۴۸۹۸۰۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

هیوندای سوناتا فیس‌لیفت را ببینید

به تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد که مدل جدید سوناتا، ظاهر کاملا جدیدی خواهد داشت. دیروز گروه خودروسازی هیوندای در صفحه‌ی فیس‌بوک خود، از دو طرح مختلف برای هیوندای سوناتا رونمایی کرد.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: به تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد که مدل جدید سوناتا، ظاهر کاملا جدیدی خواهد داشت. دیروز گروه خودروسازی هیوندای در صفحه‌ی فیس‌بوک خود، از دو طرح مختلف برای هیوندای سوناتا رونمایی کرد. طرح‌های سمت چپ، مدل فیس‌لیفت سوناتا و دو طرح سمت راست هم، مدل‌های قبلی را نشان می‌دهد.
هیوندای سوناتا فیس‌لیفت را ببینید

در انتهای سمت چپ این تصویر، طرحی از مدل سوناتا دیده می‌شود که اسم توربو برای آن نوشته شده که می‌تواند به معنی تریم جدیدی برای خودروهای میان‌رده باشد. این خودرو هم مثل مدل‌های اکسنت ۲۰۱۸ و الانترا GT ۲۰۱۸، جلوپنجره‌ی شش ضلعی دارد. طراحی در موتور این اسکیس هم، ظاهر اسپرت کوپه‌ای را برای سوناتا فراهم کرده است. بعد از این‌که مدل ۲۰۱۵ سوناتا با کد LF به بازار آمد، می‌توانیم منتظر آن باشیم که هیوندای مدل جدیدی را از این محصول به زودی به نمایش بگذارد.

هیوندای سوناتا فیس‌لیفت را ببینید

احتمال دارد که این خودرو حداقل از پیشرانه‌ی مشترکی بهره ببرد که شامل یک موتور ۴ سیلندر ۲٫۴ لیتری با توان ۱۸۵ اسب‌بخار می‌شود. هم‌چنین دو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری و ۴ سیلندر توربو ۲ لیتری با توان‌های ۱۷۸ و ۲۴۵ اسب‌بخار هم می‌تواند جزو بخشی از مشخصات فنی این اتومبیل باشد. مدل‌های هیبرید و پلاگین هم احتمالا برای علاقمندان تولید می‌شود.

سوناتا بعد از الانترا، دومین محصول پرفروش هیوندای است. شرکت هیوندای در صورت رفع مشکلات و بالابردن دینامیک رانندگی، می‌تواند سوناتا را تبدیل به یک سدان میان‌رده‌ی برتر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج