۴۸۱۶۹۹
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

یک دقیقه بیشتر است یا چهار دقیقه؟

پرسپولیس که باخت در شهرآورد را باور نداشت، هنوز نتوانسته نتیجه بازی مقابل استقلال را هضم کند و این برای صدرنشین لیگ برتر که فاصله مطمئنه‌ای با تیم‌های تعقیب‌کننده خود دارد «سم» است اما سم اصلی را باید در تفکر بازیکنان این تیم و اصولاً تفکر تمام بازیکنان ایرانی و متأسفانه اغلب مربیان‌مان جست و جو کرد.

خبرورزشی: پرسپولیس که باخت در شهرآورد را باور نداشت، هنوز نتوانسته نتیجه بازی مقابل استقلال را هضم کند و این برای صدرنشین لیگ برتر که فاصله مطمئنه‌ای با تیم‌های تعقیب‌کننده خود دارد «سم» است اما سم اصلی را باید در تفکر بازیکنان این تیم و اصولاً تفکر تمام بازیکنان ایرانی و متأسفانه اغلب مربیان‌مان جست و جو کرد.

آنجا که بازیکنان پرسپولیس هم‌داستان با هواداران مجموعه سرخ، پیله کرده‌‌اند به یک دقیقه و دوازده ثانیه‌ای که علیرضا فغانی باید به عنوان وقت تلف شده در تلف شده (!) بازی لحاظ می‌کرد و نکرد. پرسپولیسی‌ها تایمر به دست، ثانیه به ثانیه جنجال‌های وقت تلف شده را مطابق برنامه عادل فردوسی‌پور لحاظ کرده و می‌گویند، اگر فغانی این زمان را محاسبه می‌کرد، قطعاً گل سوم را می‌زدند و مساوی بیرون می‌آمدند، غافل از اینکه صرف نظر از این تایم کوتاه، بیش از چهار دقیقه نیمه دوم بازی را خود بازیکنان پرسپولیس با اعتراض‌های بی‌مورد به داور، حلقه زدن دور فغانی و تلاش برای برگرداندن تصمیم داوری که به هیچ‌وجه برنمی‌گردد و برهم‌ نگشت، تلف کردند. آیا این چهار دقیقه که با عادت بد و اشتباه اعتراض به سوت داور هدر رفت، از آن یک دقیقه و دوازده ثانیه که فغانی تحت تأثیر جو نگرفت، بیشتر نبود و نمی‌توانست بیشتر به پرسپولیس کمک کند؟ البته این اعتراض‌های بی‌مورد به داور تنها مختص به پرسپولیس نیست. در همین فصل لیگ برتر بارها پیش آمده بازیکنان یک تیم با اعتراض به داور بازی، دست‌کم پنج دقیقه از زمان بازی را تلف کرده و دست آخر، سر ۳۰ثانیه وقت تلف شده با داور چانه زده‌اند! باز اگر تصمیم داور با این اعتراض‌ها برمی‌گشت، می‌شد به عنوان یک تاکیتک جانبی یا حربه بیرونی به این موضوع نگاه کرد اما اعتراض‌های بی‌مورد که در حال شدت گرفتن است، تنها به تیم‌های معترض لطمه می‌زند. نمونه‌اش همین پرسپولیس که حالا افسوس وقت تلف کرده و هدر داده را می‌خورد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کن خودتو اس تق لوله حریف پرسپولیس نبود این شانس وه همش دارن کمکشان کرد

    • خاطره

      بابا فهمیدیم استقلالی ای....نمیخوای بس کنی از پست منفی گذاشتن برا پرسپولیس اقای نویسنده؟؟؟کل لیگ ضرر پرپسولیس داره اتفاق میوفته ، نطق برترینها در نمیاد. اما تا بتونین علیه پرسپولیس پست منفی میذارین.اگ بس نمیکنی بگو بزنیم یه خبرگزاری دیگه اخبارو از اونجا دنبال کنیم.جدی میگم

    • بدون نام

      قشنگ معلومه هم نویسنده ادم بی طرفیه

    • بدون نام

      نویسنده این متن از اون ادمهای دورو وشهر به هم زن هس ,خجالت بکشید بااین همه کینه ای که در دل دارید نسبت به تیمی که صدر جدوله. استقلال.و پرسپولیس دوتیم قوی این کشوره , که رقابت, هیچ کدومشون بدون اون یکی ,جذابیتی نداره. ولی یه عده آدم عقده ای میخوان هیاهو الکی راه بندازن وبه بهانه طرفداری از یکی وکوبیدن. دیگری, خودشون رومطرح کنن!

    • بدون نام

      بنفع بگیرن،ولی نه دیگه اتقد تابلو،یعنی یک قهرمانی انقد ارزش داره???

    • آریائی

      پرسپولیسی ها باید مدیون داور باشند که همو ن گل خطاشونه پذیرفت و گرنه بازی 3 بر 1 بود

    • امیر استقلالی

      گل سومو میزدن؟

    • حلما

      میدونم نظرم ثبت نمیشه.ولی بهتره بدونین اون یک دقیقه استقلال دروازه بان نداشت.فرق داشت با بقیه دقایق.

    • بدون نام

      آخه این یک دقیقه استقلال دروازبان مطمئن نداشت وده نفره گل خوردنش حتمی بود

    • محمد د

      چقدر قشنگ لاپوشونی میکنید آفرین

    • وحید

      اقای فغانی شما باید بری لیگ سه سوت بزنی

    • بدون نام

      بازی که پرسپولیس مساوی کرد يادتون رفته آقای ترکی اون قد وقت اضافه گرفت از اضافه هم اضافه ترگرفت تابازی رونبازین جمع کنین بابا این حرفارو باخت ثبت تاریخ شد رفت تموم...

    • بدون نام

      پرسپولیس مال این حرفا نیست گل دیقه آخرش هم که مدافعتون باهل دادن پادوانی زد يادتون که نرفته ملوان هم دروازبان نداشت زارع پنالتی تونو گرفت چند تاموقعیت ديگه هم گرفت تالنگ کاملاً آتیش بگيره پس چرت نگو استقلال يه دیقه دروازبان نداشت بازی رومساوی میکردیم مساوی باتاج کبیر آرزوی غیر ممکن خیلیاست بله اینجوریاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج