۴۸۳
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

دوست من، جاروي من!

يچ چيز بدتر از اين نيست كه وقتي حسابي همه خانه را تميز كرده‌ايد و شب هنگام خسته از كارها روي مبل لم داده‌ايد، ببينيد يك گوشه اتاق آشغال ريخته است يا كوچولوي شما در خانه راه افتاده بيسكويت مي‌خورد، احتمالا آوردن دوباره جارو‌برقي با اين همه خستگي بسيار مشكل است اما اگر يك جارو شارژي خوب داشته باشيد مي‌توانيد ...

اين روزها همه در حال خانه تكاني هستند و به قول معروف مشغول شست‌وشو و رفت وروب اما هيچ چيز بدتر از اين نيست كه وقتي حسابي همه خانه را تميز كرده‌ايد و شب هنگام خسته از كارها روي مبل لم داده‌ايد، ببينيد يك گوشه اتاق آشغال ريخته است يا كوچولوي شما در خانه راه افتاده بيسكويت مي‌خورد، احتمالا آوردن دوباره جارو‌برقي با اين همه خستگي بسيار مشكل است اما اگر يك جارو شارژي خوب داشته باشيد مي‌توانيد به راحتي آشغال‌ها را جمع كنيد بدون اين‌كه وقت چنداني از شما گرفته شود يا حتي خسته شويد.


Philips/FC۶۱۲۶

جارو با چرخش برس

دوست من، جاروي من!

جارو سوئيپر يا همان جاروي روبنده كه عمل تميز كردن را به‌وسيله چرخش برس انجام مي‌دهد يعني به‌جاي استفاده از مكش، به‌وسيله عمل برس زدن روي زمين مثل جارو دستي ولي با نيروي بسيار كمتر، سريع‌تر و دقيق‌تر انواع كف مثل فرش، موكت و پاركت را به‌خوبي تميز مي‌كند. دستگاه داراي مخزني روي سري جارو است كه گرد و خاك جمع‌آوري شده را تا زمان تخليه در خود نگه مي‌دارد.

قيمت: حدود ۱۰۰ هزارتومان


Neptone/۲۰۴es

حركت در ۴ جهت

دوست من، جاروي من!

شكل خاص اين دستگاه به آن اجازه مي‌دهد در ۴ جهت حركت كند و در نتيجه شما مي‌توانيد به راحتي تمام گوشه‌ها و اطراف منزل‌تان را به‌خوبي تميز كنيد به‌خصوص اگر هميشه با جارو كردن گوشه ديوارها و مبل‌ها مشكل داريد، وزن اين جارو كمتر از يك‌كيلوگرم است و در نتيجه استفاده از آن راحت‌تر مي‌شود.

قيمت: حدود ۵۰ هزارتومان


Philips/FC۶۱۴۰

اگر باتري جارو براي‌تان مهم است

دوست من، جاروي من!

باتري‌هاي اين دستگاه كمترين اثرپذيري را نسبت به زمان دارند و داراي توان و دوام بيشتري هستند. اين سيستم با حفظ گرد و خاك در مخزن و ايجاد مكش قوي بهتر خانه شما را تميز مي‌كند همچنين اين جارو داراي ۲ فيلتر است، فيلتر اول اكثر گردوخاك را جذب كرده و فيلتر دوم ذرات ريزتر را جدا مي‌كند. ضمنا تميز كردن خود مخزن نيز تنها با يك كليك و جدا كردن نازل دستگاه امكان‌پذير است.

قيمت: حدود ۷۰ هزار تومان


Magic/AV-۹۰۱LB

براي جارو زير تخت

دوست من، جاروي من!

اين جارو مشكي داراي باتري ۹ ولتي است و به‌دليل نوع طراحي خاصي كه دارد داراي قابليت جارو دستي و همچنين ايستاده است. دسته جارو در حالت ايستاده از بخش سري خم شده و امكان جارو آسان را فراهم مي‌آورد. ضمنا جلو دستگاه يك عدد لامپ تعبيه شده كه درصورت روشن كردن امكان جارو در قسمت‌هاي تاريك مانند زير‌ميز و تخت با ديد بيشتر و بهتر ممكن خواهد شد.

قيمت: حدود ۸۰ هزارتومان


Moulinex/ABFA

جارو آب و خاك

دوست من، جاروي من!

بعضي‌ها جارو‌هاي كوچك را نسبت به جاروهاي دسته‌دار بيشتر ترجيح مي‌دهند چون جاي كمتري مي‌گيرند و قابليت نصب روي ديوار را دارند، اين جارو بيشتر مناسب خانه‌هاي بچه‌دار است چون مي‌تواند به راحتي هم آب را جمع كند و هم خاك را. همچنين داراي يك دهانه مخصوص براي جمع كردن مايعات و گوشه‌هاست.

قيمت: حدود ۷۰ هزارتومان


Hugel/HG۰۸۳۲CCR

داراي فيلترهاي قابل شست‌وشو

دوست من، جاروي من!

معمولا بعد از چندين بار استفاده از جارو، فيلتر آنها به‌شدت كثيف مي‌شود و در نتيجه اگر امكان شست‌وشوي فيلترها وجود داشته باشد براي جارو مزيتي محسوب مي‌شود، اين جارو داراي سيستم چند فيلتره است و فيلترهاي آن قابليت شست‌وشو دارند و همچنين داراي مكش بسيار قوي با سيستم چرخش باد (CYCLONIC) است.

قيمت: حدود۹۰ هزارتومان


Siemens/Vk ۲۰C۰۲

براي تميزي اتومبيل

دوست من، جاروي من!

اگر هميشه براي تميز كردن صفحه كيبورد كامپيوتر يا داخل ماشين يا. . . دچار مشكل هستيد اين جارو انتخاب خوبي است چون با وسايل جانبي چون لوله پرتاب باد و برس بلند اين امكان فراهم مي‌شود. فيلتر دائمي از ديگر مزيت‌هاي اين جاروست و شما مي‌توانيد سطوح سخت را به راحتي جارو كنيد.

قيمت: حدود ۸۰ هزار تومان



Vidas/VI-2012

جارو با وسايل جانبي فراوان

دوست من، جاروي من!

اين جاروي بدن كيسه خاكروبه با پارو لوله‌هاي اتصالي است كه به شما امكان مي‌دهد به راحتي در حالت ايستاده از دستگاه استفاده كنيد، همچنين از جمله لوازم جانبي همراه دستگاه مي‌توان به گوشه‌گير، برس پرده و مبل اشاره كرد كه در نتيجه كاربردهاي دستگاه را بيشتر مي‌كند.

قيمت: حدود ۹۰ هزار تومان


Electrolux/Ergorapido

براي جمع كردن پرزها

دوست من، جاروي من!

بعضي از خانم‌ها روي جارو كردن حساسيت زيادي دارند بنابراين هرچقدر مكش جارو بيشتر باشد از نتيجه كار راضي‌تر خواهند بود، اين جارو داراي سري Power brush است كه اين سري مخصوص جمع كردن موها و پرزهاست، همچنين مي‌توانيد از اين جارو هم به‌صورت ايستاده و هم نشسته استفاده كنيد.

قيمت: حدود ۱۸۰هزارتومان


Tefal/Silence

جارو ۲ سرعته

دوست من، جاروي من!

با اين جارو شارژي مي‌توانيد بعد از هر بار شارژ كردن به‌مدت ۱۰ دقيقه با ۲ سرعت كند و تند به‌طور مداوم استفاده كنيد. اين جارو در ۲ رنگ سفيد و خاكستري براي هماهنگ‌شدن با وسايل سفيد و نقره‌اي آشپزخانه شما طراحي شده است. به وسيله سرهاي مختلف آن مي‌توانيد قسمت‌هاي مختلف را تميز كنيد.

قيمت: حدود ۹۰ هزارتومان


نكاتي كه پيش از خريد جارو بايد بدانيد

براي اين‌كه بتوانيد يك خريد خوب انجام داده و رضايت كامل داشته باشيد، بايد قبل از هر چيز نيازهاي خودتان را به‌خوبي شناسايي كرده و شرايط خانه‌تان را بسنجيد تا بتوانيد يك جاروشارژي مناسب انتخاب كنيد. نكات زير از مواردي هستند كه هنگام خريد بايد به آن‌ها توجه كنيد.
  • قدرت
در اين مورد، از مدل، شكل ظاهري و قابليت‌هاي مختلف جاروبرقي كه صرف‌نظر كنيم، مهم‌ترين عامل در خريد جاروبرقي، ميزان قدرت آن است كه در بازار اصطلاحا فروشندگان به آن «وات» مي‌گويند و بايد بدانيد قبل از هر امكان جانبي، اين ميزان مكندگي جاروبرقي است كه اهميت بيشتري دارد.
  • شكل جارو
اگر جزو افرادي هستيد كه بعد از هر بار جاروكشيدن با جاروبرقي كمرتان درد مي‌گيرد و احساس گرفتگي در عضلات شانه و گردن خود داريد، شك نكنيد كه بايد از انواع ايستاده جارو شارژي خريداري كنيد.
  • سروصدا
حتما شما هم تا به حال با اين صحنه مواجه شده‌ايد كه فرزند كوچك‌تان به محض روشن‌شدن جاروبرقي ترسيده و شروع به گريه كرده است. پس اگر جزو افرادي هستيد كه در خانه فرزند كوچك داريد يا اعصاب‌تان تاب تحمل سروصدا را ندارد، براي خريد جاروبرقي به ميزان صداي آن هم توجه كنيد. هرچند صداي جاروها با ميزان كشش و كارايي جاروها در ارتباط است اما رقابت در بازار توليدكنندگان جارو باعث شده، توليدكنندگان به سمت ساخت و توليد جاروهايي با قدرت مكندگي بالا و البته صداي موتور كمتري گرايش پيدا كنند.
  • اشكال هندسي مفيد
انواع جديد جارو‌ها و همين‌طور جاروهاي شارژي معمولا داراي اشكال هندسي تازه‌اي هستند تا كاركردن با آن‌ها راحت‌تر باشد؛ مثل دسته‌هاي تاشو و سري‌هاي مستطيل يا مثلث كه به‌دليل داشتن زاويه، براي تميزكردن گوشه‌ها و جاهايي كه نظافت آن‌ها به‌راحتي و با استفاده از جاروبرقي‌هاي معمولي امكان‌پذير نيست، مناسب هستند. سر چند ضلعي اين جاروها در هر زاويه مجهز به يك برس كوچك است كه كار تميزكردن را راحت‌تر مي‌كند.

منبع : مجله سیب سبز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج