اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۴۷۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

علوی: تکفیری ها هرگز با اهل سنت مرتبط نیستند

وزیر اطلاعات در جمع ائمه جمعه سه استان کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان داعش را مولود توطئه امریکایی و اسرائیل خواند و افزود: مسئله تکفیری ها با اهل سنت کاملا جداگانه است.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی ظهر امروز سه شنبه در جمع ائمه جمعه سه استان کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان افزود: هیچ وقت جمهوری اسلامی مسئله تکفیری ها را با اهل سنت مرتبط نمی کند.

وی با اشاره به مخالفت های اهل سنت با جریان های انحرافی تصریح کرد: اولین کسانی که در برابر وهابیت قرار گرفتند و مخالفت کردند اهل سنت بودند.

وی ادامه داد: حرف علمای اهل سنت و ائمه جمعه در میان مردم خریدار دارد و نمود عینی این مهم دعوت عمومی ائمه جمعه برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود و خوشبختانه این دعوت با استقبال گسترده مردم همراه شد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: دشمن با عملیات روانی به دنبال تضعیف روحیه انقلابی شما است و شما نگران این موضوع نباشید و همچنان ضمن حضور در صحنه از نظام و انقلاب دفاع کنید.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه گفت: همه ید واحده، یک امت هستیم و زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می کنیم و به همین دلیل باید فاصله دلها کم شود.

وی اظهار داشت: وزارت اطلاعات توطئه های زیادی علیه کشور را خنثی کرده است و هر ساله ضریب امنیتی کشور افزایش یافته است،

دکتر علوی با اشاره به توطئه های بی پایان دشمن یادآور شد: امروز تمام دنیا بسیج شده است تا در جمهوری اسلامی اتفاق امنیتی بیافتد، که اگر ما باهم باشیم دشمن ناامید و مایوس می شود.

در جریان برگزاری این نشست جمعی از ائمه جمعه و جماعت استانهای کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداخته و از خدمات سربازان گمنام امام زمان در راستای امنیت و آرامش بیشتر در جامعه تقدیر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج