۴۸۱۶۷۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مومنی: مدیرعامل ما پورموسوی است!

مهدی مومنی می گوید به هیچ عنوان قهر نکرده است و با اجازه مسئولان به خانه رفته است.​​​​​​​

ورزش سه: مهدی مومنی می گوید به هیچ عنوان قهر نکرده است و با اجازه مسئولان به خانه رفته است.​​​​​​​

مهدی مومنی در گفت و گویی درباره شرایط و وضعیت تیم صحبت های جالبی انجام داد که در زیر می خوانیم:
مدیر عامل کجاست؟

در آخرین جلسه‌مان با کادرفنی به این نتیجه رسیدیم که هیچ پولی قرار نیست به تیم تزریق شود؛ جالب اینجاست که صحبت از رفتن‌مان شنیده می‌شود اما مدیرعامل باشگاه استقلال‌خوزستان نه بر سر تمرینات ما حاضر شده‌ و نه به هتل محل اقامت ما آمده‌ حتی نمی‌داند اوضاع و احوال تیم چطور است؛ فقط ما را از منطقه اهواز آوردن بیرون، همین.
تیم برایشان مهم نیست

انگار نه انگار که استقلال‌خوزستان قرار است در رقابت‌های آسیایی شرکت کند. اصلا برایشان مهم نیست که چه بر سر تیم و بازیکنان قرار است بیاید؛ فقط ما را به سوئیتی که شرایط یک هتل را هم ندارد آورده‌اند و به ما امید رفتن را می‌دهند اما هیچ روزنه‌ای از سفرمان به عمان وجود ندارد.
جای مدیرعامل و سرمربی عوض شده

کادرفنی و در رأس آن آقای پورموسوی از روزهای اول فصل به دنبال تهیه پول برای تیم بوده‌ که این وظیفه ایشان نیست. خیلی جالب است انگار جای مدیرعامل و سرمربی در تیم عوض شده است که فقط ایشان به دنبال برطرف کردن نیاز بچه‌ها هستند.
با کدام روحیه برویم؟

به ما گفته‌اند آماده سفر باشید اما هنوز بلیتی برای سفرمان تهیه نشده است. البته این را هم بگویم که این اتفاقات بازیکنان را نسبت به این سفر بی‌میل کرده‌اند، بماند که پولی هم دست هیچ یک از ما را نگرفته است تا دلخوش این سفر باشیم. وقتی کسی دلش برای تیم نمی‌سوزد کجا برویم؟ چرا حالا که باید مدیرعامل در کنار تیم باشد، او نیست و پولی تهیه نمی‌کند؛ وقتی کسی نیست که نیم نگاهی به اوضاع بد تیم بیاندازد چطور می‌شود با روحیه به این مسابقات رفت.
گل باران می شویم

اگر بگوییم به این سفر نمی‌رویم هواداران و مسئولین باشگاه از دست‌مان ناراحت می‌شوند، اگر با این شرایط هم به سفر برویم در واقع به خودمان جفا کرده‌ایم. نمی‌دانم چه می‌شود گفت فقط با این شرایط نمی‌شود به رقابت‌های آسیایی رفت. ما به غیر از مشکلات مالی با مشکل کمبود بازیکن در این رقابت‌ها مواجه هستیم و یکی، دو بازیکن تاثیرگذارمان از جمله ماهینی مصدوم‌اند و قطعا در هر نیمه این مسابقات گل‌های بسیاری دریافت خواهیم کرد.
بخاطر پورموسوی می آیم

مطمئن باشید که حضورم در این رقابت‌ها فقط و فقط به خاطر اولین حضور آقای پورموسوی به عنوان سرمربی در این رقابت‌ها و هواداران است؛ همین بس. می‌خواهم سوالی که ذهن‌مان را مشغول کرده را از مسئولین فوتبال بپرسم؛ واقعا رقابت‌های استقلال‌خوزستان برای هیچ کس مهم نیست که نه فدراسیون، نه مسئولین باشگاه و مدیرعامل استقلال‌خوزستان و نه مسئولین استان خوزستان هیچ کس هیچ کاری نمی‌کند.
فقط ١١ بازیکن اصلی پول گرفته اند

تیمی که با مشکلات مالی مواجه است چرا هیچ حمایتی نمی‌شود؛ تمام بازیکنان استقلال‌خوزستان در این فصل تنها ۵ تا ۱۰ درصد دریافتی داشته‌اند. تازه این مبلغ را فقط ۱۱ بازیکن اصلی دریافت کرده‌اند؛ خیلی از اعضای تیم کل پولی که دریافت کرده‌اند شاید کفاف زندگی روزمره‌شان هم نباشد چه برسد به اینکه مایحتاج فوتبالی‌شان از جمله استوک یا ... را تهیه کنند. ماساژورهای ما که کمتر از این را هم دریافت کرده‌اند و هیچ تمایلی برای ماساژ دادن بازیکنان ندارند چراکه به هیچ وجه شارژ مالی نشده‌اند. این‌ها تا زمانی که برطرف نشود مطمئن باشید هیچ کمکی به تیم نخواهد شد.
قهر نکرده ام

به ما گفتند که می‌توانید از اردو بیرون بروید، من به هیچ عنوان قهر نکرده‌ام و پیش خانواده‌ام رفتم تا از لحاظ روحی به آرامش برسم. به ما گفتند منتظر باشید تا به محض خرید بلیت برای سفر به عمان به فرودگاه برویم. البته من پیش از این گفته‌ام که تا زمانی که پولی دریافت نکنم به این سفر نخواهم رفت اما اگر با تیم به عمان سفر کنم همانطور که گفتم به خاطر آقای پورموسوی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا خجالت بکشید،همتون،ازوزیر ورزش وتاج ومدیر عامل باشگاه ومسعول بانک ملی پست فطرت.کاش بجای این استقلال خوزستان یک تیم تهرانی بود،انوقت چه میشد،رسانها ابرو برایتون نمیزاشتن،چه برسه به رسانهای خارجی...خجالت بکشید..خجالت بکشید.

    • علی شاد

      کدوم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج