۴۸۳۶۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خوش‌خبر: در تیم ملی باندبازی وجود ندارد

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ولاسکو می‌گفت تو باید نقش «پدر خوب» را در تیم ملی داشته باشی.

خبرگزاری میزان: امیر خوش‌خبر درباره انتخاب سیچلو به عنوان سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان اظهار داشت: کولاکوویچ هیچ وقت نگفت که من سیچلو را نمی‌خواهم وقتی ما به او گفتیم که سیچلو با فدراسیون قرارداد دارد و می‌توان برای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان از این مربی آرژانتینی هم استفاده شود. کولاکوویچ گفت که برای من فرقی ندارد فدراسیون والیبال کدام مربی را برای حضور در کادر فنی تیم ملی انتخاب خواهد کرد چون این فدراسیون می‌تواند یک مربی را به عنوان سهمیه خودش در اختیار دارد.

وی ادامه داد: حتی کولاکوویچ گفت که خوشحال خواهد شد سیچلو به کادر فنی تیم ملی اضافه شود اما فدراسیون والیبال این اختیار را دارد که مربی ایرانی به کادر فنی اضافه کند. وقتی هم فدراسیون والیبال دید که کولاکوویچ اصراری به حضور سیچلو در کادر فنی ندارد برای توجه بیشتر به بازیکن‌سازی ترجیح داد از این مربی در تیم زیر ۲۳ سال استفاده کند.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص حضور پیمان اکبری در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: حضور پیمان اکبری در کادر فنی تیم ملی قطعی نشده است. ما از تعدادی از مربیان را که پیمان اکبری هم یکی از آنها است دعوت خواهیم کرد تا در کنار کولاکوویچ کار کنند و سرمربی تیم ملی می‌تواند از بین این مربیان یک مربی را انتخاب کند. ضمن این که سعی می‌کنیم درِ تیم ملی را به روی مربیان ایرانی باز کنیم تا آموزش خوبی برای آنها باشد و با سطح اول مربیگری آشنا شوند. در بین مربیان ایرانی که کاندیدای حضور در کادر فنی تیم ملی هستند فکر می‌کنم پیمان اکبری که مربی باهوشی است می‌تواند نظر کولاکوویچ را جلب کند.

خوش‌خبر در پاسخ به این سوال که آیا کولاکوویچ می‌تواند در تیم ملی موفق باشد یا خیر گفت: به نظر من پس از تشکیل اولین اردوی تیم ملی، عیار کولاکوویچ مشخص خواهد شد. این مربی کارهای بزرگی در تیم ملی صربستان انجام داد و شجاعت جوانگرایی در تیم ملی را دارد.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره این که گفته می‌شود وی از بازیکن‌سالاری در تیم ملی حمایت کرده است اظهار داشت: من حدود ۱۲ سال است که سرپرست تیم ملی والیبال هستم. از سال ۲۰۱۰ که ولاسکو به ایران آمد من به معنای واقعی سرپرست تیم ملی شدم و فهمیدم سرپرستی تیم ملی یعنی چه. پیش از آن تدارکاتچی تیم ملی بودم اما در کنار ولاسکو آموزش سرپرستی دیدم و تازه فهمیدم سرپرست تیم ملی باید چه کارهایی انجام دهد. یکی از مهمترین مواردی که ولاسکو به من تاکید داشت این بود که یک سرپرست خوب باید مثل یک کاتالیزور عمل کند. ولاسکو اعتقاد داشت در جاهایی که او بازیکنان را مورد شماتت قرار می‌دهد من باید پادرمیانی کنم تا مسئله حل و فصل شود، نه این که من هم از بازیکن انتقاد کنم.

وی ادامه داد: بازیکن باید در تیم ملی یک تکیه‌گاه داشته باشد و من سعی کردم این وظیفه را انجام دهم. ولاسکو می‌گفت تو باید نقش «پدر خوب» را در تیم ملی داشته باشی. درباره بازیکن‌سالاری یک نکته باید بگویم که در سطح اول والیبال دنیا که بازیکنان تیم ملی باید رودرروی برترین بازیکنان دنیا قرار بگیرند بازیکن‌سالاری معنایی ندارد.

خوش‌خبر در پاسخ به این سوال که آیا در تیم ملی باند‌بازی وجود دارد یا خیر خاطرنشان کرد: خدا شاهد است در تیم ملی باند‌بازی وجود ندارد. این که گفته می‌شد فهرست بازیکنان تیم ملی برای المپیک ریو تغییر کرده اصلا واقعیت ندارد و این مسئله را می‌توانید از بازیکنان خط خورده بپرسید.

وی در پایان درباره این که تا چه زمانی سرپرست تیم ملی خواهد ماند گفت: زمانی که گودرزی وزیر ورزش بود فشار زیادی روی من بود تا از مسئولیتم کنار گذاشته شوم اما هیچ وقت چسبیده به سمت و مسئولیت نیستم و هر زمان که مسئولان بخواهند کنار می‌روم و اگر هم مسئولیتی نداشته باشم هر کامکی که لازم باشد انجام می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج