۴۷۵۳۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عابدینی: شکستگی انگشت مانع ادامه کارم نشد

نایب قهرمان شمشیربازی جهان گفت: کاری در شمشیربازی دنیا نمانده که ما انجام نداده باشیم و در آینده شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: مجتبی عابدینی در مورد نایب قهرمانی در مسابقات جام ج جهانی ایتالیا اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۱۸۰ شمشیربازی حضور داشتند و نفرات برتر جهان و المپیک هم همه با قدرت آمده بودند که مدال بگیرند. سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و خوشبختانه من هم از همان ابتدا با قدرت به مصاف حریفان رفتم و تا فینال پیش رفتم. در فینال هم بازیکن مجارستانی بازی پایاپایی داشتیم، اما مسابقه به هرحال برد و باخت دارد.

وی در مورد شکستگی انگشتش عنوان کرد: در دیدار با حریف گرجستانی بود که این اتفاق افتاد. او بازیکن قدرتمندی بود که همه شمشیربازان هم با بازی او مشکل دارند. ضربه او به انگشت من خورد که دچار شکستگی و به همین خاطر بازی حدود ۱۰ دقیقه متوقف شد و مجبور شدم آتل بگذارم. چون هدفم مدال بود، با همان درد بازی کردم. ضربات زیادی به دستم هم خورده بود، اما همه اینها مانع ادامه کارم نشد.

نایب قهرمان شمشیربازی جهان در مورد اهدای مدالش به شهدای آتش نشان گفت: همان روزی که حادثه پلاسکو اتفاق افتاد و تعدادی آتش نشان شهید شدند، با خودم عهد کردم که در مسابقات ایتالیا مدال بگیرم و به آنها تقدیم کنم و خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد. فکر می کنم این کمترین کار در مقابل کار بزرگ این شهدا بود.

عابدینی با اشاره به مسابقات تیمی و کسب مقام چهارم بیان کرد: در بخش تیمی هم شرایط خیلی خوبی داشتیم. بعد از بلاروس، تیم اول جهان یعنی روسیه را شکست دادیم که کسی تصورش را نمی‌کرد و این برای ما خیلی حائز اهمیت بود. در دیدار با کره و مجارستان هم در نیمه نهایی و رده بندی خوب بودیم، اما به هرحال شمشیربازی یک روز برد است و یک روز باخت. خوشحالم که همه بچه‌ها تلاش خود را کردند و نباید از اشتباهات داوری هم بگذریم.

وی درادامه گفت‌وگو با فارس در مورد شکست ۳ بازیکن از ایتالیای میزبان گفت: شکست سه بازیکن آنها در کشور خودشان برای آنها سنگین بود و بعد از این باخت‌ها تماشاگران مبهوت شده بودند. کوراتلی بازیکن اصلی این تیم بود که برای رسیدن به ۴ تا او را مغلوب کردم.

وی تاکید کرد: با هدایت پیمان فخری کاری در شمشیربازی نمانده است که انجام نداده باشیم و جزء تیم‌های برتر جهان هستیم. مطمئنا در آینده شاهد نتایج بهتری هم خواهیم بود. امیدوارم مسئولین هم با فراهم کردن یک سالن استاندارد کمک خوبی به ما کنند. باقرزاده رئیس فدراسیون تلاش زیاد می‌کند، اما حمایت وزارت ورزش و کمیته هم باید در کنار آن باشد.

این شمشیربازی در پایان مورد اینکه شرایط انگشت دستش چگونه خواهد شد، گفت: پس از بازگشت به ایران باید زیرنظر متخصص درمان کنم و فکر نمی‌کنم چندان جدی باشد و نیاز به عمل داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج