۴۸۲۴۶۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

شماره ۲ استقلال عصای دست منصوریان در آسیا

در روزهایی که همه تصور می کردند در جوانگرایی استقلال دیگر فرصتی به مرد باتجربه این تیم برای عرض اندام نمی رسد دوباره ورق برگشت تا خسرو به یکی از مردان ثابت تیمش تبدیل شود.

ورزش سه: خسرو حیدری سال ها راست استقلال را قبضه کرده بود و به مردی کلیدی و تعیین کننده در این پست تبدیل شد. در سال های درخشان استقلال در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ خسرو با آن سانترها و بازی های دیدنی اش یکی از عوامل اصلی قهرمانی ها و موفقیت های آبی پوشان پایتخت بود و اگر یک بازی در ترکیب قرار نمی گرفت جای خالی اش کاملا احساس می شد.

بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اما دوران افول این ستاره آغاز شد. مصدومیت های متوالی و غیبت های طولانی از یک سو پایین آمده انگیزه و روحیه جاه طلبی از سوی دیگر خسرو را تبدیل کرد به مردی کم اثر که تنها نام او در زمین بود و هیچ اثری از آن خسروی آماده و جنگنده دیده نمی شد. روندی که در این دو سه سال پابرجا باقی ماند تا مربیانی همچون امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی کاملا چوب ناآمادگی چنین بازیکن کلیدی را بخورند.

با وجود تمدید قرارداد سه ساله در ابتدای فصل و ورود علیرضا منصوریان به نیمکت رهبری استقلال تغییری در روند حرکتی خسرو دیده نشد تا جایی که بسیاری مدعی شدند با جوانگرایی صورت گرفته در تیم دیگر بعید است که مهلتی به حیدری داده شود تا به عنوان کاپیتان دوم در ترکیب اصلی به میدان برود. ادعایی که بعد از بازی های ضعیف این بازیکن در نیم فصل اول جدی تر از همیشه مطرح شد تا رفته رفته نیمکت نشینی های خسرو به امری عادی تبدیل شود.

منصوریان که همواره از خسرو به عنوان یکی از بازوهای موفقیت خود در استقلال یاد کرده بود وقتی سطح پایین آمادگی این بازیکن را دید ترجیح داد کمتر از او در ترکیب بهره ببرد بلکه با این حربه حس جاه طلبی دوباره شماره ۲ استقلال را تحریک کند. تصمیمی که پاسخی مثبت داشت چون در نیم فصل دوم به خصوص در چند بازی مرگ و زندگی استقلال خسرو حیدری دوباره این شانس را پیدا کرد به میدان برود و بار دیگر زمینه برتری تیمش را فراهم کند که اوج بازی های او در نصف جهان و مقابل ذوب آهن بود آن هم با سانتری طلایی در صحنه گل اول بازی.

خسرو که با مصدومیت وریا غفوری بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفت در مقابل السد، پرسپولیس و ذوب آهن هر هفته بهتر و آماده تر بازی کرد و در اصفهان با سانتری طلایی دوباره هوادارانش را یاد روزهایی انداخت که با هر سانتر او برای برپایی جشن و شادی گل نیم خیز می شدند. سرحال بودن این بازیکن باتجربه آن هم در آستانه ورود جوانان علی منصور به آسیا می تواند برگ برنده خوبی باشد برای سرمربی استقلال تا با کمترین نگرانی و دغدغه تیمش را به مصاف غول های آسیایی بفرستد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامی

      عشقی داش خسرو

    • حامد

      فقط خسرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج