۴۸۳۰۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ رونوشتی برای یک بیانیه!

با عرض سلام خدمت ملت شریف ایران، همین ابتدای کار بگویم که بنده عضو هیچ جناح، حزب و گروهی نیستم.البته دبیرستانی که بودم و فوتبال بازی‌ می‌کردم بیشتر توی جناح راست بازی می‌کردم، اما یک روز بالاخره....

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت

با عرض سلام خدمت ملت شریف ایران، همین ابتدای کار بگویم که بنده عضو هیچ جناح، حزب و گروهی نیستم.البته دبیرستانی که بودم و فوتبال بازی‌ می‌کردم بیشتر توی جناح راست بازی می‌کردم، اما یک روز بالاخره مثل اریک کانتونا در اوج از فوتبال خداحافظی کردم.در مورد حزب که معنی درستش را نمی‌دانم. اگر چیز زشتی است همین جا بگویم که بنده عضو هیچ حزبی نیستم. حالا نهایتا اگر اصرار کنید عضو حزب باد هستم. اما گروه را دیگر نمی‌دانم چرا باید عضو شوم؟ باور کنید در هر گروه تلگرامی که عضو می‌شوم، ناگهان همه «لِفت» می‌دهند و من می‌مانم و تنهایی‌هایم.
خلاصه کمی با خودم در گروه خلوت کرده، ریلکسیشن می‌کنم و در نهایت چراغ‌ها را خاموش کرده، کلید را زیر گلدان می‌گذارم و می‌روم.بنده خادم ملت ایران هستم؛ در واقع ما دو نوع خادم داریم؛ یکی رسول خادم است که در جوانی زیر یک خم می‌گرفت و بارانداز می‌زد. یک مدل هم بنده هستم که زیر یک خم اقتصاد را گرفتم و چنان باراندازی به آن زدم که دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از روی خاک بلند کند، که این امر دیگر برای شما اثبات شده است. اگر مطمئن نیستید و به توانایی‌های بنده شک دارید، از سفره‌تان سوال کنید، شما را روشن خواهد کرد.
این را هم حتما باید بگویم که بنده از هیچ فرد، جناح، حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد.البته این موضوع دوطرفه است. چون هیچ فرد، جناح، حزب و گروهی هم نمی‌خواهد که من ازش حمایت کنم، در نتیجه نخود نخود، هر که رود خانه خود... در نتیجه این موضع قطعی و غیرقابل تغییر اینجانب است و جای نگرانی برای هیچ فرد یا گروهی وجود نخواهد داشت.حالا اگر شما اصرار کنید که بنده از یک گروه حمایت کنم، چون هیچ گروهی زیر بار این مساله نمی‌رود، مجبور هستم خودم یک گروه درست کنم و شما را عضو آن کنم، اما از حمایت، خبری نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج