۴۸۳۰۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

برایان کرانستون با سریال جدید می آید

برایان کرانستون بازیگر مشهور سینما، تلویزیون و تئاتر قصد دارد تا در یک سریال دیگر با آمازون همراه شود.

روزنامه بانی فیلم: برایان کرانستون بازیگر مشهور سینما، تلویزیون و تئاتر قصد دارد تا در یک سریال دیگر با آمازون همراه شود.
برایان کرانستون با سریال جدید می آید

به نقل از هالیوود ریپورتر، سریالی با عنوان «رویاهای الکتریک» بر مبنای داستان‌های فیلیپ کی.دیک نویسنده فقید علمی تخیلی استوار است.

قرار است این سریال در هر اپیزود یک داستان مجزا باشد و آمازون حقوق پخش گلچینین از داستان‌های دیک را از سونی پیکچرز به دست آورده تا آن را به تهیه کنندگی برایان کرانستون و رونالد مور پخش کند.

این مجموعه ماه مه گذشته توسط سونی تی‌وی در کانال ۴ بریتانیا پخش شد. این درام ۱۰ اپیزودی قرار است اقتباسی از داستان‌های این نویسنده علمی تخیلی ارایه کند. او نویسنده داستانی است که الهام بخش ساخت «بلید رانر» در سال ۱۹۸۲ شد.

هر اپیزود دوباره نوشته می‌شود و گروهی از نویسندگان کار نوشتن آن را انجام می‌دهند. تاکنون از دی ریس، تونی گریسونی، جک تورن و متیو گراهام برای نوشتن اپیزودها نام برده شده است.

انتظار می‌رود ستاره «برکینگ بد» حداقل در یکی از این اپیزودها جلوی دوربین برود. او در عین حال کار تهیه این مجموعه را در کنار مور برعهده خواهد داشت.

هنوز درباره زمان پخش این مجموعه سخنی گفته نشده ولی با اعلام ساخته شدن «رویاهای الکتریک» شمار مجموعه‌های باارزش استودیوهای آمریکا و پروژه‌های در دست اجرای کرانستون بالاتر می‌رود.

کرانستون که برای ایفای نقش خلافکاری به نام والتر وایت در «برکینگ بد» شهرت جهانی یافت، بسیار پرکار است و چندی پیش اعلام شد به زودی اولین حضور تئاتری خود را در بریتانیا تجربه می‌کند و در اقتباسی نمایشی از فیلم «شبکه» محصول دهه ۱۹۷۰ که برنده جایزه اسکار نیز شد، روی صحنه می‌رود.

بازیگر ۶۰ ساله آمریکایی که سال پیش برای «ترومبو» نامزد اسکار بود، علاوه بر همه موفقیت‌های سینمایی وتلویزیونی یک جایزه تونی در سال ۲۰۱۴ دریافت کرده است.

این بازیگر مشهور به زودی و در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ با فیلم «پاور رنجرها» در سینماها دیده خواهد شد. کرانستون علاوه بر بازی در این فیلم به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج