۴۷۹۳۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

بعد از لغو محرومیت رئال مادرید از حضور در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، حالا این تیم برنامه های خود را برای حضوری قدرتمندانه تدوین می کند.​​​​​​​

ورزش سه: کهکشانی ها در زمستان امسال قادر به تقویت تیم خود نبودند و زیزو تا پایان فصل باید با ترکیب فعلی خود در مسابقات مختلف ادامه دهد اما قطعا در تابستان سال آینده و با توجه به محرومیت در زمستان، این تیم تلاش گسترده ای برای خرید ستارگان جدید و پوشش نقاط ضعف خود خواهد کرد.

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

گرچه به نظر می رسد علیرغم فعالیت احتمالی قوهای سپید، زیزو همین حالا نیز از مجموعه بازیکنان تیمش راضی است. ترکیب فعلی رئال تلفیقی از ستارگان بزرگ و با تجربه و جوانانی آینده دار است و همچنین استعدادهای جوان زیادی از این تیم به دیگر تیم ها قرض داده شده اند که در صورت درخشش و جلب رضایت سرمربی فرانسوی، می توانند در تابستان به لیست مادریدی ها اضافه شوند.

اما با این تفاسیر، معمولا کهکشانی ها را با نام تیمی فعال در بازارهای نقل و انتقالات می شناسیم و احتمالا در تابستان سال ۲۰۱۷ نیز سران این تیم برای جذب ستارگان بزرگ اقدام خواهند کرد.

درون دروازه، زیدان از داشتن ناواس راضی به نظر می رسد و علیرغم انتقادهایی که در بعضی از مقاطع فصل از او شده، تصور او در ترکیب رئال در فصل آینده نیز دشوار نیست.

اما تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی و موفق چلسی به عنوان گزینه ای برای تابستان آینده معرفی شده و علیرغم قرارداد وی با آبی های لندن تا سال ۲۰۱۹ و همچنین گذشته او در رقیب همشهری، می توان او را یکی از اهداف گران قیمت قوهای سپید قلمداد کرد.

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

دیگر گزینه سنگر رئال را باید داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی یونایتد دانست که در تابستان سال ۲۰۱۵ در آستانه پیوستن به این تیم بود اما اشتباهات اداری در آخرین لحظات باعث بر هم خوردن این انتقال شد و با این شرایط بعید است دیگر او را در سانتیاگو برنابئو ببینیم. همچنین قرارداد روبن یانز، سنگربان سوم رئال نیز در سال ۲۰۱۸ به پایان می رسد و احتمالا در پایان فصل شاهد جدایی او خواهیم بود.

اما در خط دفاعی، با توجه به مصدومیت های فراوان په په و پیشنهادهای گزاف لیگ چین، امکان جدایی او روز به روز در حال افزایش است و شاهد بازگشت خسوس واله خو و دیگو یورنته که با قراردادی قرضی از ترکیب رئال دور هستند، خواهیم بود.

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

اما بی شک یکی از بزرگ ترین نیازهای تیم زیزو در تابستان آینده، تقویت در پست دفاع کناری است. دانیلو که در تابستان سال ۲۰۱۵ از پورتو به رئال پیوست نمایشی در حد انتظار نداشته و مصدومیت های متوالی کوئنترائو نیز باعث دوری او از ترکیب شده است.

داوید آلابا و ریکاردو رودریگز، نام های مطرح شده برای تقویت این پست هستند که به خدمت گرفتن مدافع اتریشی بایرن احتمالا بسیار دشوار خواهد بود. اما قرارداد رودریگز سوییسی در سال ۲۰۱۹ به اتمام رسیده و گزینه در دسترس تری محسوب می شود. همچنین اشرف حکیمی، مدافع جوان آکادمی که در دیدار برابر سلتاویگو در کوپا دل ری نیز در لیست قرار داشت را می توان دیگر گزینه کادر فنی محسوب کرد.

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

همچنین خط میانی رئال نیز نیاز به تقویت دارد. احتمالا در این پست شاهد بازگشت دیگو یورنته که به صورت قرضی در آلاوز بازی می کند و قابلیت بازی کردن در این پست را نیز داراست خواهیم بود اما نام هایی مانند جولیان وایگل، جاشوئا کیمیچ و مارکو وراتی نیز مطرح شده است.

گرچه با حضور ستارگانی مانند مودریچ، کاسمیرو و کروس و با احتمال نیمکت نشینی فراوان، کمتر بازیکنی از ستارگان نامبرده علاقمند به حضور در ترکیب مادرید خواهد بود اما هنوز تکلیف تمدید قرارداد ایسکو مشخص نشده است و علیرغم افزایش اعتماد زیدان به خامس، هنوز هم ممکن است شاهد جدایی این ستاره کلمبیایی در تابستان سال آینده باشیم.

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

علیرغم مطرح شدن دیگر نام ها مانند رویس، جولین برانت و برناردو سیلوا، زیزو می تواند از استعدادهای موجود در آکادمی نیز بهره بگیرد. مارتین اودگارد که به صورت قرضی در لیگ هلند مشغول به فعالیت است را می توان یکی از جذاب ترین ستارگان آکادمی قلمداد کرد.

اما در خط حمله، احتمالا شاهد فعالیت گسترده کهکشانی ها در بازار نقل و انتقالات خواهیم بود. علیرغم نمایش قابل قبول وازکز و آسنسیو در بازی های فصل جاری و نقش اساسی و غیرقابل انکار کریستیانو رونالدو و گرت بیل در ترکیب قوهای سپید، احتمالا شاهد تغییراتی در بین بازیکنان فاز هجومی خواهیم بود.

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

کریم بنزما در هفته های اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و علیرغم ابراز خوشحالی موراتا از بازگشت مادرید، با توجه به نقش دومی که معمولا زیزو برای وی در نظر می گیرد ممکن است شاهد دادن پاسخ مثبت از سوی او به پیشنهاد آنتونیو کونته و چلسی باشیم.

پیر آمریک اوبامیانگ نیز مدتی پیش اذعان داشت که برای پیشرفت باید به باشگاهی بزرگ تر نقل مکان کند و در گذشته نیز بارها از رویای حضور در سانتیاگو برنابئو پرده برداشته است.

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

همچنین پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس که مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد، دیگر گزینه جداب تابستان آینده خواهد بود. اما نباید فراموش کرد که اضافه شدن یکی از این اسامی احتمالا به منزله جدایی ماریانو و مایورال از ترکیب رئال خواهد بود.

با این تفاسیر و با توجه به نام های بزرگی که ذکر شد، احتمالا تابستانی داغ و هیجان انگیز در انتظار رئال مادرید و هوادارانش خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج