۴۷۷۲۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بورگ: شطرنج‌بازانی که نیامدند، ضرر می‌کنند

مدیر اجرایی فدراسیون جهانی شطرنج گفت: بازیکنانی که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نکردند از غیبت در این رویداد متضرر خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیر اجرایی فدراسیون جهانی شطرنج گفت: بازیکنانی که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نکردند از غیبت در این رویداد متضرر خواهند شد.

جفری بورگ در خصوص برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان اظهار داشت: سیستم این دوره از مسابقات همانند دوره‌های قبل است ضمن اینکه قرار است برای اولین بار برای هر دیدار پخش زنده انجام شود و داور ویژه نیز بگذاریم، در مجموع به نظرم کیفیت مسابقات بالاتر رفته است.

وی در خصوص عدم حضور برخی از شطرنج‌بازان در این تورنمنت گفت: فیده برای نظر این بازیکنان احترام قائل است و مشکلی از این بابت که در مسابقات حضور ندارند، نداریم. به نظرم این شطرنج‌بازان از اینکه در این مسابقات شرکت نمی‌کنند متضرر خواهند شد.

مدیر اجرایی فدراسیون جهانی شطرنج در خصوص درگذشت یک بازیکن رومانیایی در آستانه این مسابقات تصریح کرد: این اتفاق تاسف‌بار برای اولین بار است که رخ می‌دهد و ما بسیار ناراحتیم. من طی امروز و دیروز با مسئولان فدراسیون ایران صحبت کردم و قطعا یاد و خاطره این شطرنج‌باز فقید را گرامی خواهیم داشت چرا که او سال‌ها در شطرنج فعالیت داشته است.

بورگ در خصوص انتخاب ایران به عنوان میزبان این رویداد مهم ورزشی خاطرنشان کرد: کشورهای قزاقستان، بلاروس، هند و مولداوی دیگر گزینه‌های میزبانی بودند که ما تصمیم گرفتیم ایران را به عنوان میزبان انتخاب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج