۴۸۰۵۴۳
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

نمایش «فروشنده» در میدان اصلی لندن

صادق خان شهردار لندن امکان نمایش فیلم «فروشنده» را در میدان اصلی این شهر فراهم کرد. اصغر فرهادی نمایش «فروشنده» در میدان ترافالگار را نمادی از اتحاد توصیف کرد.

خبرآنلاین: صادق خان شهردار لندن امکان نمایش فیلم «فروشنده» را در میدان اصلی این شهر فراهم کرد. اصغر فرهادی نمایش «فروشنده» در میدان ترافالگار را نمادی از اتحاد توصیف کرد.

درست چند ساعت پیش از برگزاری مراسم اسکار میدان ترافالگار لندن با نمایش فیلم «فروشنده» تبدیل به بزرگترین سینمای انگلستان می‌شود. چهره‌های سرشناس سینمای بریتانیا در این رویداد حاضر می‌شوند و انتظار می‌رود بیش از ۱۰ هزار نفر در شب اسکار در میدان ترافالگار گردهم آیند.

فرهادی نمایش «فروشنده» در میدان ترافالگار را دارای ارزش نمادین فراوان دانست و گفت: «گرد آمدن تماشاگران در چنین میدان مشهوری برای تماشای «فروشنده» نمادی از اتحاد مردم علیه جدایی و تفرقه میان مردم است. از صمیم قلب از شهردار لندن و جامعه سینمایی برای این حرکت سخاوتمندانه تشکر می‌کنم.»

خبر نمایش فیلم اصغر فرهادی در میدان اصلی لندن پس از آن منتشر شد که تعدادی از هنرمندان نامی بریتانیا چون جولی کریستی، کوین مک‌دونالد، کایرا نایتلی، ریدلی اسکات و تری گیلیام درخواست کردند تا برای نمایش فیلم «فروشنده» بیرون سفارت آمریکا در لندن مجوز بگیرند. این نمایش قرار بود در اعتراض به سیاست‌های تبعیض‌آمیز ترامپ برای ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان به آمریکا صورت پذیرد.

«فروشنده» نامزد اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان است اما پس از فرمان اجرایی جنجالی ترامپ اصغر فرهادی اعلام کرد که در اعتراض به این امر در اسکار هشتادونهم شرکت نخواهد کرد. این فیلم در جشنواره کن جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mehra

      واااااقعا کار بزرگ و ارزشمندی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج