۴۸۱۸۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

والیبال ساحلی ایران به مربی خارجی نیاز دارد

آنجلو اسکوئو: والیبال ساحلی ایران به مربی خارجی نیاز دارد/ حاضرم به فدراسیون ایران کمک کنممدیر رویدادهای ساحلی فدراسیون جهانی والیبال تأکید کرد والیبال ساحلی ایران برای پیشرفت نیاز به مربی خارجی دارد.

خبرگزاری تسنیم: آنجلو اسکوئو: والیبال ساحلی ایران به مربی خارجی نیاز دارد/ حاضرم به فدراسیون ایران کمک کنممدیر رویدادهای ساحلی فدراسیون جهانی والیبال تأکید کرد والیبال ساحلی ایران برای پیشرفت نیاز به مربی خارجی دارد.

آنجلو اسکوئو در خصوص رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی کیش اظهار داشت: میزبانی جزیره کیش بسیار عالی بود. در هوای خوب این جزیره مسابقات سطح بالایی را شاهد بودیم و به نظرم روند مسابقات مثبت بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته بازیکنانی که می‌خواستند به ایران بیایند شناخت زیادی از این کشور نداشتند، اما حالا با شناخت بیشتری به کشور شما آمده‌اند. به همین دلیل است که امسال شاهد حضور تیم‌های سطح بالایی هستیم و شش بازیکنی که در المپیک ریو حضور داشتند نیز به تور جهانی آمده‌اند.

مدیر رویدادهای ساحلی فدراسیون جهانی با اشاره به مشکلی که روز نخست مسابقات برای حضور بانوان وجود داشت، گفت: مشکل کوچکی پیش آمد و با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم این مشکل را حل کردیم. سال گذشته بانوان برای حضور در مسابقات باید ID کارت تهیه می‌کردند، اما امسال ورود بانوان آزاد بود و با توجه به همراهی کادر اجرایی، بخش امنیتی و پلیس، موضوع حل شد.

آنجلو یادآور شد: نکته مثبتی که در خصوص فدراسیون والیبال ایران وجود دارد این است که خواسته‌های فدراسیون جهانی را رعایت می‌کنند و این رضایت‌بخش است. ما به تساوی بین حقوق بانوان و آقایان اعتقاد داریم. در کنار آن فرهنگ و اعتقادات کشورها برای ما مهم است. در این شرایط تصمیم داریم لباس مخصوصی را برای بانوان مسلمان طراحی کنیم تا در رقابت‌ها از آن ها استفاده کنند تا با مشکلاتی از این دست روبه‌رو نشویم.

وی در پاسخ به این سؤال که راه حل رشد وتوسعه والیبال ساحلی ایران چیست،گفت: والیبال ساحلی ایران در این مسابقات عملکرد خوبی داشت و با فاصله اندکی به رقبا باخت. والیبال ساحلی ایران مستعد است و می‌تواند رشد زیادی داشته باشد.

آنجلو تأکید کرد: والیبال سالنی در ایران قدمت زیادی دارد اما سابقه ساحلی کمتر است. اگر بخواهید در این رشته رشد داشته باشید به زمانی دو سه ساله و یک مربی خارجی سطح بالای خارجی نیاز است. من هم به نوبه خود در این زمینه حاضرم به فدراسیون ایران کمک کنم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ایران باید در مسابقات بین‌المللی بیشتری حضور پیدا کنند. باید از نیروهای جوان استفاده کرد و حتی فضا را برای افرادی که دانش کمی از این رشته دارند نیز فراهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج