adexo3
۴۸۲۲۲۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نقش‌آفرینی کامبربچ در The Child In Time

ندیکت کامبربرچ (Benedict Cumberbatch) بار دیگر با دو استودیوی BBC One و Masterpiece برای ساخت فیلمی اقتباسی از یکی دیگر از کتابهای نویسنده‌ی Atonment «تاوان»، یعنی این مک ایون (Ian McEwan)، همکاری خواهد کرد.

وب سایت سینما گیمفا: بندیکت کامبربرچ (Benedict Cumberbatch) بار دیگر با دو استودیوی BBC One و Masterpiece برای ساخت فیلمی اقتباسی از یکی دیگر از کتابهای نویسنده‌ی Atonment «تاوان»، یعنی این مک ایون (Ian McEwan)، همکاری خواهد کرد. دو استودیوی مذکور قرار است فیلمی تلویزیونی از نوشته‌ی دیگر ایان، یعنی The Child In Time «کودک در زمان» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده است، بسازند.
نقش‌آفرینی کامبربچ در The Child In Time

کامبربچ در این فیلم عهده‌دار ایفای نقش استفان لوئیس (Stephen Lewis)، نویسنده‌ای موفق در زمینه‌ی کتابهای کودکان، است که ناگهان دختر خود را از دست می‌دهد و این حادثه‌ی دلخراش وی و زندگیش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پرسش‌های فراوانی را برای وی مطرح می‌کند.

این فیلم بخش تاریک یک ازدواج ویران شده را به نمایش می‌گذارد که با از دست دادن کودک خانواده نمایان می‌شود. استفان و همسرش که از یکدیگر جدا شده‌اند با فقدان کودکشان، غم و اندوه فراوانی را تحمل می‌کنند.

کامبربچ با استودیوی SunnyMarch TV خود جزوی از تیم اجرایی این اقتباس تلویزیونی خواهد بود و با Pinewood Television همکاری خواهد کرد. جولیان فارینو (Julian Farino) وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

کامبربچ در حال حاضر در فیلم The Current War «جنگ کنونی» ایفای نقش می‌کند. وی در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز برای بازی در نقش استفان استرنج/دکتر استرنج حضور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج