۴۸۵۰۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رالف فاینز «کلاغ سفید» را کارگردانی می‌کند

رالف فاینز درام زندگینامه‌ای «کلاغ سفید» (The White Crow) را بر اساس زندگی رودلف نریف رقصنده سرشناس روس که سال‌ها به دلایل سیاسی تحت تعقیب کا گ ب بود، مقابل دوربین می‌برد.

وب سایت آی ‌سینما: رالف فاینز درام زندگینامه‌ای «کلاغ سفید» (The White Crow) را بر اساس زندگی رودلف نریف رقصنده سرشناس روس که سال‌ها به دلایل سیاسی تحت تعقیب کا گ ب بود، مقابل دوربین می‌برد. این پروژه سومین فیلم بلند کارنامه کارگردانی فاینز است که بیش از همه به خاطر بازی در فیلم‌های ماندگاری همچون «فهرست شیندلر» (۱۹۹۳) و «بیمار انگلیسی» (۱۹۹۶) به شهرت رسیده است. دیوید هیر نویسنده انگلیسی نامزد اسکار، نگارش سناریوی این پروژه زندگینامه‌ای را با اقتباس از کتاب «رودلف نریف: زندگی» نوشته جولی کاوانا به عهده دارد.
رالف فاینز «کلاغ سفید» را کارگردانی می‌کند

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، بعد از کارگردانی فیلم‌های «کوریولانوس» (۲۰۱۱) و «زن نامرئی» (۲۰۱۳)، فاینز ۵۴ ساله قصد دارد به زودی سومین فیلم بلند خود را با بازی اولگ ایونکو رقصنده روس و ادل گزارکوپولوس بازیگر فرانسوی مقابل دوربین ببرد.

هیر نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف انگلیسی که درگذشته برای فیلمنامه «ساعت‌ها» و «کتابخوان» نامزدی جایزه اسکار کسب کرده بود، این روزها مشغول نگارش سناریوی «کلاغ سفید» است. این پروژه با سرمایه‌گذاری کمپانی «بی بی سی فیلمز» تهیه و تولید می‌شود.

فاینز درباره جدیدترین پروژه سینمایی خود گفته: «داستان فیلم درباره جانی تسلیم‌ناپذیر، دوستی، میهن و ایدئولوژی‌هایی است که دست و پا را می‌بندد. همچنین، داستان میراثی است که نریف برای باله روسی به جا گذاشت.» نریف تمام سال‌های اوج فعالیت حرفه‌ای خود را در غرب اروپا گذراند و کا گ ب با وجود تلاش‌های متعدد، در بازگرداندن او به شوروی شکست خورد. رقصنده مشهور باله برای پرش‌های بلند و چرخش‌های سریع خود شناخته می‌شد و توانست جایگاه رقصندگان مرد را احیا کند. او ژانویه سال ۱۹۹۳ بر اثر ابتلا به ایدز در فرانسه از دنیا رفت.

ایونکو رقصنده روس در نقش نریف ظاهر خواهد شد و در مقابل او، اگزارکوپولوس نقش «کلارا سن» را ایفا خواهد کرد؛ زنی فرانسوی که نریف را در فرار از شوروی یاری کرد. سرگئی پولونین رقصنده و چولپان خاماتووا بازیگر روس به گروه بازیگران فیلم اضافه خواهند شد. طبق برنامه‌ریزی‌ها این پروژه از تابستان آینده در شهرهای سن پترزبورگ و پاریس مقابل دوربین می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج