۴۸۱۳۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ظرفیت باتری G۶ بیش از ۳۲۰۰ میلی‌ آمپر

به نقل از گزارش تازه انتشار یافته توسط رسانه‌های کره‌ای و اطلاعاتی که از یک مقام مسئول به دست رسیده، ظاهرا ظرفیت باتری ال جی جی ۶ بیش از ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این باتری می‌تواند با هر بار شارژ ۱۲ ساعت وبگردی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

وب سایت برسام: هر روزی که می‌گذرد به رونمایی از گوشی ال جی جی ۶ (LG G۶) در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) در خلال برگزاری نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ بارسلونا نزدیک‌تر می‌شویم و اطلاعات تازه‌ای از آن همانند قطعه‌ای از پازل به دست می‌آید. امروز محور اصلی صحبت ما یکی از مهم‌ترین مباحث مربوط به گوشی های هوشمند، یعنی باتری است. در اینجا قصد داریم ظرفیت باتری ال جی جی ۶ را واکاوی کنیم.

ظرفیت باتری G6 بیش از 3200 میلی‌ آمپر

به نقل از گزارش تازه انتشار یافته توسط رسانه‌های کره‌ای و اطلاعاتی که از یک مقام مسئول به دست رسیده، ظاهرا ظرفیت باتری ال جی جی ۶ بیش از ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این باتری می‌تواند با هر بار شارژ ۱۲ ساعت وبگردی را برای کاربران به ارمغان بیاورد، هرچند پس از رونمایی رسمی ما باید این گوشی را بررسی کاملی کنیم. در هر صورت این گزارش ادعا می‌کند که باتری ال جی جی ۶ ، بزرگ‌ترین باتری به کار رفته در گوشی های سری G این غول کره‌ای است.

بدیهی ست که ظرفیت این باتری می‌تواند چیزی بین ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت الی ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا حتی بیشتر از آن باشد، اما به نظر ما محتمل‌ترین گزینه همان ۳۳۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود. لازم به ذکر است باتری گوشی ال جی جی ۵ (LG G۵)، پرچمدار سال گذشته شرکت ال جی در حدود ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت بود و حالا با توجه به نمایشگر بزرگتر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسلی گوشی G۶، چنین افزایشی در ظرفیت باتری گوشی می‌تواند نویدبخش استفاده هرچه بیشتر از آن باشد.

با توجه به شایعات گذشته، باتری این گوشی برخلاف ال جی وی ۲۰ (LG V۲۰) و ال جی جی ۵ غیرقابل تعویض خواهد بود. این گوشی دارای تاییدیه IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار است و به همین جهت خبری از طراحی ماژولار نخواهد بود. همچنین ال جی برای سردسازی دمای داخلی این گوشی و جلوگیری از فاجعه گلکسی نوت ۷، در زیر قاب این گوشی لوله‌های مسی را قرار داده که می‌توانند به خوبی دمای داخل را تا ۶ الی ۱۰ درصد کاهش دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج