۴۸۰۸۳۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقال حقوق فرهنگیان به بانک سرمایه تکذیب شد

مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش انتقال و جابجایی حقوق و مزایای فرهنگیان را به هر بانک خصوصی بویژه بانک سرمایه تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش انتقال و جابجایی حقوق و مزایای فرهنگیان را به هر بانک خصوصی بویژه بانک سرمایه تکذیب کرد.

منصور مجاوری در واکنش به اخباری مبنی بر انتقال حساب حقوق و مزایای فرهنگیان از بانک ملی به بانک سرمایه اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش بر اساس مصوبات قانونی موظف است از طریق بانک های دولتی نسبت به پرداخت حقوق و مزایا اقدام نماید.

وی افزود: به همین علت هیچ گونه تصمیم و صحبتی در سطح وزارتخانه و مدیران عالی مبنی بر انتقال حقوق و سایر منابع درآمدی به بانک سرمایه یا هر بانک خصوصی دیگری صورت نپذیرفته است.

مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بانک عامل ما طبق روال گذشته، بانک ملی است گفت: بانک ملی ظرف دو، سه سال گذشته همکاری و تعامل خوبی در زمینه تسهیلات و کمک به ساختارهای مالی و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان با وزارت آموزش و پرورش داشته است.

مجاوری تاکید کرد: بنابراین هرگونه انتقال و جابجایی حقوق و مزایای فرهنگیان را به هر بانک خصوصی بویژه بانک سرمایه تکذیب می‌کنیم و طبق مصوبه دولت که همه پرداخت ها از طریق بانک مرکزی باشد، سه چهار ماه است که حساب یکپارچه حقوق و مزایای کارکنان رسمی را در دست اجرا داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بانک ملی که فقط به فکر سود خودشه. هر بانک دیگه ای بود تسهیلات زیادی به مشتریان دائمی و مطمئن خود پرداخت میکرد. ما فرهنگیان از عملکرد بانک ملی ناراضی هستیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عملكرد بانك به كنار متاسفانه خيلي از فرهنگيان با برخوردهاي بد و تبعيض هاي نابجا در اين بانك مواجه مي‌شوند كه حتي براي رقم هاي ناچيز وام كه به راحتي بايد پرداخت شود مدتها در رفت و آمد هستند.

    • بدون نام

      در بین بانکها بهترین بانکی که خدمات بهتری به فرهنگیان میدهد و شعب آن حتی در مناطق محروم هم وجود دارد و همکاری خوبی با مدارس و معلمان دارد بانک ملی است . وانتقال حقوق به سایر بانکها که میتواند یه اندیشه و انگیزه شخصی باشد به غیر دردسر هیچ رفاهی و خدماتی برای ما فرهنگیان ندارد.

    • بدون نام

      بانک سرمایه زیر مجموه صنوق ذخیره فرهنگیان است پس بهتره حقوق معلمان منتقل بشه و وام قرض الحسنه بهشان بده

    • احسان

      بابا چرا اجازه نمیدین هر کس خودش بانکشو‌انتخاب کنه؟تا کی باید دنبال منافع شخصی باشید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج