۴۸۳۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طاهری: خرد جمعی در سپاهان تصمیم‌گیری می‌کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در خصوص هر گونه تغییرات در سپاهان هیأت مدیره تصمیم‌گیری می‌کند و در این زمینه خرد جمعی را حاکم می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: محسن طاهری در مورد شائبه تغییرات در باشگاه سپاهان گفت: در خصوص هر گونه تغییرات در سپاهان هیأت مدیره تصمیم‌گیری می‌کند و مطمئناً در این زمینه خرد جمعی را حاکم می‌کنیم. بر همین اساس قرار است هفته آینده طی روزهای اول هفته جلسه‌ای را برگزار کرده و در مورد همه زمینه‌ها به صحبت بپردازیم و شاید این موضوع هم مورد بحث باشد.

وی در مورد اینکه آیا بعد از شکست از پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی سپاهان جریمه نخواهند شد، گفت: هیچ کسی را جریمه نکرده‌ایم. هر چند که ما آئین‌نامه پاداش و جرائم را در باشگاه از مدت‌ها پیش مصوب کردیم و طبق همین آئین‌نامه موارد مختلف را اعمال می‌کنیم.

طاهری یادآور شد: پس از ۳ روز تعطیلی تمرین سپاهان از امروز آغاز شد و ویسی در تمرین امروز حضور داشت و بازیکنان را زیر نظر گرفت. البته من خیلی در تمرینات حاضر نمی‌شوم و از جزئیات تمرین که چه بازیکنانی بودند یا نبودند خبر ندارم.

مدیرعامل سپاهان با آرزوی موفقیت برای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای هر ۴ تیم کشورمان در این رقابت‌ها به خصوص ذوب‌آهن اصفهان که از همشهریان ما محسوب می‌شوند از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم‌های ایرانی موفق باشند تا به امتیازات رنکینگ فنی ایران در آسیا اضافه شده و بتوانیم سهمیه‌های خود راحفظ کنیم.

طاهری در پایان درباره اینکه شنیده می‌شود قرار است ویسی در روز دربی اصفهان از سپاهان خداحافظی کند، گفت: اصلا چنین صحبتی نداشتیم و نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید. به هیچ وجه چنین بحثی نبوده و نه خود ویسی آن را مطرح کرده و نه ما تصمیم گرفتیم. در این مورد هیچ تصمیمی گرفته نشده که به طور مثال اگر سپاهان ببازد ویسی برود یا سپاهان برود، ویسی بماند هنوز در مورد این موارد صحبت یا تصمیم‌گیری نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      باسلام خدمت همه عاشقان و دلسوزان واقعیه تیم بزرگ سپاهان.جناب طاهری من به شخصه از عملکرد اقای وییسی راضی نیستم چون اصلا کلاس این اقا به تیم سپاهان نمیخوره شما سال گذشته که استقلال خوزستان قهرمان شد با سر مربیگریه اقای وییسی رو یه اتفاق بدونید چون هیچ تیمی جلوی استقلال خوزستان و امثال این تیم که سطحشون پایینه انگیزه ندارن و پرمسلمه که هم دروازبان خوبی داشت و هم دفاع خوب که توضدحمله یه گل میزدن و دفاع میکردن. این که نشد بازیه فوتبآل.سپاهان تیم بزرگیه و احتیاج به مربیه بزرگ داره اونم از جنس خارجی نه مربیه داخلی.این اقا تمام نفرات مهم و بزرگدتیم رو گذاشت کنار حالا هم باید جوابگوی دل این هوادار دلشکسته باشه.لطفا اقای طاهری شما به داد سپاهان برسید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج