۴۸۵۷۲۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

هلاکت قاچاقچی سابقه‌ دار در درگیری مسلحانه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح سابقه‌دار و کشف ۲ تن و ۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.

خبرآنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح سابقه‌دار و کشف ۲ تن و ۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.

سردار حسین رحیمی گفت: یگان‌های اطلاعاتی پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلندمدت، باندی را که به صورت مسلحانه اقدام به جابه‌جایی مواد مخدر از نقاط مرزی به داخل استان می‌کرد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از کنترل تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان‌های دلگان، قصرقند و مهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروهای متعلق به این باند را در حالی که مواد مخدر جا‌به‌جا می‌کردند، شناسایی کردند.

وی افزود: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس مدتی درگیری و هلاکت یک قاچاقچی مسلح، سوداگران مرگ که توان مقابله با یگان‌های پلیس را نداشتند از محل متواری شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ تن از ماموران پلیس به صورت سطحی مصدوم شدند، گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو، ۶۶۳ کیلوگرم تریاک و ۶۰۰ کیلوگرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش، سراوان و یگان تکاوری "قطار خنجک" زاهدان، ۳ خودرو حامل مواد مخدر متعلق به یک باند بزرگ را شناسایی کردند که قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران با آنها درگیر شدند و با توجه به آتش پرحجم یگان عملیاتی پلیس با به جا گذاشتن خودروهای خود و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و ماموران در بازرسی خودروها، یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      خسته نباشین دلاوران

    • کامی

      دست همتون از صمیم قلب میبووووسم

    • فاضل

      الله نگهدارتون

    • بدون نام

      درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج