جاباما
۴۷۹۵۵۷
۱۴۷ نظر
۱۶۰۰۰۵
۱۴۷ نظر
۱۶۰۰۰۵
پ

معرفی ۱۰ کلت کمری معروف دنیا

چه شما یک هفت تیر قدیمی با صدای بلند را به یک تپانچه با صدای کم ترجیح دهید، تفاوتی نمی‌کند ما در این بررسی لیستی از ۱۰ اسلحه‌برتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین ها - ترجمه از محمدپارسا حاتمی: چه شما یک هفت تیر قدیمی با صدای بلند را به یک تپانچه با صدای کم ترجیح ‌دهید، تفاوتی نمی‌کند ما در این بررسی لیستی از ۱۰ اسلحه‌برتر را به شما معرفی خواهیم کرد. قبل از آن که تفنگ‌های لیست را نام ببریم، لازم است که بدانید که برای یک اسلحه گرم باید به دنبال چه چیزی باشد. چه نوع اسلحه‌ای برای شما مناسب است؟ چند ویژگی وجود دارند که مشخص‌کننده نوع اسلحه هستند، اما تعداد اندکی از آن‌ها درزمان خرید، اهمیت بیشتری دارند.
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا
تفنگ چه اندازه‌ای باشد؟ آیا به‌راحتی در دستتان جای می‌گیرد؟ آیا تولیدکننده سرشناسی تفنگ را ساخته است؟ چه نوع کالیبری (قطر لوله تفنگ) نیاز دارید؟ هزینه تفنگ چقدراست؟ این‌ها همه سؤالات مهمی هستند که باید قبل از پرداخت هزینه برای تفنگ دستی، به آن‌ها پاسخ دهید. پاسخ‌های تمام سؤالات بالا را می‌توان برای هر تفنگی که در لیست زیر آورده شده است، دید. تنها فکری که باقی می‌ماند این است که بدانید که از کجا خریدتان را انجام دهید.

برای ساده‌تر کردن تصمیم، تفنگ‌ها در دودسته جای دادیم: نیمه اتوماتیک و هفت تیرها. وقتی به دنبال یک تفنگ دستی می‌گردید، این دسته بندی می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند. تفنگ‌های نیمه اتوماتیک معمولا کم وزن هستند، و حمل شخصی آن‌ها ساده‌تر است. از سوی دیگر، هفت تیرها حمل‌شان سخت‌تر است و پر کردنشان هم‌زمان‌بر است، اما قدرت بسیار بیشتری از تفنگ‌های نیمه اتوماتیک دارند. در زیر، لیستی از ۱۰ اسلحه برتر بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

تپانچه نیمه اتوماتیک

تپانچه‌های نیمه اتوماتیک به توانایی‌شان درشلیک پیاپی بدون نیاز به عقب کشیدن ضامن‌شان معروف‌اند. هر زمان که ماشه کشیده شد، شلیک مربوطه انجام می‌شود و تفنگ خودش دوباره پرمی‌شود. نیمه اتوماتیک‌ها را همچنین با دوام بالا و همچنین دقت‌شان می‌شناسیم. قیمت‌شان می‌تواند بالا باشد به‌ویژه اگر اسلحه مربوط به شرکت معتبری باشد. شبه اتوماتیک‌ها این روزها توسط بیشتر سازمان‌های وابسته به قانون ونیروی نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گلاک ۱۹ (Glock ۱۹)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

گلاک ۱۹ یکی از انواع گلاک های دستی ۹ میلی‌متری است که به بازار عرضه ‌شده است. گلاک ۱۹ در ابتدا برای استفاده توسط نیروهای نظامی طراحی‌ شده بود. گلاک ۱۹ برخلاف گلاک های ۷ و ۱۸، لوله تفنگ و دسته کوچک‌تری دارد، بنابراین کنترل و حرکت با آن ساده‌تر است. اندازه کاهش ‌یافته بدین معناست که طبیعتاً در هر دستی به‌خوبی جای می‌گیرد و این خبر خوبی برای کسانی است که انگشتان بلندی دارند.

گلاک سال‌ها است که در بازار وجود دارد و اشخاص قدیمی احترام زیادی برای این اسلحه قائل هستند شما با گلاک اشتباه نمی‌کنید. گلاک قیمت مناسبی دارد، یک تفنگ دستی برتر است که قیمتش بین 600-700 دلار می‌باشد. با این ‌حال، اگر می‌خواهید اسلحه‌ای با کیف بالایی داشته باشید و مدت‌ها از آن استفاده کنید، باید مطمئن شوید که آن را پاکیزه نگه می‌دارید و از آن مراقبت می‌کنید. به همین دلیل ابزارهای پشتیبان و تمیز کننده‌ها لازم و اجباری می‌باشد. فقط مطمئن شوید کیت تمیز کننده‌ای که انتخاب می‌کنید، حمل آن آسان باشد چرا که بیش ازآنچه فکر می‌کنید بدان نیاز دارید.
برتا ۹۲ (Beretta ۹۲)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

در سال ۱۹۷۰ بود که معرفی شد. Beretta ۹۲ یکی از بهترین تفنگ‌های دستی است که می‌توانید برای خود تهیه کنید. پیشینه آن برمی‌گردد به نیروی نظامی ایالات ‌متحده، چرا که هفت تیر استاندارد آن موقع‌‌ها‌ بوده‌اند. Beretta انواع مختلفی دارد که برای بیشتر علاقه‌مندان به تفنگ ناشناخته است. Beretta ۹۲ نسبت به چیزی که به دست می‌آورید کمی پرهزینه است ولی در عوض به ‌اندازه کافی سبک ‌وزن است. همچنین با پلیمرهای ویژه‌ای ساخته‌شده که احتمال زنگ ‌زدگی را کاهش می‌دهد. مدل بسیار محبوب آن، Beretta ۹۲ است که بر اساس ویژگی‌هایی که می‌خواهید داشته باشد، قیمتی حدود ۶۰۰-۹۰۰ دلار دارد.
Beretta ۸۰۰۰ (یوزپلنگ آمریکایی)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

Beretta ۸۰۰۰ هم که با نام یوزپلنگ آمریکایی نیز شناخته می‌شود، بعد از Beretta ۹۲ ساخته‌شده بود. مردم می‌خواستند تفنگی داشته باشند که بهترین تفنگ دنیا باشد، دقت و قدرت آتش داشته باشد و اندازه تفنگ کوچک باشد، همچنین هراسی از حمل آن نداشته باشند. این مدل از Beretta مناسب کسانی است که می‌خواهند اسلحه خود را پنهان کنند یا که اسلحه گرم کوچک‌تری می‌خواهند. Beretta با اندازه لوله‌های متعددی همچون ۹ میلی‌متر، .۴۰ و .۳۵۷ موجود است.

اگر می‌خواهید دقیق‌تر باشید، 9میلی‌متری را انتخاب کنید اما اگر قدرت چیزی است که می‌خواهید، یک 0.357 بخرید. برخی ادعا می‌کنند که 8000، استحکام کمتر، ماندگار و قیمت پایینی دارد. 8000، حدود 500 دلار است و می‌تواند در فروشگاه‌های کالاهای ورزشی بیشتر یافت شود.
اسپرینگ‌فیلد (Springfield ۱۹۱۱A۱)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

۱۹۱۱ یک مدل محبوب است که توسط تفنگ ‌سازان متعددی ساخته شده است. اگر بتوانید باور کنید، به‌روزهای اولیه جنگ جهانی اول برمی‌گردد. ۱۹۱۱ تفنگی بود که نظامی‌ها از آن تا ۱۹۸۰ استفاده می‌کردند. The Springfield ۱۹۱۱A۱ به دلیل دقت و سادگی حمل، دوباره به روی کار آمد. در حقیقت، ۱۹۱۱A۱ به ‌صورتی ویژه به ‌منظور حمل‌ونقل آسان ساخته ‌شده بود. این تفنگ در حال حاضر، توسط نظامی‌ها و نیروی‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد، با این‌حال، به‌اندازه گذشته‌اش کاربرد ندارد. با داشتن این مدل می‌توانید به این بنازید که یک تپانچه نیمه اتوماتیک جمع‌وجور دارید. ۱۹۱۱A۱ در همه‌جا قیمتی بین ۳۰۰ الی ۷۰۰ دلار دارد. با هزینه کمتر نسبت به سه مورد دیگر، Springfield نوع ویژه‌ای از تفنگ شخصی است.
سیگ‌ساور(Sig Sauer P۲۲۶)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

Sig Sauer به‌عنوان یک تولیدکننده تفنگ آلمانی مشهور، سال‌ها است مورد اعتماد است. P۲۲۶ با کالیبرهای متعددی موجود است، اما ۹ میلی‌متری موردی است که ما به دنبالش هستیم. به‌هیچ ‌وجه این Sig Sauer برای کسانی که دستان کوچک دارند مناسب نیست؛ در حقیقت، P۲۲۶ ممکن است تنها با دستان تعداد کمی از دارندگان تناسب داشته باشد. به یاد داشته باشید که هدف، تناسب بین آن با اندازه تپانچه است، و اگر بسیار بزرگ باشد، وقتی به آن نیاز دارید ، به شما کمکی نخواهد کرد.

حتی اگر شما دارای اندازه دست متوسطی هستید، این هفت تیر برای شما نیست. یک ویژگی P226، کمبود ایمنی دستی آن است و بنابراین اگر مراقب نباشید ممکن است به‌صورت تصادفی تیراندازی کند. این تفنگ برای عاشقان تفنگ باتجربه‌تر مناسب است. قیمت خرده ‌فروشی آن حدود 900-1200 دلار است، که اگر تفنگ مناسب دستان شما باشد، باید گفت قیمت آن بسیار پایین است.
هفت تیرها

هرکسی می‌تواند یک هفت تیر را تشخیص دهد. دارای جای فشنگ مدور است که ازآنجا گلوله‌ها هر بار که شلیک‌کننده چکش را عقب می‌کشد، پر می‌شوند. وقتی جای فشنگ می‌چرخد، گلوله به محفظه می‌رود که در آنجا می‌تواند بر اساس نیاز، شلیک شود. با این‌حال، هفت ‌تیرها، نقایصی نیز دارند، درحالی‌که چرخش و آسیب همیشه وجود دارند. هفت تیرها، مدت‌ها پیش، استفاده زیادی توسط پلیس داشتند، اما به دلیل بازار مدام در حال تغییر، شبه خودکارها، جای هفت تیرها را در ایستگاه‌های پلیس در سرتاسر دنیا گرفته‌اند.

روگر (Ruger GP-۱۰۰)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

Ruger GP-۱۰۰ در آمریکا تولید می‌شود و یک هفت تیر با کالیبر .۳۵۷ است که ضربه‌ای ویرانگر دارد. همانند بیشتر هفت تیرها، GP-۱۰۰ هیچ فلزی دردسته‌اش ندارد، بلکه بیشتر آن توسط روکشی پوشانده شده است. اغلب از این هفت تیر در نیروهای نظامی ویژه استفاده می‌شود، و GP-۱۰۰ استفاده‌های زیادی برای هر سطح از شلیک مبتدی تا متخصص دارد. شاید بهترین ویژگی GP-۱۰۰ ، قیمت آن باشد. معمولاً طیفی از ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار دارد. این قیمت رقابتی دلیل دیگری برای خرید این مدل از سری بهترین تفنگ‌ها می‌باشد.
روسی (Rossi .۳۸ Special)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

Rossi .۳۸ ویژه، زمانی یک تفنگ محبوب و پر ابهتی بوده است. درحالی‌که هفت تیرها مشهور به‌دقت در فواصل زیاد نیستند، Rossi .۳۸ ویژه در فواصل متوسط برای یک هفت تیر، به‌شدت دقیق است. Rossi .۳۸ ویژه در مدل‌ها و انواع مختلفی تولیدشده، ازجمله سیاه، فولاد یا استیل. با این‌ حال، این مدل‌ها در اصل شبیه به هم هستند و ویژگی‌های متمایز کننده کمی دارند. این Rossi، با بیشتر دست‌ها، اگر نگوییم همه، سازگار است و می‌تواند واقعاً در هر ماده‌ای می‌تواند سوراخ ایجاد کند. اگر به دنبال موردی قابل ‌اطمینان در آینده نزدیک می‌گردید، Rossi .۳۸ ویژه مورد مناسبی است.

مزیت دیگری که Rossi دارد، دسته آن است. دسته آن چسبناک است و اگر مایعی وجود داشته باشد، سر نمی‌خورد. Rossi جدید هم وجود دارد، اما اگر کار کرده آن را بیابید، قیمت آن بسیار پایین‌تر برای‌تان تمام می‌شود. شرکت Taurus حالا اسلحه Rossi تولید می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که فروشنده‌های تفنگ Taurusرا در زمانی که به دنبال این اسلحه هستید، بررسی کنید.
اسمیس اند وسن (Smith & Wesson Model ۶۰)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

هفت‌ تیر مدل ۶۰ Smith & Wesson، تا حدی از طراحی بیشتر هفت تیرها متفاوت است. این مدل ۶۰ معروف به این است که به‌جای ۶ شلیک دریک هفت تیر، ۵ شلیک دارد. در اندازه کالیبرهای .۳۵۷ یا ویژه .۳۸ وجود دارد، و در ابتدا از استیل ضد زنگ ساخته ‌شده بود.

Smith & Wesson یکی از پیشگامان نیروی نظامی مدرن هستند و در نتیجه در دنیای اسلحه از اعتبار خاصی برخوردارند. نباید گول اندازه هفت تیری که می‌تواند در دستی کوچک جا گیرد را خورد، چرا که این تفنگ می‌تواند وحشتناک باشد. با در نظر گرفتن تمامی مشکلاتش، باز مدل 60 همانند یک هفت تیر خوب کار خواهد کرد. مدل 60 را می‌توان باقیمت 700 الی 900 دلار برحسب اینکه چه کسی آن را می‌فروشد، پیدا کرد.
اسمیس اند وسن (Smith & Wesson Model ۱۰)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

Smith & Wesson مدل ۱۰ ریشه در قرن ۲۰ دارد. مدل ۱۰ یکی از محبوب‌ترین هفت تیرها در سرتاسر دنیا است و بقیه شرکت‌ها سعی کرده‌اند از آن کپی ‌برداری کنند. این‌یک هفت تیر ۶ شلیکه است که توسط نیروی نظامی به مدت دویست سال با نوسانات مختلف مورد استفاده قرارگرفته است. پلیس و نیروی نظامی دنیا نیز از آن استفاده کرده‌اند و قبل از آنکه نیروهای نظامی به سمت اسلحه‌های شبه خودکار بروند، بسیار محبوب بودند.

مدل 10 می‌تواند با اکثر اندازه‌های دست‌ها سازگار شود، اما کاربر باید آماده ضربه زدن باشد. این هفت تیر به مدت 100 سال قابل ‌اعتماد بوده، بنابراین چرا شانس داشتن این قطعه از تاریخ آمریکا را نداشته باشیم. پر کردن این مدل بسیار ساده‌تر از بیشتر هفت تیرها است و همچنین دقت آن نیز افزایش‌ یافته است. این مدل تقریباً به قیمت 650-800 دلار برحسب اینکه در تگزاس بخریدش یا جاهای دیگر، متفاوت است.
کُلت فایتون (Colt Python)
معرفی 10 کلت کمری معروف دنیا

این اسلحه، یکی از مشهورترین اسلحه‌ها می‌باشد. این کلت یکی از عجایب هفت تیر است. افراد زیادی آن را بزرگ‌ترین هفت تیر کل تاریخ و بهترین اسلحه برای خرید می‌نامند. کلت فایتون در آمریکا تولید می‌شود و یک هفت تیر با کالیبر مگنوم.۳۵۷ می‌باشد. تولید فایتون متوقف ‌شده، اما این بدان معنا نیست که ارزش خود را در بین جستجوگران تفنگ مناسب، از دست‌ داده است. اگر به دنبال یک هفت تیر جالب، ماندگار و قابل ‌اعتماد هستید، کلت فایتون را فراموش نکنید. البته تنها نقصش این است که شما می‌توانید فقط آن را به‌صورت کار کرده و با قیمتی گران بخرید. بیشتر این هفت تیرها را می‌توان باقیمتی بیشتر از ۲۰۰۰ دلار فروخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      beretta بهترینه

      پاسخ ها

      • مخمد

        کلت کمری براتا‌ میخوام ‌از بلوچستان تماس میگیرم

      • محمد

        من یک قولت کمری میخام چه جوری بخرم میتونم بخرم

      • بدون نام

        اره چند تماس بگیر

      • بدون نام

        برتا چند مید

      • بدون نام

        منتتزر تماس شما هستم

      • محمد

        درزت ایگل صدره تپانچه هاست حرف اولو میزنه

    • بدون نام

      تیتر را تصحیح کنید: تپانچه درسته نه کلت. کلت یکی از کارخانه های تولید سلاح کمری یا تپانچه است.

      پاسخ ها

      • عباس

        خیلی خوبه این کلت کمری یک دونه من می خوام چجوری میتونم بخرم

      • بدون نام

        به چه شمارهای باید تماس بگیریم من یکی میخوم ی کلت ارزان که قیمتش پایین ۱۰۰۰۰۰۰ یک ملیون باشه

      • علی

        سلام اسلحه ۷ تیر چند

    • سعید فیاض

      یک مطلب جالب و جذاب، اما با یک ترجمه به شدت ناشیانه و غیر روان!
      به مترجمش تذکر بدین .

    • حامد خدری

      از کجا بخریم؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خريداري؟

      • سروش

        گرونه
        همه جنس هاش

    • بدون نام

      ازکجابخریم

    • تنها

      ریتای مشقی زنه

    • بدون نام

      سلام.من.یک.عدد.برتا.۹۲.مخام.ازکجا.بخرم.لطفا.با.ازن.شماره.تماس.بگیرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیا خوزستان

      • R

        آدرس ایمیل

    • امیر

      من یک برتا میخوام چجوری تهیه کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دارم صفر کیلوتر و عالی،۱۴تا فشنگ میخوره.قیمتش ۴۰،چهل میلیون تومن

      • بدون نام

        برتا در حئد صفر فنی عالی
        مال یک خانم دکتر بوده فقط باهاش میرفته مطب برمیگشته

      • کب

        جیرفت اومدی بژنگ

    • بدون نام

      برو کرمانشاه شهرک دره دراز هرچی بخوای هست حتی ارپی جی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پيدا كردن هر نوع اسلحه راحته ولي اگه اسلحه شناس نباشي يه جنس كپي بنجول بهت ميندازن

      • بدون نام

        ا..

    • Fatemeh

      ایا در کشور ایران هم زن میتواند با مجوز اسلحه داشته باشد

      پاسخ ها

      • takta,

        اره میشه

      • uu

        اره من مامانم داره

      • Sia

        اووووف شومافعلااشتوبپزاسلحه پیش کش

    • بدون نام

      عراق بازار نجف توش هر اسلحه ای ک ب مغزت میرسه پیدا میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دارم دمبال یه هفت تیر میگردم

    • کبرا

      خوب باشد

    • کبرا

      خوب باشد

    • بدون نام

      مگه تو تگزاسیم ک بری مغازه کلت بخری

    • بدون نام

      مگه تو تگزاسیم ک بری مغازه کلت بخری

    • Mahan

      ازکجابخریم.البته ببخشیدچطورمیتونیم اعتمادکنیم.شرمنده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مملکت بی قانون امریکا نیس که

      • محمد

        داداش من هرنمون بخوای دارم کلت انواعشبابهترین قیمت

    • پیمان

      برتاعالیه،
      بیاین دزفول یااندیمشک فقط رفتارتون سنجیده باشه

    • احمد جمشیدی

      سلام کلت را کجا تحویل می دید

    • احمد جمشیدی

      سلام کلت را کجا تحویل می دید

    • سلام

      ایران در زرده می فروشند

    • مرتضی شقاقی

      لطفا زود تحویل اینجانب فرمائید.تحویل درب منزل.

    • رو مخ

      مگه حالتون خوب نیست.تو ایران اصلا مجوز نمیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا میدن

    • رو مخ

      برو آمریکا دونه ای ده تومان مفروشن

    • جناب خان

      برید جناب خان داره هرچی دلتون خواست هست

    • ممدووه

      داداچ دیزرت‌ایگل رو که صدر جدوله از قلم جا انداختی

    • کاوش

      همشون عالی ولی اگه ازشون بخوام شرایطش چطوره

    • همایون

      سلام من یه 9 میلی میخوام

      پاسخ ها

      • علیرضا

        بیخیال اینجا ایرانه بگیرنتون ده سال واسه آهن بی ارز ش میرین داخل الان که همتون وضعییت ایران رو میدونید دنبال تروریسم میگردن کافیه یه پوکه ازتون بگیرن چه برسه کلت

    • علیرضا

      بابا بی خیال اینجا ایرانه وضع کشور خرابه بگیرن دستتون تروریست به حساب میاین واسه آهن بی ارزش ده سال زندان نمی هرزه

      پاسخ ها

      • اشکان

        10 سال حوبه داداش اعدام نکنن شانس اورئیم

    • بیخیال

      نخرید تو دستتو میمونه یه لحظه عصبانی میشید کار دستتون میده
      من خودم دیدم هرکه اسلحه بازی کرده آخرشم با سلحه کشته شده

    • بدون نام

      بهترين وسيله كه واسه هر خونه اي يكي واجبه اسلحه س .گير آوردنش كار نداره ولي جور كردن پولش تو اين بيكاري و گروني مشكله

      پاسخ ها

      • امیر

        هیچی دیگه این امنیتمونم از بین بره اخه ..... مغز مگه اینجا تگزاسه؟

    • برسام

      عالی و بهترین کلت جهان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو جیرفت ما میگیم توهرخونه ناموس باسه اسلحه باید باشه این رسممونه

      • ماني

        تو جيرفت چي چي بچه تو اول ياد بگير باشه رو درس بنويسي بعد سيس خفن بيا ني ني

    • علوش سواری

      سلام بابا بیخال شوید کلت برای چی

    • موصی

      میشه پیدا کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی عالی چجوری میتونم یه برتا تهیه کنم شمارتونو میخام داداش

      • مسعود

        اره زیادههرنوعش که دلت بخواد

    • شهاب سیاه

      سلام من دنبال یه برتا یا ماکاروف هستم چجوری شماره تونو گیربیارم

      پاسخ ها

      • آرمان

        من دارم داداش هر مدلی خواستی

    • بدون نام

      من یک نه تیر طارق میخوام قیمتش چقده

    • طالب

      سلام
      من یه کلت می خواستم تعداد تیرهاشم مهم نیست ولی یکی برای تست باید باشه چکار کنم ؟
      تهرانم ، لطفا کمک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام بیا بلوچستان هرچی دلت بخواد گیر میاری

      • رضا

        چندسالته؟شغلت چیه؟ براچه کاربردی لازم داری؟

    • هلن

      خیلی جالبه اما اینجا ایران است.

    • محمد

      یک کلت کمری برات میخوام

    • محمد

      یک کلت کمری برات میخوام

    • علی

      کلت.خیلی.خوبه.باباماهم.بایدازامریکایها.یاد.بگیرمازخودمون.دفاع.کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله بله

    • .

      روسی

    • مرتضی

      هر لوطی میخواد تشریف بیاره افغانستان در خدمتم از کلت کلاژ تا هر چی که دالتون بخاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تواول کلانش درست بنویس داشتنش پیش کش

    • امیرحسین

      سلام من یه تپانچه با صدای و قیمت کمتر میخوام

    • چ

      فقط خدا

    • بدون نام

      بچه ها تفنگ اسباب بازی نیست شما ها هنوز دهنتون بوی شیر میده برین پستونکتون رو بمکین.

    • علی

      فقط روسی ، بقیه بچه اسباب بازیه

    • سالار

      برای هیچ اسلحه کمری مجوزصادرنمیشه.چه آقاباشی چه خانم.اونایی هم که اسلحه حمل میکنن کاملاغیرقانونی هست که اگه گیربیفتن هم جریمه داره هم زندانی.

    • امید

      من خریدار تفنگ شکاری دولول بی جوازم اگه کسی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دارم

      • بی نام

        سراغ دارم

    • محسن

      شماره بده با شما تماس می گیرم

      پاسخ ها

      • فرزاد

        کلت

    • محمد

      سلام من یک کلت ۱۰۰هزار تومانیمیخوام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول فشنگشم نیستن

    • ....

      برید بابا اسکل ها

      پاسخ ها

      • علیرضا

        کلت کلاش

    • saeed

      کی تانک داره من تانک میخوام این قصابی هارو بزنم خیییییییلی گرون میدن گوشت

    • علیرضاه امیری

      ازکجا کلت بگیرهم

    • داریوش

      من خریدارم هر چی دارم میدم فقط میخوام یه وسیله خوب بگیرم واس یه حرکت انتحاری یا خودکشی پس پول برام مهم نیست چه حس خوبیه دیگه هرس هیچیو نمیخورم اگه کسی داره اطلاع بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه کجایی

    • ali

      هر نمونه کلت ک بخواین از پلاستیکش تا برتا و کلاش و ژ3و..هرچی من در خدمتم اصفهانم
      کسی واقعا بخواد هر کجا ام ک بخواد تحویل میدم همرا با تست همه چی اوکی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام یه برتامیخوام دهری؟

      • امیر

        من یدونه برتا۸۰۰۰میخوام ،میتونی جور کنی برام؟ و قیمتش رو هم برام بگی خیلی خوبه

      • بی نام

        میخوام

      • سلام آقا من فشنگ میخام

        فشنگ میخاام

      • بدون نام

        داداش من یه کلت کوچیک میخوام ولی قوی

      • بدون نام

        سلام کلت داری اگه داری من میخوام

    • حسین کرمانی.

      با کمي.فکر میشه خودتون هم درست کنید.این وسیله رو.فقط قشنگش رو باید تهیه کنید وگرنه با درایت می تونید درست کنید.یه کلت رو ک بشه شلیک کرد.

    • خدا

      چرا اسمی از ریوولور نبرد ک قویترین و کشنده ترین هفت تیر دنیاس

      پاسخ ها

      • جوانرود

        سلام روولور به سلاحهای دارای توپی گفته میشن نه خشاب از زیر

      • بدون نام

        چرا منت میکشید بیایید بلوچستان هرمدلشوبخوایی بهت میدیم ولی مردباش بیا خریدارباش

    • ر.ح

      من یک قبضه کلت کمری ماکاروف ویک قبضه لاما میخوام کسی داره بزنگه قیمت منصف میخوام پولش نقد ۰۹۹۰۶۳۹۷۷۶۲ شیرازم

    • بدون نام

      سلام از کجا بخریم

    • لوی

      بهترین اسلحه کمری در دنیا تپانچه ماکاروف روسی هست. بقیه اسباب بازیه. باور کنید

    • بابک

      میشه خرید

    • ناصر

      فقط برتا

    • استاد

      سلام شما اگه تو تهرون نتوانید اسلحه تهیه کنید واسه چی خوبید

    • هاتف

      سلام لطفا اسلحه های سرد و اسلحه های سنگین را به نمایش بگذاری با تشکر

    • عبدالخالق

      قیمتهای شأن بیشترازدویست هزارتومان نباید باشد اگر اسلحه فروش واقعه ای کسی راگیربیایدکامپیوترپیشرفته که نمی فروشی قیمت یک لوله باچندتافنروپیچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون یه لوله و چند تا فنر و پیچ میدونی
        اسباب بازی نیس که دویس تومن باشه میتونه چند نفر رو به کشتن بده

    • سیاوش33

      باسلام. من یه چاقو میخواستم چاقوی خیلی حرفه ای وخوش دست وهمینطور خیلی تیز میخوام مامانم باهاش ماهی پاک کنه فقط خواهشا ساخت زنجان نباش که ماهی رو به فنا بده ممنونم

    • حسین

      هرکی سلاح گرم میخواد بره این درس کرمانشاه شهرک دره دریژ

    • بدون نام

      سلام کسی دوشگاه، نفربر، تانک ،جتf-16 نداره خریدارم تعداد بالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا من سراغ دارم میخوای

    • فروش

      بیاید کوهدشت لرستان همه چیز با هر قیمتی هست.

      پاسخ ها

      • میلاد

        کجای کوهدشت،من میخوام

      • ناشناس

        کجاش

    • محمد

      قیمت برتا چنده؟؟....کجا میشه خوبش روتهیه کرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برید باجواز بخرید میفروشن

    • بدون نام

      سلام کلت کی میخواد بگه

      پاسخ ها

      • پارسا عمادی

        مدل ، قیمت و محل تحویل را مشخص کنید

      • علی

        داداش من میخوام

    • بدون نام

      آقاجان میخواستم کلت بگیرم پشیمون شدم یکی دوتا S300یااگه بود S400میخوام بگیرم کسی اگه داره آدرس بدین بامامانم خدمت برسم البته اسش بایستی اس باشه ها

    • بدون نام

      من فشنگ میخاام از کجا بگیرم

    • حمید بیک

      سلام من یکی میخوام باید چیکار کنم

    • علی

      یک کلت کمری کالیور ۱۰ میخوام با تعدای فشنگ

    • حسنی

      دنبال هیج سلاحی نباشیدو نگردید که به درد سرش نمی ارزه. بعدشم توی مملکت ما واسه غیرنظامیا حمل ونگهداری اسلحه ممنوعه. چون ما ایرانیا جنبه نداریم ومیزنیم زنهامونو می کشیم. و سرمون رو میفرستیم بالای دار.

    • پارسا عمادی

      یک اسلحه روسی 38 کارکرده با 5 عدد فشنگ قبل از سال جدید خریدارم.

      پاسخ ها

      • پارسا عمادی

        لطفا این سفارش را کنسل و سفارش جدید بذارین.ممنونم

    • sardarok

      سلام دوستان هر چی میخوای #هرچی بیایین بلوچستان شهرستان سرباز به یکی بگین حتما براتون میاره با بهترین قیمت برتا البته این نه ک تو عکسه یکی دیگه نه تومن استیلی #صفر

    • علاف

      فکرنون باشین خربوزه آبه!

    • ممد تربتی

      شوکر پرتابی و اسپری گاز اشک اور 3 تا کلت و یک کلاش هم اوردم از مرز دوغارون هرکی میخاد بگه کلاش رو 5 ملیون با 10 تا تیر و کلت گلاک اتومات دارم 3 ملیون میدم فقط حضوری و محرمانه میدم شوکر زیاد قوی نیست 300 کمتر نمیدم اسپری هم 50 تومن

      پاسخ ها

      • بختیاری

        سلام برادر اهل کجایی همه را میخوام

    • بدون نام

      سلام کلاش تاشو هست یا روسی اهل کجایی

      پاسخ ها

      • سرگردقادری

        بشین سرجات مملکت اینقدر خرتو هر نشده اینا همه کنترل شده پدر همتون در میارم تا هوس اسلحه سرتون نزنه سرگرد قلدری پلیس آگاهی تهران بزرگ

    • سرگرد قلدری

      شماره همتون تو سیستم هک شده به محض اجازه از مافوق دستور عمل اجرا میشه تا هوس اسلحه تو کشور انقلاب اسلامی به سرتون نزنه سرگرد قلدری تجسس پلیس فتا تهران

    • شاه ایسمایل

      یکی میخاد منو بکشه کلت لازمم هرچی پولش باشه به جون مادرم حاضرم عرض ۱۲سال قسط بندی کنم آخه من پسرک کبریت فروش هستم درامدم درحدماهی۷۰۰با تشکرازبرنامه دیوار خدایا خداوندا یعنی میشه منم لامبورگینی سوارشم آخه لامبورگینی دوس دارم

    • بدون نام

      چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.چه خبره ? مگه جنگ یا اینجا نگرانه. بابا دلخوشی دارم ملت.

    • مریم قلمی

      سلام من یه تفنگ کلتی که نوکش بزرگه می خوام باقیمت ارزان دارین اکه دارین بکین من خریدارم

    • تمساه علی

      من ی کلت ار ون می خوم چه جو ری بگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج