۴۸۶۴۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ گروه ۱+۲۱ چیست؟

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

اصولگرایان نازنین در انتخابات ریاست جمهوری آتی بدون تردید با استفاده از ریاضی می‌خواهند خودی نشان دهند.
نخستین نمونه‌اش برمی‌گردد به یک قطره از دریای خروشان فهرست کاندیداهایشان که گفته: «جبهه مردمی انقلاب را ۳۰ درصد بانوان و ۴۰ درصد آقایان تشکیل می‌دهند» ناخودآگاه یاد عروسی دایی‌ام افتادم که نامبرده به پدربزرگم گفت: «برای شام با اینکه سیصد تا مهمون داریم اما صد تا شام سفارش بده، خانوما که رژیمن، بچه‌ها هم که دارن بازی می‌کنن اصلاً شام نمی‌خورن» ته عروسی هم کار به خاطر یک سیخ کباب کوبیده به کتک کاری کشید.
حالا این شده حکایت فهرست کاندیداهای اصولگرایان عزیز.در عین حال دوستان یک نگاه بین‌المللی و عمیقی هم پس از «ریاضیات» به «امور بین‌المللی» داشته‌اند زیرا ما یک سری گروه در دنیا به نام گروه‌های پنج به علاوه یک و گروه بیست و گروه بلک کتز... (نه این آخری ربطی نداشت!) داریم که در شرایط گوناگونی تشکیل می‌شوند.
در کشور خودمان هم خوشبختانه در این زمینه کم و کسری نداریم منتهی راه‌های نیل به این مقصود گاهی اوقات متفاوت است.در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری مثلاً ما گروه دو به علاوه یک داشتیم که از سه کاندیدای اصولگرا تشکیل شده بود که قرار بود از میان آنها یک نفر انتخاب شود اما هر سه با قدرت در صحنه باقی ماندند و یکی از عزیزان دم آخر با وساطت بزرگترها کنار کشید و درعمل گروه دو به علاوه یک، به گروه سه منهای یک تبدیل شد.
از آنجایی که استادان کلاً به ریشه مشکلات کاری ندارند، بر این باور هستند که دلیل شکست آنها در انتخابات قبلی چیزی نبود بجز تعداد کم کاندیداها، دو به علاوه یک را جلوی گربه بگذارید قهر می‌کند.
در نتیجه امسال با گروه بیست و یک به علاوه یک در انتخابات شرکت کرده‌اند.بیست و یک نفر فهرست منتشر شده که در آن فقط آقا شاپور،نصاب آنتن ساختمان ما حضور ندارد، آن به علاوه یک هم که در تمام انتخابات بدون تردید جناب آقای محسن رضایی میرقائد است.
در این میان یک نفر اعلام کرده: «کاندیداهای غیرنهایی انصراف بدهند (مرسی اه)» کاندیداها هم توی چشم یکدیگر زل زده‌اند تا در نهایت یکی رویش کم بشود و خودش را غیرنهایی اعلام کند که این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است و بعید هم هست که رخ بدهد زیرا آقای حداد هم گفته: «شرایط متفاوتی در انتخابات ریاست جمهوری رقم می‌خورد» یعنی دوره قبلی سه نفر باختیم، این دفعه بیست و یک نفر می‌بازیم تا تلخی شکست بین افراد بیشتری تقسیم بشود و خلاصه این تعداد، تلخی را بشورد و ببرد پایین.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج