۴۸۴۸۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس صعود می کند؟

پرسپولیس در دیدار نخست خود برابر الهلال میزبان بود هر چند این دیدار در عمان برگزار شد. سرخ پوشان برای صعود به دور بعد باید در دیدار برابر الوحده نتیجه خوبی به دست آورند.

شفقنا ورزشی: پرسپولیس کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا با تساوی برابر الهلال عربستان آغاز کرد.

صدرنشین لیگ ایران که در عمان به مصاف صدرنشین لیگ عربستان رفت با گل محسن مسلمان از حریف سرشناس خود پیش افتاد اما در نهایت روی اشتباه خط دفاعی و دروازبان گل تساوی را دریافت کرد تا این بازی حساس برنده نداشت باشد.

پرسپولیس برای صعود به دور بعد کار بسیار سختی پیش رو دارد. این تیم در دیدار بعدی خود باید در امارات به مصاف الوحده برود که یک مربی بزرگ به نام خاویر آگیره را روی نیمکت خود می بیند. پرسپولیس اگر می خواهد به دور بعد راه پیدا کند باید در امارات به پیروزی برسد و با توجه به اینکه الوحده هم در این دیدار به دنبال پیروزی است سرخ پوشان کار بسیار سختی پیش رو دارند.

صعود کردن از این گروه بسیار سخت است. الهلال عربستان صدرنشین لیگ عربستان است و از طرف دیگر هم الریان با مایکل لادروپ تیم بسیار آماده ای نشان داده است. این تیم توانست با شکست دادن الوحده در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گیرد.

پرسپولیس کار سختی برای صعود به دور بعد دارد. این تیم نمی تواند در ورزشگاه خانگی خود از الهلال پذیرایی کند و چه بسا این در پایان کار دست سرخ پوشان بدهد. صعود کردن و یا نکردن تیم برانکو تا حدود زیادی بستگی به دیدار دوم این تیم برابر الوحده امارات دارد و اگر نماینده امارات در دیدار دوم خود هم تن به شکست دهد شاید دیگر شانسی برای صعود نداشته باشد. پرسپولیس هم با شکست در این دیدار امید کمی برای صعود خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج