جاباما
۴۸۲۵۰۹
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

گجت های عجیب و غریب؛ از موتور رباتیک تا شانه هوشمند

دوچرخه بدو بدو به تلویزیون یا تبلت شما متصل می شود و بازی های مسابقه ای همراه آن اجرا می شوند که کودک را به رکاب زدن برای شرکت در بازی دعوت می کند؛ ایده ای جذاب که احتمالا نسخه بزرگسال آن هم به همین اندازه به درد می خورد.

مجله همشهری دانستنیها:
ELAGo W۳

مک رومیزی

خیر! این یک ساعت بانمک تزئینی به شکل کامپیوترهای قدیمی مک نیست. این گجت در واقع شارژر مخصوصی برای «اپل واچ» ساعت مچی اپل است که این تصویر را برای شما تداعی می کند. این شارژر در حقیقت همزمان یک ساعت رومیزی کوچک هم هست. وقتی ساعت هوشمند خود را برای شارژ روی آن می گذارید، این گجت از صفحه ساعت برای نمایش زمان با تصویری مشابه کامپیوترهای قدیمی استفاده می کند. ضمنا بدنه این گجت از سیلیکون ساخته شده است تا به ساعت شما خط نیندازد. از همه مهم تر، این گجت بانمک تنها 15 دلار قیمت دارد.
گجت های عجیب و غریب؛ از موتور رباتیک تا شانه هوشمند

FISHER-PRICE SMART CYCLE

دوچرخه بدو بدو

این روزها انواع و اقسام گجت ها موجب شده تا بچه ها کمتر از قبل تحرک داشته باشند و این مشکل برای بچه های خردسال خیلی جدی تر است. این دوچرخه در حقیقت تلاشی است برای واداشتن کودکان به تحرک بیشتر. دوچرخه به تلویزیون یا تبلت شما متصل می شود و بازی های مسابقه ای همراه آن اجرا می شوند که کودک را به رکاب زدن برای شرکت در بازی دعوت می کند؛ ایده ای جذاب که احتمالا نسخه بزرگسال آن هم به همین اندازه به درد می خورد.
گجت های عجیب و غریب؛ از موتور رباتیک تا شانه هوشمند

KINGSTON 2TBGT

فیل در فنجان

این گجت مخصوص آنهایی است که همیشه یک هارد چند ترابایتی را با خود همه جا یدک می کشند. این فلش درایو کوچک دو ترابایت حافظه دارد. یعنی احتمالا ظرفیت آن از حافظه کنونی لپ تاپ یا کامپیوتر شما هم بیشتر یا دست کم برابر آن است. از همه مهم تر این فلش ساخته شده است تا از هر شرایطی جان به در ببرد. با همه اینها انتظار نداشته باشید که این فلش برای تان ارزان تمام شود. پیش بینی می شود این فلش به قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه شود.
گجت های عجیب و غریب؛ از موتور رباتیک تا شانه هوشمند

HONDA RIDING ASSIST MOTOCYCLE

موتور خودران

این روزها خودروهای خودران ترند روز دنیا هستند اما موتورسیکلت ها چطور؟! این موتورسیکلت که «هوندا» در «CES» رونمایی کرد، در حقیقت موتورسیکلت رباتیک هوشمندی با توانایی تنظیم تعادل خود به صورت خودکار است. این موتورسیکلت حتی می تواند بدون حضور راننده حرکت کند و از این نظر به خودروهای خودران شباهت دارد. این موتور توانایی شناسایی موانع سر راه خود را دارد و می تواند در صورت نیاز واکنش نشان دهد. این طرح مفهومی، تازه در ابتدای راه است.
گجت های عجیب و غریب؛ از موتور رباتیک تا شانه هوشمند

R-3 SMARTGLASSES

رقیب ارزان هولولنز

این عینک نه چندان جذاب، پیشرفته ترین عینک های واقعیت ترکیبی (مجازی/ افزوده) این روزها نیست اما اگر ارزانی برای تان اهمیت دارد، جزء بهترین هاست. این عینک که از جدیدترین نسخه پردازنده اسنپ دراگون نیرو می گیرد، از شش درجه آزادی برای چرخش سر برخوردار است، GPS دارد و جلوی آن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هست که توانایی ضبط تصاویر ۴K را به شما می دهد. از همه مهم تر فقط یک سوم قیمت هولولنز مایکروسافت برای تان تمام می شود.
گجت های عجیب و غریب؛ از موتور رباتیک تا شانه هوشمند

WITHINGS HAIR COACH

دکتر موی جیبی
گجت های عجیب و غریب؛ از موتور رباتیک تا شانه هوشمند

وقتی همه وسیله های دنیا در حال هوشمند شدن هستند، چرا برس ها و شانه ها هوشمند نباشند؟ این گجت در واقع نوعی برس هوشمند است که می تواند کیفیت و سلامت موهای شما را بررسی کند و به شما بگوید که چطور بیشتر مراقب آنها باشید. این برس مراقب شکستگی و خشکی موهای شماست و به ویبره هوشمندی مجهز است که با آن شما را در شیوه برس زدن موهای خود راهنمایی می کند. تمام اطلاعات جمع آوری شده توسط آن هم روی تلفن همراه تان قابل مشاهده است.

SCOMPANION PROJECDTOR

پروژکتور سخنگو

تا حالا شده که بخواهید با یک پروژکتور صحبت کنید؟ احتمالا نه؛ ولی «پاناسونیک» فکر می کند که باید بتوانید، برای همین هم این ربات غریب را ساخته است. این ربات نوظهور که بیشتر به ربات های تخم مرغی «جنگ ستارگان: تهدید شبح» شبیه است، در حقیقت پروژکتوری هوشمند است که فرامین صوتی شما را گوش می دهد و حتی با صدایی کودکانه پاسخ می گوید. این ربات چرخ دارد و می تواند روی آن حرکت کند و جابجا شود.

گجت های عجیب و غریب؛ از موتور رباتیک تا شانه هوشمند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج