۴۸۹۰۴۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: حرف‌های کی‌روش بازی با فوتبال ماست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌هایی که از سوی کی‌روش منتشر می‌شود، بازی با سرنوشت فوتبال ماست.

خبرگزاری میزان: مهدی تارتار در خصوص بازی امشب (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات اظهار داشت: در بازی قبلی پرسپولیس نمایش خوبی مقابل الهلال داشت و با اینکه می‌توانست برنده بازی باشد اما به نظرم مقابل غول آسیا نتیجه خوبی کسب کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس هر چند یک مربی استاد و کارآزموده به اسم برانکو دارد اما به نظرم اگر بخواهیم انتقادی به عملکرد این تیم در آسیا داشته باشیم باید به کادرفنی یک توصیه داشته باشم و آن اینکه این رقابت‌ها طرح‌های متفاوتی را طلب می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: ما باید بدانیم در هر بازی با چه روشی مقابل حریفان به میدان برویم و بدانیم در کدام بازی نباید ببازیم و در کدام مسابقه برنده باشیم. به نظر من با سبک و سیاق لیگ برتر ایران نمی‌توان در آسیا نمایش قدرتمندی داشت.

تارتار درباره صحبت‌های اخیر منتسب به کی‌روش که گفته بود بازیکنان پرسپولیس را دعوت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: من اصلاً این رفتارها را نمی‌پسندم و کی‌روش اگر این صحبت‌ها را مطرح کرده کار خوبی انجام نداده است چون این حرف‌ها از سوی او بازی با سرنوشت فوتبال ماست. هرچند که تاج و وزیر ورزش به این مسئله ورود کردند و گویا قائله خاتمه پیدا کرده است. این ورود خیلی به موقع و مناسب بود و خدا را شکر که اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: پرسپولیس و دیگر تیم‌های آسیایی در مقطع حساسی قرار دارند و بازی‌های آنها همه ملی است اما هرچه هست باید دیگر این اتفاقات نیفتد و تذکرات لازم داده شود. هرچند که شاید این مسائل از سوی دشمنان پرسپولیس باشد و این مسئله هم باید از سوی باشگاه و مدیران فدراسیون پیگیری و در هر دو جهت برخورد شود چون بازی‌های آسیایی مثل رقابت‌های تیم ملی است و پای اعتبار فوتبال ایران در میان است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اتفاقات اخیر اردوی پرسپولیس که منجر به اخراج رامین رضاییان و علی علیپور از اردوی این تیم و بازگشت آنها به ایران شد، خاطرنشان کرد: به هرحال باید به نظر برانکو احترام گذاشت چون مهمترین مسئله نتیجه‌گیری پرسپولیس و ان‌شاءالله رسیدن به مقام قهرمانی است. هرچند که این اتفاقات از بازیکنی مثل رضاییان که سابقه ملی و تجربه بین‌المللی دارد بعید است و امیدوارم هرچه هست به خیر پرسپولیس تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      اقای تارتاربازی قبلی پرسپولیس اصلان قابل قبول نبودوشانس اوردکه نباخت پس الکی برای چه تعریف می کنی،برای خودشیرینی،شمادرحداقای کی روش نیستی پس حدواندازه خودت رابدان ودر تغییرتاکتیکی پرسپولیس درمقابل تیم هاکه باید متفاوت باشدحق باشمااست اماچراعلت رانگفتی که اقای برانکوازنفرات ثابت استفاده میکندوجرائت بازی دادن به جوانها رانداردودرشرائط بحرانی با مشکل مواجه می شوداگرنترسدامروزشاهدیک برد دیگه برای ایران خواهیم بود.

    • بدون نام

      تارتار تو خیلی کوچکتر از اینی درباره کیروش حرف بزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج