۴۷۹۵۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رستمی: به پیشنهاد کشورهای خارجی فکر نکردم

وزنه‌بردار طلایی ایران در المپیک ریو تأکید کرد: همچنان برای کشورمان رقابت می‌کند و به پیشنهاد کشورهای خارجی فکر نمی‌کنم.

خبرگزاری فارس: کیانوش رستمی وزنه‌بردار طلایی ایران در المپیک ریو درباره اهدای مدالش به سردار سلیمانی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در المپیک چنین نتیجه‌ای گرفتم و امروز هم این مدال را به پاس احترام به سردار سلیمانی دادم. ما هر کاری کنیم، برای این عزیزان کم است.

وی درباره شرایط تمریناتش عنوان کرد: بعد از المپیک مدتی استراحت کردم و بعد تمریناتم آغاز شد. مراحل تمرینی‌ام طوری جلو می‌رود که در مسابقات جهانی و المپیک ۲۰۲۰ بتوانم شرکت کنم و با اقتدار پرچم کشورم را بالا ببرم.

وزنه‌بردار قهرمان ایران درباره صحبت‌هایی که درخصوص کنار گذاشتن‌اش از تیم‌ملی مطرح شد، خاطرنشان کرد: اگر به صورت حرفه‌ای نگاه کنیم، درست هم این است که در مسابقات آسیایی شرکت نکنم چون الان زمانش نیست. تمریناتم باید طوری باشد که خودم را به دنیا نشان دهم نه آسیا. من قبلا هم در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت نکردم بنابراین نمی‌توان گفت الان از این مسابقات کنار گذاشته شده‌ام. من تمرینات خودم را دارم و جانم را می‌دهم.

رستمی در پاسخ به این سوال که الان با کدام مربی تمرین می‌کنید، یادآور شد: خدا بزرگ است. مسیری که قبل از المپیک پیش گرفته بودم را ادامه می‌دهم. من تمرینات حرفه‌ای خودم را دارم تا بتوانم رکورد بزنم و مدال بگیرم.

قهرمان طلایی ایران در المپیک ریو درباره پیشنهاداتی که از آذربایجان و قطر داشت، تصریح کرد: من ۳ پیشنهاد داشتم ولی هیچ‌وقت به آنها فکر نکردم. من یک ایرانی هستم و برای کشورم تلاش می‌کنم تا مدال بگیرم. کیانوش همچنان در ایران وزنه می‌زند تا پرچم کشورش را بالا ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج