۴۸۷۸۲۱
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

عضو شورا: با چادرم مانع از اصابت چاقو شدم

عضو شورای اسلامی شهر بابل گفت: در جلسه علنی امروز شورا یکی از اعضای شورای شهر به‌سوی عضو دیگر شورا چاقوی میوه‌خوری پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به وی شدم.

خبرگزاری فارس: نرگس نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر بابل یکی از بدهکاران که به‌دلیل تخلف، شهرداری جلوی فعالیتش را گرفته بود، در صحن علنی شورا حضور یافت و از نحوه عملکرد شهرداری شکایت داشت.

وی افزود: در پی انتقاد این بدهکار، جعفر واثقی رئیس کمیسیون تعریض شهری از وی درخواست می‌کند تا شکایت خود را در خارج از صحن شورا و در مراجع قضایی مطرح کند، چرا که صحن علنی شورا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: مهدی کاشی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بابل بلافاصله نسبت به صحبت‌های واثقی موضع گرفته و شروع به درگیری لفظی با این عضو شورا می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: در پی این درگیری، مهدی کاشی چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی واثقی پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به این عضو شورا شدم.

وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد.

عضو شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم اما تا حضور پلیس در صحن شورا، عضو ضارب شورای شهر متواری شد.

وی بیان کرد: عضو مضروب شورای شهر بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر بابل در پایان تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه‌های قضایی و امنیتی بابل با این بی‌نظمی‌ها برخورد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم هندی قشنگی بوده پس

    • بدون نام

      وقتی مسوولان بفکر منافع شخصی خود باشندوکار برای رضای خدا و درجهت خدمت به مردم نباشد نتیجه ایی بجزاین ندارد

    • بدون نام

      باید چادر را برای تمام بانوان اجباری کنند

    • سلی

      زرو

    • بدون نام

      ایکاش مردم ما در زمان انتخابات شوراها روابط و باند بازی را کنار گذاشته و افراد صالحی را انتخاب کنند . کتک زدن زن دستفروش درفومن . لشکر کشیهای چماقداران شهرداری بانام رفع سد معبر در بندر عباس و دهها مورد دیگر که در فضای مجازی همواره شاهد و بیننده انان هستیم حاصل بد انتخاب کردن در زمان انتخابات شورای شهر است ضمن اینکه ایرانیان که مدعی مدعی فرهنگ و تمدن هزاران ساله هستیم این رفتارهای مکرر مسئولین خصوصا در شهرداریها را به بیگانگان که رفتارهای ما را رصد میکنند این اعمال را چه چیزی معرفی میکنند . پیشنهاد میکنم شهرداریها و شورای شهر جهت انجام امورات محوله همانطوریکه فعلا دارند انجام میدهند مبادرت به استخدام اراذل و اوباش و زورگیران نمایند . از هزینه های ان قشر برای جامعه کاسته میشود و شهرداریها نیز سریعتر کارهایشان را انجام میدهند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج