۴۸۸۹۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوازی: منصوریان کار با جوان‌ها را بلد است

مدافع سابق استقلال معتقد است منصوریان جواب اعتمادش به جوان‌ها را گرفت.

خبرآنلاین: استقلال شب گذشته و از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا توانست التعاون عربستان را با سه گل شکست دهد و اولین سه امتیازش را کسب کند. استقلال با این برد پر گل توانست با توجه به تفاضل گل بهترش نسبت به بقیه تیم ها در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد. منصوریان و تیمش در ۴۰ روز گذشته توانستند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ۶ برد به دست بیاورند و با زدن ۱۸ یک رکورد خوب از خوب به جای گذاشته اند. محمد نوازی مدافع سابق استقلال که در دوره ای هم به عنوان دستیار پرویز مظلومی در این تیم فعالیت کرده، درباره بازی استقلال و التعاون گفت:« استقلال خوب بازی را شروع کرد و گل زود هنگام کاوه رضایی باعث شد تا خیال بازیکنان کمی راحت شود و بدون استرس به بازی ادامه دهند. حضور خوب امید ابراهیمی در خط میانی و پادوانی در دفاع از نقاط قوت استقلال در این بازی بود. منصوریان نشان داده در بازی های آسیایی هم حرفی برای گفتن دارد و می توان به این تیم امیدوار بود. استقلال در آسیا پله پله در حال بالا رفتن است و اگر همین روند ادامه داشته باشد می تواند به راحتی به جمع هشت تیم برتر آسیا هم صعود کند.»

نوازی همچنین درباره عملکر خوب استقلال با بازیکنان جوانش گفت:« منصوریان مربی جوانی است و نشان داده کار با جوانان را به خوبی بلد است. او در تیم ملی امید و نفت تهران هم نتایج خوبی گرفته بود و اگر اتفاقات بازی با عراق و آن بازی معروف با تراکتورسازی رخ نمی داد او می توانست یکی از نتایج خوب در فوتبال ایران را به نام خودش ثبت کند. البته نمی توان از محرومیتی که فیفا برای استقلال در نظر گرفت چشم پوشی کرد. این محرومیت علاوه بر اینکه بر ضرر استقلال نشد، بلکه به سود منصوریان و جوانان این تیم شد. اگر این محرومیت لحاظ نمی شد و تیموریان و جپاروف به این تیم اضافه می شدند شاید این نتایج خوب رقم نمی خورد. جوانان تیم منصوریان نشان دادند با دوندگی و تلاش شان می توانند نتایج خارق العاده ای کسب کنند. آنها به جز شکستی که مقابل الاهلی کسب کردند در شش بازی قبلی توانسته بودند پیروز شوند و به همه تیم‌ها سه گل زدند.»

شماره هفت سابق استقلال درباره آینده استقلال و منصوریان گفت:« در حال حاضر منصوریان نتایج خوبی می گیرد و باید از او و تیمش حمایت کرد. او در نیم فصل اول تازه تیمش را تحویل گرفته بود و او زمان می خواست تا بتواند به ترکیب ثابتش برسد. البته باید این موضوع را هم گفت که شرایط استقلال و پرسپولیس با همه تیم ها فرق می کند و یک مربی نمی تواند در مدت کوتاه نتیجه بگیرد. باید به منصوریان زمان داد و حمایتش کرد. او در استقلال تغییر نسل ایجاد کرده و برای رسیدن به نتیجه کمی زمان لازم دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج