۴۸۹۲۹۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

طارمی و اصلی که در فوتبال اثبات کرد

مهاجم بوشهری پرسپولیس توانست یک تنه نسخه الوحده و ستاره‌های میلیاردی‌اش را با دو گل و یک پاس گل بپیچد و سرخپوشان را به بردی شیرین برساند.

ورزش سه: مهاجم بوشهری پرسپولیس توانست یک تنه نسخه الوحده و ستاره‌های میلیاردی‌اش را با دو گل و یک پاس گل بپیچد و سرخپوشان را به بردی شیرین برساند.

در همان ابتدای بازی توانست روی اولین حرکت خود وحید امیری را به گل اول برساند تا همه در انتظار جشنواره گل سرخپوشان باشند. خصوصا اینکه حملات همه جانبه این تیم در کنار بازی زیبا و تهاجمی این نوید را می‌داد که پرسپولیس به بردی پرگل در جدال برابر الوحده و شاگردان پرادعای خاویر آگیره دست یابد. اما فوتبال روی دیگر خود را نزدیک بود به برانکو و شاگردانش نشان دهد و آنها در روزی که موقعیت‌های فراوانی برای باز کردن دروازه حریف داشتند ناگهان با نتیجه دو بر یک خود را بازنده دیدند. خروج سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه این تیم نیز کار پرسپولیس را برای شکست یکسره نشان می‌داد.
طارمی و اصلی که در فوتبال اثبات کرد

با این حال زوج جنوبی و بوشهری پرسپولیس در اولین همکاری خود توانستند استارت سرنوشت بازی را بزنند و طارمی که فرصت‌های زیادی را با حسرت همراه کرده بود قدر ارسال ماهینی را دانست و به زیبایی و بالاتر از مدافعان الوحده، دروازه بان این تیم را برابر ضرباتش تسلیم کرد.

اما این پایان کار نبود و طارمی اینبار در ثانیه‌های پایانی به خوبی قدر پاس مهندسی شده‌ی سروش رفیعی را قدر دانست و در جدالی تک به تک با دروازه بان الوحده، با گشودن دروازه سه امتیاز شیرین خارج از خانه برای تیمش به ارمغان آورد.

طارمی که اگر قدر توپ‌ها و فرصت‌هایش را می‌دانست می‌توانست جشنواره گل به راه بیندازد در نهایت با دو گل و یک پاس گل بالاتر از ستاره‌های میلیاردی حریف تیمش را به پیروزی شیرین هفته رساند و نشان داد که فوتبال 90 دقیقه است.

طارمی و اصلی که در فوتبال اثبات کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی نادری

      این علیپور به درد نخور رو بندازید بیرون و به جاش یه فروارد شش دانگ بیارید ببینید پرسپولیس جی میشه. رضاییان هم دیگه چال خودش رو کند محرمی واقعا عالی بازی میکنه.خاک بر سر قدر خودشو ندونست

    • علی

      باید پرسپولیس ۲ -۳ تا بازیکن آزاد بگیره تو همین چند روز مونده به بازیهای برگشت.حداقل نیرو و انرژیش تحلیل نره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج