۴۸۵۸۳۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

یک کاندیدا از جبهه مردمی انصراف داد

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد: حجت الاسلام تقوی صبح امروز از لیست ۲۲ نفره کاندیداهای مورد حمایت جبهه مردمی انصراف داد.

خبرگزاری مهر: مهدی چمران عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه نوبت عصر مجمع عمومی این جبهه گفت: اخلاق، رفتار اسلامی و احکام اسلامی هدف ما از پیوستن به جبهه مردمی بوده است بنابراین باید بیش از همه این اخلاق اسلامی را رعایت کنیم.

وی درباره پخش برخی لیست ها بین اعضای مجمع عمومی گفت: این لیست ها ارتباطی به جبهه ندارد و افراد خودشان این لیست ها را در این مجمع توزیع کردند.

چمران ادامه داد: امروز از بین ۲۱ کاندیدا ۱۰ نفر با رای اعضای مجمع انتخاب خواهند شد. حجت الاسلام تقوی هم امروز از کاندیداتوری برای انتخابات اعلام انصراف کردند و از کسانی که با اعتماد، وی را برای کاندیداتوری پیشنهاد داده بودند تشکر کردند. ۱۰ منتخبین امروز مجمع کاندیداهای مورد حمایت برای انتخابات آتی خواهند بود که از بین این تعداد در رای گیری حتی بعدی؟ ابتدا به ۵ نفر و سپس به یک کاندیدا خواهیم رسید.

چمران با اشاره به برخی شاخص های مطلوب کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد: برخورداری از شرایط مندرج در قانون اساسی و قوانین عادی، سلامت مالی و پاک دست نامزد و اطرافیان درجه یک، معرفت به اسلام ناب محمدی، تقوا و زهد، تبعیت از رهبری و التزام به اجرای مطالبات رهبری، برخورداری از تفکر و عمل انقلابی، سلامت همه جانبه و خستگی ناپذیری، تحصیلات کارشناسی ارشد یا معادل، توان و سابقه مدیریت اجرایی، ساده زیستی، شجاعت، استکبار ستیزی، تحول گرا بودن، روحیه کار جمعی و اعتقاد به استفاده از همه ظرفیت ها، اشراف به راهبردهای دشمن، مقبولیت و امکان رأی آوری، اعتقاد به سازوکار جبهه و اساسنامه و مرام‌نامه، داشتن راهکار برای مشکلات کشور از جمله رکود، بیکاری، مسوله؟ بانک ها، توان ایجاد اجماع در جریان انقلابی و نداشتن مخالفان جدی در جریان و عدم دو قطبی سازی سیاسی کاذب ویژگی و شاخصه کاندیدای مناسب از نظر جبهه مردمی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کنید مسخره بازیها رو دوباره شروع کردین، تا بوی انتخابات میاد یا علی همه دستگاهها مخصوصا تلویزیون و نت شروع به حرافی و تبلیغ میکنن، به درک که انصراف داد

    • سکوت

      واقعا" بعد از اینهمه کار سیاسی آقای چمران نمیدونه با این کارها وقت خودشونو دارن تلف میکنن! !؟؟ آخه عزیز من کی به جبهه مردمی و کاندیداش رای میده؟ بهتره برید و بایک کاندیدای وزین همراه بشین.

    • بدون نام

      منظورشون از مردمی کدوم‌مردمه مردمی که تو انتخابات تو دهن دلواپسان زدن یا تعدادانگشت شماری که تو روزنامه کیهان هستن

    • بالی

      خدا به داد این ملت برسه

    • بدون نام

      آی که آدم کیف میکنه که این آدما چقدر مردمیند به والله این ملت ایران طوری شده که همه از دیوارش بالا میرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج