۴۸۹۳۶۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

افشای فهرست کی‌روش زنگ خطر برای فدراسیون

هفته‌ها مانده به اعلام فهرست تیم ملی برخی جریان‌های رسانه‌ای خبر از دعوت قطعی ۸ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی می‌دهند.

ایران ورزشی: هفته‌ها مانده به اعلام فهرست تیم ملی برخی جریان‌های رسانه‌ای خبر از دعوت قطعی ۸ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی می‌دهند. این خبر بی‌آنکه از سوی اول شخص تیم ملی به تایید برسد از سوی مجری یک برنامه پربیننده فوتبالی نیز بازگو می‌شود تا شاید قدری فضای پرتنشی که از سوی همان جریان رسانه‌ای در هفته‌های گذشته ساخته شده بود، تلطیف شود.

جریانی که خود ابتدا شایعه دعوت نشدن از بازیکنان پرسپولیس را بدون هیچ ادله‌ای ساخت و بعد همان‌ها شایعه درخواست کی‌روش مبنی بر عذرخواهی برانکو را مطرح کردند! اخباری که همگی نشان می‌داد تیم ملی در محیط امنی به سر نمی‌برد و افرادی پیرامون تیم ملی حضور دارند که خوراک خبری غلط به دست رسانه‌ها می‌دهند.

مساله، چرایی دعوت از ۸ پرسپولیسی به تیم ملی نیست. اشکال کار اینجا است که اساسا چگونه برخی در جریان جزیی‌ترین اتفاقات حاکم بر تیم ملی قرار گرفته‌اند و از فهرستی که قرار است در روزهای پایانی سال انتشار یابد، مطلع می‌شوند و خواسته یا ناخواسته کانون تیم ملی را متزلزل می‌کنند؟ درز کردن اطلاعات تیم ملی در این برهه که تیم ملی نیاز به آرامش و آسایش دارد، زنگ خطری است برای فدراسیون فوتبال.

فدراسیونی که انگار در جریان برخی اتفاقات پشت پرده‌ نیست و بی‌آنکه با منابع و منتشرکنندگان این اخبار برخوردی داشته باشد، فقط به رصد اخبار اکتفا می‌کند.

اینجا لازم است که فدراسیون فوتبال و حتی کمیته اخلاق به ماجرا ورود کرده و مانع از نشر خبرهایی شوند که جز ایجاد حاشیه فایده دیگری برای تیم ملی ندارد.

فدراسیون فوتبال می‌تواند موضوع را از آن نقطه‌ای پیگیری کند که ابتدا شایعه دعوت نشدن از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی مطرح شد. بعد سراغ سرنخ‌هایی برود که خبر درخواست کی‌روش برای عذرخواهی برانکو را مطرح کردند و در آخر دوباره ریشه‌های همان جریانی را بیابد که خبر دعوت از پرسپولیسی‌ها را از فدراسیون فوتبال به سرقت می‌برند.

کارلوس کی‌روش در یک ماه اخیر هیچ مصاحبه‌ای دال بر دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها به تیم ملی را به زبان نیاورده بود در عین حال رفتار کی‌روش نشان می‌داد که تلاش بسیاری در راه آرام شدن اوضاع دارد.

احتمالا کی‌روش در این ایام که برخی رسانه‌ها درگیر همین گمانه‌زنی‌ها و خبرهای به اصطلاح نزدیک به واقعیت بودند، فهرست ذهنی خود را به فدراسیون فوتبال داده تا در راستای اخذ ویزای خروج از کشور اقدام‌هایی شود اما ظاهرا همین اقدام کافی بوده تا برخی در جریان ماوقع قرار بگیرند و اطلاعات محرمانه تیم ملی را برای خوشایند بعضی‌ها به بیرون ارسال کنند در حالی که اصولا حرفه‌ای نیست تا اعلام رسمی، خبری از نام مدعوین به بیرون درز کند.

وقتی خبر ناراحتی کی‌روش از لو رفتن فهرست دهان به دهان می‌شود در حقیقت باید علت را در همین سستی‌ها و بی‌انضباطی‌ها جست‌وجو کرد. جایی که اخبار بدون رضایتمندی سرمربی تیم ملی در اختیار جریانی قرار گرفت که خود آغازگر تنش‌های رسانه‌ای اخیر و شایعه‌ها بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      عابدینی واسدی راازفدراسیون بیرون کنندهمه چیز درست می شودخصوصا عابدینی رو.

    • بمبا اوغلان

      موافقم

    • بدون نام

      فدراسیون شده بازیچه دست سیاسیون تندرو جناح افراطی وصل به تفکر مخرب احمی نژادی بدون درک این مطلب همه رو انداختن به جون هم که تیم ملی رو زمین بزنن ولی تاج و دارو دسته اش اینرو نمیفهمن

    • آقایی از همدان

      اسدی و عابدینی پرسپولیسی باید از فدراسیون فوتبال اخراج بشن اخرررراج

    • بدون نام

      حق باکیروش ومقصربرانکو وفدراسیون هیچ کارمفیددراین مورد نمیکنه منتقدکیروش ساده بی سواد سواستفادگرو پولکی و خاینن باید محاکمه بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج