رفتاواييش عوض شده يعنى خوب شده،دو هفته پيش گفت مى خواد فاصله اى كه تو رابطمونو حفظ مىكرده كمتر كنه نزديكتر بشيم، فرداش يه مو موضوعى پيش اومد و من به حالت اعتراض گفتم اينجورى مى خواى او گپه بينمونو كم كنى كه عصبانى شد گفت ديدى با دختر حرف منطقى نمى شه زد تو هى دارى الان حرف منو تكرار مى كنى
من واقعاً نمتونم تشخيص بدم كه چى مى خواد و احساس مى كنم خودشم سره دو راهى كنار گذاشتن قوانينش و احساسش گير كرده،مى خوام كمكم كنين كه بتونم درست هدايت كنم رابطمو و به خواستم كه ازدواج نزديكتر، چون واقعاً هم قلباً و هم عقلانى عاشقشم مى دونم كه دوستم داره ولى مى خوام بفهمم عاشمه اگه نيست چه طور.بيشتر جذبش كنم و اگر كمكم كنيد نمىدونم چطور جبران كنم ولى قول ميدم عروسيمون دعوتتون كنم
اينم بگم كه مهدى توى روابط سابقش كسايى رو كه دوست داشته اكثراً بهش خيانت كردن و ما بقى هم به هر حال تموم شدن ينى حتى الان اكثرشون دوستاش هستن و هميشه ازش به خوبى ياد مى كنن
و اينكه مهدى به من واقعاً اعتماد داره چون خودم سعى كردم احساس كنه با همه فرق دارم و واسم فرق داره
اينم بگم باز كه مى گه من عذاب وجدان دارم كه چون تو با منى موقعيت ازدواجتو از دست مى دى ولى احمق نمى فهمه كه من ازدواج رو با اون مى خوام وگرنه الان ٢٨ سالمه تا حالا حتماً ازدواج مى كردم ولى نخواستم هيچوقت
حالا سره پيريو معركه گيرى عاشق شدم.
بى صبرانه منتظر جوابتون هستم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
پاسخ
0
0
شوهرم میگه دوست دارم ولی تو رفتار ش بیوفایی هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
پاسخ
0
0
من در حدود سه سال است كه عاشق همكارم شدم. البته دليل اين عشق رفتارهاي خودش بود و اينكه از هر فرصتي براي نگاه كردن دزدكي به من استفاده مي‌كرد از پشت در، پشت شيشه وقتي نزديك هم بوديم و من حواسم نبود و ... ولي انتقدر غرور داره كه وقتي سنگيني نگاهش رو حس مي‌كنم و بهش نگاه ميكنم فوري مسير نگاهش رو عوض مي‌كنه و اين رفتار همچنان ادامه داره! و چون تمامي شرايط يك مرد ايده‌ال مرا داشت كم كم من هم عاشقش شدم جوري كه به تمام خواستگارانم جواب رد مي دهم و اين باعث اعتراض خانواده شده و معتقد هستند كه اگر علاقه‌اي بود تا حالا حتما جلو آمده بود و من دچار توهم شدم!!! ولي توهم يك با دو بار نه هر باري كه او را مي‌بينم!!! اين را هم بگويم كه بين ما فقط سلام و خداحافظ رد و بدل مي‌شود و تنها صحبت هاي ما تلفني و آن هم كاري بوده است وقتي همديگر را مي بينيم مثل برق گرفته‌ها مي‌شيم! چكار كنم ؟ لطفا راهنمايي كنيد. البته در محيط كاري ما آدم مورد اطميناني نيست كه به عنوان واسطه غير مستقيم بفرستم. و اينكه از نظر سمت كاري از من بالاتر است. حواهش مي‌كنم من را راهنمايي كنيد ديگه واقعا خسته شدم مي‌ترسم اصلا مرا دوست نداشته باشه و آخرش با كس ديگري ازدواج كنه و نتيجه تمام صبر كردن‌هاي من فقط تنهايي خودم باشه!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
پاسخ
0
0
لطفا برای منم ی چیزی بزارید ک نامزدم نیست عشقمه تازه من 15 سالمه لطفا سرزنشم نکنین شما هم اگه حال منو داشتید همچین کاری میکردید دست ب همچین کاری میزدید دارم از درد عاشقی میمیرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
پاسخ
0
0
تمام این نشونه ها هست
چیکار کنم عشق دو طرفمون از بین نره ؟ پایدار باشه
خیلی میترسم :(
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
0
0
سلام بچه ها........
من شوهرم دو سال عاشقم بود و همه همسايه ها و فاميل ها ودوستا ميدونستن خلاصه كسي نبود كه نفهمه.......
سرتونو درد نيارم....
يه سال اول ازش بدم ميومد و همه مردم رو ميفرستاد كه شايد نظرم عوض بشه...واتفاقا هم شد و بعد از كلي ن و آره اوكي دادم نميدونيد كه الان چه جور واسم خواستني شده... باورتون نميشه شب عقد تو خيابوناجيغ ميزد و خدارو شكر ميكرد آرزو دارم همتون عاشق بشيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ