۴۸۵۱۶۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

احتمال کاهش محرومیت رحمتی

همان طور که دیروز اسماعیل حسن زاده گفته بود درخواست تجدید نظرخواهی مهدی رحمتی مورد بررسی قرار گرفته و رای آن صادر شده است.

ورزش سه: همان طور که دیروز اسماعیل حسن زاده گفته بود درخواست تجدید نظرخواهی مهدی رحمتی مورد بررسی قرار گرفته و رای آن صادر شده است. این رای بعد از امضای دبیر کل ابلاغ خواهد شد.

مهدی رحمتی به خاطر اتفاقات دربی دو جلسه محروم شد که با توجه به دریافت کارت قرمز و هم چنین یک جلسه محرومیت تعلیقی مجموعا چهار جلسه محروم شده است که محرومیت ناشی از کارت قرمز در بازی با ذوب آهن سپری شد و حال او باید سه جلسه محرومیت دیگر را سپری کند.

از آنجایی که سید جلال بخشیده نشده و یک جلسه محرومیت خود را در بازی با سپاهان سپری کرد احتمال نقض دو جلسه محرومیت مهدی رحمتی یا به تعلیق در آمدن آن ضعیف است و شاید در بهترین حالت کمیته انضباطی قبول کند که مهدی رحمتی یک جلسه محرومیت را سپری کند و یک جلسه آن به حالت تعلیق در آید. در این صورت دروازه بان استقلال تهران سه جلسه محرومیت را پشت سر خواهد گذاشت. یک جلسه کارت قرمز. یک جلسه محرومیت ناشی از خطا در دربی. یک جلسه محرومیت تعلیقی به خاطر اتفاقات فصل گذشته با تراکتورسازی.

مهدی رحمتی در حال حاضر محرومیت ناشی از کارت قرمز را در بازی با ذوب آهن پشت سر گذاشته است و در صورتی که رای تازه کمیته انضباطی بنابر پیش بینی های ما باشد مهدی رحمتی دو جلسه دیگر از همراهی استقلال محروم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید پرسپولیسی

      اگه رحمتی بخشیده بشه پس بردهایی که داشته گاوبندی بافدراسیون بوده انشاالله که بخشیده نشه چون بخاطراخلاق بچه گانه رحمتی سیدجلال محروم شد

    • بدون نام

      حسن زاده استقلالی

    • بدون نام

      واقعا واسه چی چطور سید جلال سریع محرومش میکنینو یه خورده ارفاق نمیکنن ولی به رحمتی که میرسه واقعا براتون متاسفم واقعا متاسفم بوی لجنتون همه جا رو برداشته

    • سعیدی

      کمیته انظباتی و شخص حسن زاده استقلالی هستن .انشالله بزودی از این پست پرتش میکنن بیرون تا بدونه ک با پرسپولیس در اومدن یعنی چی

    • بدون نام

      مافیا کیسه

    • احمد

      کميته انضباتي طي حکمي ازرحمتي قدرداني وبصورت رسمي عذرخواهي کنه که منبعدايشون ازاده هرکاري درميدان فوتبال بکنه وکسي هم بهش اخ نگه درضمن جهت رفع کدورت ازدل مبارک رحمتي سيدجلال روبراي هميشه محروم کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج